• دکمه های جدید در راه است :

     
     

    دکمه جدید تنظیمات چگونه به نظر می رسد؟

    اجازه بدید در مورد چیزهایی که قرار است تغییر کند صحبت کنیم.

    چیدمان دکمه ها

    شما می توانید حالت های مختلف دکمه ها را به سادگی و توسط کلیک روی آیکون ها تنظیم کنید.

    اگر شما چندین دکمه در همان قسمت داشتید، همه آن ها باید به طور کامل تراز شده باشند.

    ظاهر دکمه ها :


     


    تنظیمات حاشیه :

    دکمه ها می توانند ساده باشند، یک حاشیه سایه دار در پایین داشته باشد یا دور دکمه حاشیه داشته باشند.

    تنظیمات فاصله :

    شما ممکن است رنگ پس زمینه، فاصله ها و شعاع جداسازی برای گوشه دکمه ها را انتخاب کنید. اگر دکمه های شما به طور کامل تراز نشده باشند، میتوانید فضای افقی را انتخاب کنید و یک دکمه عریض یا باریک همان طور که خودتان می خواهید را بسازید.

    تنظیمات متن :

    شما می توانید فونت، رنگ و سایز متن دکمه ها را انتخاب کنید. شاید بخواهید هر دو نرمال و هردو بلد باشد. وزن فونت یک ویژگی جدید در دکمه هاست.
    توجه داشته باشید که اگر شما چند دکمه در یک ردیف داشته باشید، همه آن ها باید ظاهر یکسانی داشته باشند. اگر میخواهید یکی از آن ها برحسته تر باشد بهتر با رنگ های مختلف این کار را انجام دهید.

     
    تنظیمات بلوک :

     

    از رنگ های مختلف برای دکمه های بلوک جهت برجسته کردن Call-to-action هایتان استفاده کنید.

    هم چنین بهتر فضایی برای بلوک ها در نظر بگیرید.(یالا، پایین، لایه و حاشیه)

  • اطلاعیه مهم در مورد میلرلایت

    در سال گذشته تعییرات زیادی در میلرلایت ایجاد شد و ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است.
    اخیرا هم ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است.
    این نرم افزار علاوه بر ارسال خبرنامه استفاده های بهینه ایی برای کاربران میلرلایت دارد مانند فرم های پاپ آپ، صفحه ی فرود و integrations که شامل تمام ویژگی های لازم است.

    با ایجاد این تغییرات، میلرلایت یک نرم افزار کامل ایمیل مارکتینگ است.

    هدف ما ادامه ی بهبود میلرلایت و ایجاد ویژگی های درخواستی شما است که در این راستا سرمایه گذاری زیادی هم انجام شده است که نیازمند زمان است.

     ما هیچ پشتیبان مالی در این زمینه نداریم و تنها پشتیبان ما مشتریان راضی ما هستند.

    قیمت های جدید برای مشتریان جدید


    اگر شما کاربر جاری میلرلایت هستید و پلن شما رایگان نیست یعنی قبلا خرید کرده اید نگران نباشید شما هم چنان با قیمت های قبلی خرید خواهید کرد.

    تغییر قیمت ها فقط برای کسانی است که از تاریخ یازدهم شهریور ماه به بعد، پلن خود را از نسخه ی رایگان به نسخه های پولی ارتقا خواهند داد.

    در جدول زیر می توانید لیست تغییر قیمت را مشاهده کنید.
     
  • 7 دلیل برای اینکه از همین امروز ایمیل مارکتینگ را شروع کنید

    به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک شما کارهایی زیادی در فهرست خود دارید، که باید انجام دهید، خیلی وقت ها فکر کردن به حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید، انرژی شما را گرفته و شما را از انجام واقعی کارها باز می دارد.

    یک نظرسنجی از 1000 شرکت کوچک نشان می دهد که 46 درصد آنها یکی از کارهایی که انجام می دهند ایمیل مارکتینگ است!



    به 7 دلیلی که در ادامه این مقاله خواهم آورد، من فکر می کنم که ایمیل مارکتینگ جزء کارهایی است که شما باید از همین امروز آن را برای کسب و کار خود شروع کنید!
     

