آیا وب سایت شما برای تبلیغات اینترنتی آماده است؟
قبل از شروع تبلیغات اینترنتی حتما این سوال را از خودتان بکنید، آیا وب سایت شما برای تبلیغات اینترنتی آماده است؟
با توجه به اینکه اکنون به واسطه تقاضای زیاد، هزینه های تبلیغات اینترنتی نسبت به چند سال گذشته چندین برابر شده است، قبل از شروع تبلیغات اینترنتی حتما باید همه شرایط را آماده کنید.
تمام تبلیغاتی که شما در اینترنت انجام می دهید در نهایت به وب سایت شما ختم می شود، پس اگر شما برنامه درستی برای وب سایت خود نداشته باشید بسیاری از پتانسیل های تبلیغاتی اینترنتی هدر خواهد رفت.
در ادامه این مقاله به نکاتی اشاره خواهد شد که وب سایت شما را برای شروع تبلیغات اینترنتی آماده خواهد کرد
هرس کردن وب سایتهمانطور که هرس کردن درختان، درختان را قوی تر و پربارتر می کند، هرس کردن وب سایت نیز وب سایت شما را موثرتر و پرمشتری تر خواهد کرد، من یک فرمول مناسب برای هرس کردن وب سایت پیدا کرده ام، که به خوبی جواب می دهد، در مورد هر بخش وب سایت این سوال را از خود بکنید، آیا حذف این بخش به عملکرد وب سایت شما لطمه جدید خواهد زد و پیام شما را به مخاطب ناقص خواهد رساند؟ اگر جواب منفی است، آن بخش را حذف کنید. به این شیوه خواهید دید، اگر وب سایت شما هرس نشده است، 70 درصد آن حذف خواهد شد و شما با تمرکز بیشتری رو 30 درصد باقی به خوبی کار خواهید کرد، از طرف دیگه مخاطب نیز در مسیر بهتری به محصولات و خدمات شما خواهد رسید
به عنوان مثال
وب سایت نرم افزار CRM دیدار با این فرمول هرس شده است، اگر این وب سایت(
www.didarcrmi.ir) را ببینید منطقا نباید در آن چیز اضافی پیدا کنید.
در دسترس بودن تلفن های تماسدر وب سایت خود شرایطی فراهم کنید که مخاطب در کمتر از 15 ثانیه به شماره تلفن های تماس شما دسترسی پیدا کند، مثلا بالای صفحات وب سایت رو به روی لوگو مکانی مناسبی برای قرار دادن شماره تماس با فونت درشت می باشد.
سناریو مناسب برای گرفتن ایمیل مخاطباندرصد خیلی کمی از افرادی که وارد وب سایت شما می شوند همان لحظه با شما تماس گرفته و یا خرید می کنند، اغلب آنها علامت × بالای مرورگر را زده و صفحه وب سایت شما را می بندند و چند روز دیگر شما را فراموش می کنند.
این افراد یا احساس نیاز به محصول شما نکرده اند، یا فعلا قصد خرید ندارند و یا در هنگام خرید کار اولویت داری پیش آماده که به آن پرداخته اند و یا ...
خوب چه باید کرد؟ بهترین شیوه داشتن سناریویی برای گرفتن ایمیل این افراد است، تا با ارسال خبرنامه های هفتگی یا ماهانه، حضور خود را به آنها یادآوری کنیدو یا حتی نیاز محصول خود را در آنها ایجاد کنید
مینیمالیستی و تصویری فکر کنیداکنون دیگر زمان رمان های قطور و پاراگراف ها متن برای توضیح یک مفهوم ساده نیست، سعی کنید پیام های خود را به صورت مینمالیستی و با تصویر به مخاطب خود انتقال دهید.
حتما از کمک یک مشاور تبلیغات اینترنتی استفاده کنید
تبلیغات اینترنتی یک تخصص است، بهتر است برای عدم اتفاق افتادن آزمایش و خطا و بهای بالا بابت این شیوه از یک مشاور تبلیغات اینترنتی برای برنامه ریزی و اجرای تبلیغات اینترنتی خود استفاده کنید