    یک: ایمیل مارکتیگ به شدت به صرفه است
     
    در همان نظرسنجی که در بخش بالا اشاره کردم اغلب کسب و کارهای کوچک زیر 4درصد از درآمد خود را صرف سرمایه گذاری در تبلیغات و بازاریابی می کنند!



    خوب با این مبلغ کم چه کاری می شود انجام داد؟
    پاسخ این سوال این است: یقینا ایمیل مارکتینگ!
    شما با یک مبلغ ناچیز می توانید یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ خریداری کرده و با مبلغ ناچیز می توانید محتوای مناسب تولید کنید و ایمیل مارکتینگ خود را آغاز کنید
    چند هفته پس از شروع صدای دل نشین آن به گوش شما خواهد رسید
     

    دو: ایمیل مارکتینگ ساده است
     
    اغلب نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ ابزارهای مناسبی را برای جذب مخاطب و ساخت و ارسال ایمیل در اختیار شما قرار می دهند، با این ابزارها شما در عرض کمتر از 5 دقیقه می توانید پاپ آپ دریافت ایمیل را در وب سایت خود قرار دهید و یا حتی ماژول دریافت ایمیل و ارسال یک هدیه را در عرض کمتر از 10 دقیقه می توانید در وب سایت خود نصب کنید!
    ایمیل های قبلی مشتریان خود را به سادگی از فایل اکسل یا هر فرمت دیگری می توانید در این نرم افزارها وارد کنید
    یک تحقیق از 333 بازاریاب دیجیتال این حقیقت را ثابت می کند که ایمیل مارکتینگ ساده ترین ابزار بازاریابی اینترنتی می باشد!



     
     
    سه: ایمیل مارکتیگ وقت زیادی از شما نمی گیرد
     
    با ابزارهای که نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ برای ساخت قالب ایمیل به شما ارائه می کنند ساخت و ارسال یک ایمیل بیش از 45 دقیقه طول نخواهید کشید.
    حتی برخی از این ابزارها صدها قالب ایمیل آماده را در اختیار شما قرار می دهند که یکی از آنها را انتخاب کرده و فقط متن و تصاویر داخل آن را تغییر دهید
    حتی برخی از نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ این امکان را فراهم می کنند که ایمیل شما با انتشار پست در وبلاگ شما به صورت اتوماتیک ارسال شود!

     
     
    چهار: ایمیل روی خرید دوباره مشتریان تاثیر شگفت انگیز دارد
     
    تحقیقات نشان می دهد که تمرکز روی مشتریان فعلی و ترغیب آنها به خرید دوباره استراتژی هوشمندانه ای است



    تحقیقات نشان می دهد که ایمیل یکی از موثرترین تکنیک های برای خرید دوباره مشتریان می باشد



     
     
    پنج : مشتریان دوست دارین پیغام های کسب و کارها را از طریق ایمیل دریافت کنند
     
    ترجیح مصرف کنندگان این است که پیغام های تبلیغاتی شرکت ها را از طریق کانال ایمیل دریافت کنند. مطالعات مختلف از قبیل تحقیقی که سایت مارکتینگ شرپا انجام داده است این حقیقت را نشان می دهد.
    نمودار زیر مطالعه روی 2057 شهروند آمریکایی را نشان می دهد، سوال این بود: شما کدام کانال را برای ارتباط  شرکت ها با خود را ترجیح می دهید؟



     
    شش: ایمیل مارکتینگ فقط برای ارسال خبرنامه نیست

    آیا شما فکر می کنید ایمیل مارکتینگ فقط برای ارسال خبرنامه است؟ دوباره فکر کنید! کارهای خیلی زیاد دیگری نیز کسب و کارها می توانند با ایمیل انجام دهند.
    طبق یک تحقیق شرکت Saleforce نمودار زیر شیوه های مختلف استفاده از ایمیل و تاثیرگذاری آن را در کسب و کارها نشان می دهد



     
    هفت:  بیشترین برگشت سرمایه بین ابزارهای مختلف بازاریابی

    یک تحقیق دیگر نشان می دهد که ایمیل مارکتینگ بیشتری برگشت سرمایه بین ابزارهای مختلف بازاریابی را دارد



     
    جمع بندی

    اگر این 7 دلیل مستند شما را قانع کرده است که ایمیل مارکتیگ را از امروز شروع کنید، پیشنهاد می کنم قبل از شروع 2 ساعت وقت گذاشته و کتاب ما را در مورد  ایمیل مارکتینگ بخوانید و پس از آن با یک نسخه رایگان میلرلایت ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کار خود آغاز کنید!

    من اگر جای شما بودم، همین الان شروع می کردم!













     

  • ویژگی جدید در میلرلایت، امکان فورارد ایمیل به دوستان

    با توجه به درخواست کاربران متعدد، در زمینه ی ایجاد گزینه ایی برای ارسال خبرنامه به دوستان، خوشحالیم که میلرلایت با ایجاد این امکان می تواند رضایت شما را در استفاده از این نرم افزار جلب کند.
    مطمئنا تا کنون در انتهای خبرنامه ی خود یعنی در قسمت Footer دکمه ی Forward را دیده اید. با استفاده از این گزینه مشتریان شما هم می توانند خبرنامه ی ارسالی شما را به دوستان خود ارسال کنند.
    Forward کردن ایمیل با استفاده از این گزینه بسیار موثرتر و بهتر از این است که مشتریان شما بعد از دریافت آن از طریق میل سرویس خود آن را برای دیگران Forward کنند.
    اول از همه بیان دو نکته حائز اهمیت است، اول این که کسانی که ایمیل Forward شده را دریافت می کنند گزینه ی لغو اشتراکی برای آن ها وجود ندارد و نمی توانند آن ایمیل را لغو اشتراک کنند دوم این که شما می توانید کسانی که ایمیل شما را Forward کرده اند را پیگیری کنید و حتی می توانید از این که ایمیل شما را چند بار ارسال کرده اند هم مطلع شوید.
    این ویژگی چگونه کار می کند؟
    زمانی که یکی از مشترکین شما روی دکمه ی Forward to a Friend در انتهای خبرنامه کلیک کند وارد صفحه ایی می شود که می تواند نام و ایمیل کسی را که می خواهد آن ایمیل را به آن شخص Forward کند بنویسد. هم چنین یک گزینه هم برای اضافه کردن یک پیغام شخصی وجود دارد. مشترک شما که می خواهد ایمیلتان را برای دیگران Forward کند در یک زمان فقط می تواند آن را برای یک نفر ارسال کند بعد از این که برای شخص اول ارسال کرد می تواند آن را برای شخص بعدی هم ارسال کند.
    اما چگونه می توان دکمه ی Forward زا در انتهای خبرنامه اضافه کرد؟
    اضافه کردن این دکمه در تمام حالات های طراحی خبرنامه امکان پذیر است. اگر برای طراحی خبرنامه ی خود از کد های HTML استفاده می کنید با اضافه کردن دستور زیر می توانید این دکمه را در خبرنامه ی خود اضافه کنید.
    <a href=”{$forward}”>Forward</a>
    و اگر برای طراحی خبرنامه ی خود از حالت Drag & drop Editor استفاده می کنید به یاد داشته باشید که در قسمت Footer این دکمه زمانی اضافه خواهد شد که قسمت Social share mode در بخش setting در Footer فعال باشد در نظر داشته باشید که Social link را اشتباها اکتیو نکنید. برای توضیحات بیشتر به عکس زیر توجه کنید
     
    از کجا می توان آمار مربوط به ایمیل های Forward را
    مشاهده کرد؟
    برای این کار کافی است که مطابق شکل زیر به قسمت گزارشات campaign  خود بروید
     
     
    سپس Link Activity  یا Subscriber Activity را انتخاب کنید
     
    div>
    با کلیک بر گزینه های مشخص شده می توانید گزارش مربوط به ایمیل های Forward شده را مشاهده کنید.

    div>
  • 20
    شهریور

    ایمیل مارکتینگ، پادشاه ابزارهای بازاریابی دنیا

    تحقیقات نشان می دهند که در قرن اخیر ایمیل مارکتینگ موثرترین و ساده ترین شیوه بازاریابی بوده است، 38000 تومان سود به ازای 1000 تومان سرمایه گذاری، به نظر شما بی نظیر نیست؟

    ایمیل مارکتینگ بیشتر برگشت سرمایه را در بین رسانه های تبلیغات موجود در دنیا را به خود اختصاص داده است.

     



     

    وقتی شما می خواهید کسب و کارتان را رشد دهید، مشتریان جدید بگیرید، یک محصول جدید را معرفی کنید، یک تخفیف را اعلام کنید، راهکاری جز ایمیل برای اطلاع رسانی ندارید! به خاطر اینکه ایمیل بهتر از هر کانال دیگری پیغام شما را به مخاطبان شما ارسال می کند.

    ایمیل 40 برابر بهتر از رسانه های اجتماعی در جذب مشتریان به شما کمک خواهد کرد

     



     

    روزانه صدها نفر از وب سایت شما بازدید می کند، چیزی کمتر از 5 درصد آنها با شما تماس گرفته و یا شما را به خاطر می سپارند، 95 درصد آنها صفحه مرورگر را بسته و کسب و کار شما را فراموش می کنند، چه شیوه ای به جزء ایمیل مارکتینگ می تواند با گرفتن ایمیل بخش زیادی از آن 95 درصد در یک ارتباط مستمر آنها را به مشتریان شما تبدیل کنید؟

     

    از طرف دیگر تحقیقات نشان می دهد، 44 درصد از مصرف کنندگان در طول یک سال حداقل یک خرید از ایمیل ها دریافتی که داشته اند، انجام داده اند

    60 درصد بازاریابان بزرگ دنیا معتقدند که ایمیل مارکتینگ به شدت برای کسب و کارشان موثر بوده است

    خریدارنی که ایمیل دریافت می کنند 138 درصد بیشتر از خریداران دیگر خرید می کنند

     


    نظر شما چیست ایمیل مارکتینگ چه تاثیر در کسب و کار شما گذاشته است؟
  • 10 راهکار ساده برای افزایش میزان باز شدن ایمیل های شما

    سایت sikich یک اینفوگراف با موضوع 10 راهکار ساده برای افزایش میزان بازشدن ایمیل ها طراحی کرده است که من برای درک ساده تر آن را برای شما ترجمه می کنم

    بد نیست قبل از این 10 راهکار ساده به نکات زیر توجه داشته باشید:
    مصرف کنندگانی که ایمیل دریافت می کنند 83% درصد بیش از سایرین خرید می کنند
    برگشت سرمایه ایمیل مارکتینگ 44000 تومان به ازای هر 1000 تومان می باشد
    ایمیل می تواند 20 برابر بهتر از ابزارهای دیگر بازاریابی برای شما کار کند
    62% از بازاریابان دوست دارند بودجه خود را در مورد ایمیل مارکتینگ افزایش دهند

    10 راهکار ساده برای افزایش میزان باز شدن ایمیل ها:
    از لیست های بهتر استفاده کرده و فقط به کسانی ایمیل بفرستید که آنها به شما اجازه داده اند
    32% از بازاریان می گویند که گروه بندی لیست ایمیل جزء اولویت های کاری آنها در 12 ماه آینده است، گروه بندی درست لیست ایمیل CTR شما را از 3 به 8 درصد افزایش می دهد.

    ایمیل های خود را از طرف یک شخص واقعی ارسال کنید به طوری که گیرندگان بتوانندبه آن پاسخ گویند

    از عناوین هیجان انگیز و جذاب استفاده کنید

    دقیقا به آنها بگویید که انتظار چه چیزی را باید داشته باشند

    از زیر تیتر های جذاب استفاده کنید، این زیرتیترها دومین جزء بعد از عنوان ایمیل می باشد که توسط خوانندگان دیده می شود

    یک دکمه بزرگ برای دعوت خوانندگان به یک عمل خاص قرار دهید (مثلا برای استفاده از تخفیف اینجا را کلیک کنید)

    ایمیل های خود را به گونه ای طراحی کنید که در تلفن های همراه درست دیده شود

    سعی کنید ایمیل ها خود را شخصی سازی کنید، شخصی سازی ایمیل ها CTR را 14 درصد و نرخ تبدیل را تا 10 درصد افزایش می دهد

    بگذارید به سادگی کاربران از لیست ایمیل شما خارج شده و یا درخواست ارسال محدودتر داشته باشند

    گزارش ارسال های خود را یاداشت کرده و آنها را برای بهبود بیشتر تحلیل کنید.
     
     
  • 29
    اردیبهشت

    آیا وب سایت شما برای تبلیغات اینترنتی آماده است؟

    قبل از شروع تبلیغات اینترنتی حتما این سوال را از خودتان بکنید، آیا وب سایت شما برای تبلیغات اینترنتی آماده است؟
    با توجه به اینکه اکنون به واسطه تقاضای زیاد، هزینه های تبلیغات اینترنتی نسبت به چند سال گذشته چندین برابر شده است، قبل از شروع تبلیغات اینترنتی حتما باید همه شرایط را آماده کنید.

    تمام تبلیغاتی که شما در اینترنت انجام می دهید در نهایت به وب سایت شما ختم می شود، پس اگر شما برنامه درستی برای وب سایت خود نداشته باشید بسیاری از پتانسیل های تبلیغاتی اینترنتی هدر خواهد رفت.
    در ادامه این مقاله به نکاتی اشاره خواهد شد که وب سایت شما را برای شروع تبلیغات اینترنتی آماده خواهد کرد

    هرس کردن وب سایت
    همانطور که هرس کردن درختان، درختان را قوی تر و پربارتر می کند، هرس کردن وب سایت نیز وب سایت شما را موثرتر و پرمشتری تر خواهد کرد، من یک فرمول مناسب برای هرس کردن وب سایت پیدا کرده ام، که به خوبی جواب می دهد، در مورد هر بخش وب سایت این سوال را از خود بکنید، آیا حذف این بخش به عملکرد وب سایت شما لطمه جدید خواهد زد و پیام شما را به مخاطب ناقص خواهد رساند؟ اگر جواب منفی است، آن بخش را حذف کنید. به این شیوه خواهید دید، اگر وب سایت شما هرس نشده است، 70 درصد آن حذف خواهد شد و شما با تمرکز بیشتری رو 30 درصد باقی به خوبی کار خواهید کرد، از طرف دیگه مخاطب نیز در مسیر بهتری به محصولات و خدمات شما خواهد رسید
    به عنوان مثال وب سایت نرم افزار CRM دیدار با این فرمول هرس شده است، اگر این وب سایت(www.didarcrmi.ir) را ببینید منطقا نباید در آن چیز اضافی پیدا کنید.

    در دسترس بودن تلفن های تماس
    در وب سایت خود شرایطی فراهم کنید که مخاطب در کمتر از 15 ثانیه به شماره تلفن های تماس شما دسترسی پیدا کند، مثلا بالای صفحات وب سایت رو به روی لوگو مکانی مناسبی برای قرار دادن شماره تماس با فونت درشت می باشد.


    سناریو مناسب برای گرفتن ایمیل مخاطبان
    درصد خیلی کمی از افرادی که وارد وب سایت شما می شوند همان لحظه با شما تماس گرفته و یا خرید می کنند، اغلب آنها علامت  ×  بالای مرورگر را زده و صفحه وب سایت شما را می بندند و چند روز دیگر شما را فراموش می کنند.
    این افراد یا احساس نیاز به محصول شما نکرده اند، یا فعلا قصد خرید ندارند و یا در هنگام خرید کار اولویت داری پیش آماده که به آن پرداخته اند و یا ...
    خوب چه باید کرد؟ بهترین شیوه داشتن سناریویی برای گرفتن ایمیل این افراد است، تا با ارسال خبرنامه های هفتگی یا ماهانه، حضور خود را به آنها یادآوری کنیدو یا حتی نیاز محصول خود را در آنها ایجاد کنید

    مینیمالیستی و تصویری فکر کنید
    اکنون دیگر زمان رمان های قطور و پاراگراف ها متن برای توضیح یک مفهوم ساده نیست، سعی کنید پیام های خود را به صورت مینمالیستی و با تصویر به مخاطب خود انتقال دهید.

    حتما از کمک یک مشاور تبلیغات اینترنتی استفاده کنید
    تبلیغات اینترنتی یک تخصص است، بهتر است برای عدم اتفاق افتادن آزمایش و خطا و بهای بالا بابت این شیوه از یک مشاور تبلیغات اینترنتی برای برنامه ریزی و اجرای تبلیغات اینترنتی خود استفاده کنید

  • توصیه های کارزار برای بازاریابی اینترنتی شما در سال 94

    سال 93 آخرین روزهای خود را سپری می کند و زمستان  ناآمده کم کم آخرین تلاش های خود را برای برفی کردن زمین انجام می دهد
    رکود حاکم در اقتصاد کشور سال 93 را برای کسب و کارها دشوار کرد، آرزومندم که در سال در پیش رو گشایشی حاصل شده و رونق به بازار کسب و کارهای ایران برگردد.
    به نظر من بازاریابی یک بخش مهم در هر کسب و کار می باشد و باید کم کم انجام شده تا شما سرمایه های جدی خود را در این حوزه در پی انباشت روز به روز غنی تر کنید، خیلی کارهای کوچک را اگر ما در ابتدای سال 93 انجام می دادیم، شاید امروز پتانسیل چشم گیری نصیب کسب و کار می شد، مثلا فکر کنید اگر شما می توانستید با یک استراتژی درست در وب سایت خود روزانه 20 ایمیل از مخاطبان تان بگیرید، امروز در انتهای سال 7300 آدرس ایمیل در خبرنامه خود داشتید یا اگر چند روی چند کلمه کلیدی در SEO سرمایه گذاری می کردید و هفتگی برای آنها کاری انجام می دادید، امروز چند کلمه کلیدی مهم کسب و کار شما در صفحات اول گوگل بودند
    در روزهای آخر سال دوست دارم تجربه های کارزار را به صورت خلاصه در  اختیار شما قرار دهم تا آنها را در محوریت برنامه های بازاریابی کسب وکار خود در سال 94 قرار دهید ، قطعا تلاش های کوچک روزانه شما در سال 94 اتفاقی بزرگ را در انتهای این سال در پیش رو برای شما به همراه خواهد داشت.

    سایت تکانی کنید
    یک بار دیگر وب سایت شرکت خود را مرور کنید، از این فرمول طلایی ما استفاده کنید، بخش های مختلف سایت را به این آزمون ببرید: آیا در صورت حذف این بخش خللی در وب سایت شما ایجاد می شود؟ اگر جواب منفی بود آن بخش را حذف کنید و فقط چیزهایی که نیاز است باقی بماند را باقی بگذارید و یک سایت ساده و کارا را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. وب سایت یک وسیله تزئینی نیست که با سلیقه شخصی شما درست شود، شما باید سایتی داشته باشید که به صورت خلاصه و مفید نیازمندی های مخاطبان شما را جواب دهد

    ایمیل مارکتینگ  را جدی دنبال کنید
    90 درصد زحمات شما هدر خواهد رفت اگر شما برنامه جدی برای  جذب ایمیل مخاطبان و پلن ایمیل مارکتینگ نداشته باشید، همه تبلیغات اینترنتی اگر در انتها به ایمیل مارکتینگ گروه نخورد، خیلی از پتانسیل های بالای خود را از دست خواهد داد، نگاه سنتی تبلیغات در فضای تبلیغات آنلاین یعنی اینکه شما یک هواپیمای جت گرفته اید و از آن برای رفتن سر کوچه استفاده می کنید، یا هوای جت را نخرید یا اگر می خرید با آن به فکر پرواز به دوردست ها باشید
    توصیه می کنم کتاب ایمیل مارکتینگی که کارزار تالیف کرده است را دانلود کرده و در ایام تعطیلات مطالعه کنید

    CRM موجب افزایش 300% نرخ تبدیل شما می شود
    فرهنگ CRM را در کسب و کار خود نهادینه کنید، هر شخصی که به شما زنگ می زند و شما آن را نمی توانید به مشتری تبدیل کنید یعنی کلی از هزینه های تبلیغاتی شما به هدر رفته است، پس سعی کنید با فرهنگ CRM نرخ تبدیل سرنخ ها به مشتریان را افزایش دهید


    محصولات یا خدماتی پر دردسر را حذف کنید
    اگر محصول یا خدمتی ارائه می دهید که سود زیادی در کسب و کار شما ایجاد نمی کند و یا دردسرهای آن بیش از سود تولید شده است، آن را حذف کنید، سعی کنید به گاوه های شیر ده خود رسیدگی کنید و روی آنها تمرکز داشته باشید
    این داستان را بخوانید!

    بازاریابی محتوا معدن طلایی شما می تواند باشد
    مخاطبان خود را با محتوا آموزش دهید و نیاز محصولات خود را در آنها ایجاد کنید، اگر در وسع سازمان شما است حتما یک نفر را مخصوص این کار استخدام کنید و اگر نه خودتان این وظیفه را به عهده بگیرد، محتوا می تواند معدن طلای کسب و کار شما باشد، در سال 94 استخراج از این معدن را شروع کنید

    پرسنل خود را آموزش دهید
    آدم های کوچک کارهای بزرگ نمی توانند برای شما انجام دهند، پس سعی کنید پرسنل خود را آموزش دهید، من سایت متمم  محمدرضا شعبانعلی عزیز را برای آموزش پرسنل تان به صورت جدی توصیه می کنم.

    نظر شما چیست؟ شما چه پیشنهادی برای سال 94 دارید؟


  • نزدیک راه رسیدن به Inbox و گریز از اسپم شدن!


    شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما اینگونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را در میلرلایت بررسی کردید و خوشحال از اینکه خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آنها هستید.
    اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن و کلیک آنها کم است؟شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آنگاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت اینکه ایمیل های شما به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.
     
     
    1-ارسال خبرنامه از دامنه خود :
    این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که میخواهید ارسال انبوه گروهی انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
    همچنین اینکه شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
    همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری،ارسال تبریک تولد،ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود.
    • استفاده نکردن از no-reply email!  :استفاده از ایمیل خود شما افراد را به پاسخ دادن و گفتن اینکه چرا محصول را دوست دارند و یا چرا نفرت دارند تشویق می کند. از این طریق شما بهترین باز خورد را دریافت می کنید و متوجه می شوید مشتری چه می خواهد و در چه موردی نگرانی دارد.
    • آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است.آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.
    • چرا شما نام خود،عکس خود و یا کلمه ای در مورد خود نمی گویید؟! افرد به افراد نیاز دارند.با مردم،با شرکت و آنگاه با محصولات ارتباط برقرار می کنیم.
     
    2-شناسایی دامنه شما:
    شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله،احراز هویت دامنه
    چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور های ما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود، ما یک راهنمای کوتاه برای احراز هویت شما برای mailerlite نوشته ایم.
     
    3-چک کردن محتوای خبرنامه:
    برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آنها اسپم را کاهش داد در اینجا برخی از راهکار هایی که برای محتوا مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
    • استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
    • استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
    • تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
    • از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آنها
    • اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
    • اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

    4-هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید:
    من مطمئن هستم شما تمایل دارید لیست ایمیل خود را به 100000 مشترک برسانید این فکر را از ذهن خود دور کنید این شرایط باعث می شود پیام های شما به پوشه های ناخواسته برود.برای کسی باید از طریق میلرلایت ارسال ایمیل داشته باشید که گیرنده یک مشتری یا عضوی از سازمان شما یا عضو مشترکی از کسب و کارتان و یا مثلا شخصی از مشتریان شما که در این 18 ماه از شما خرید کرده است.
    استفاده از 4 راهنمایی که در این جا بیان کردیم نرخ باز شدن ایمیل هایتان را افزایش می دهد.در این جا لازم است به نکته ای اشاره کنیم وقتی یک ایمیل خوش آمد گویی به مشتریانتان می فرستید از آنها بخواهید که آدرس ایمیلتان را تو آدرس بوکشان استفاده کنند.


                                              

  • تغییر قیمت های نرم افزار ایمیل مارکتیگ میلرلایت

    میلرلایت قیمت های نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود را برای کاربران جدید تغییر داد، شما می توانید قیمت های جدید را در این آدرس ببینید.

    در ضمن پلن 1000 نفره رایگان مادام العمر به پلن های میلرلایت اضافه شد، یعنی مشترکین شما زیر 1000 نفر باشند می توانید به صورت مادام العمر از خدمات رایگان میلرلایت برای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

    قیمت های برای مشتریان قبلی میلرلایت ثابت خواهد ماند و این مشتریان می توانند از قیمت های فراموش نشدنی میلرلایت برای ارتقاء یا تمدید پلن های خود استفاده نمایند!


Go To
Page Size
حمید محمودزاده