ویژگی جدید در میلرلایت، امکان فورارد ایمیل به دوستان

با توجه به درخواست کاربران متعدد، در زمینه ی ایجاد گزینه ایی برای ارسال خبرنامه به دوستان، خوشحالیم که میلرلایت با ایجاد این امکان می تواند رضایت شما را در استفاده از این نرم افزار جلب کند.
مطمئنا تا کنون در انتهای خبرنامه ی خود یعنی در قسمت Footer دکمه ی Forward را دیده اید. با استفاده از این گزینه مشتریان شما هم می توانند خبرنامه ی ارسالی شما را به دوستان خود ارسال کنند.
Forward کردن ایمیل با استفاده از این گزینه بسیار موثرتر و بهتر از این است که مشتریان شما بعد از دریافت آن از طریق میل سرویس خود آن را برای دیگران Forward کنند.
اول از همه بیان دو نکته حائز اهمیت است، اول این که کسانی که ایمیل Forward شده را دریافت می کنند گزینه ی لغو اشتراکی برای آن ها وجود ندارد و نمی توانند آن ایمیل را لغو اشتراک کنند دوم این که شما می توانید کسانی که ایمیل شما را Forward کرده اند را پیگیری کنید و حتی می توانید از این که ایمیل شما را چند بار ارسال کرده اند هم مطلع شوید.
این ویژگی چگونه کار می کند؟
زمانی که یکی از مشترکین شما روی دکمه ی Forward to a Friend در انتهای خبرنامه کلیک کند وارد صفحه ایی می شود که می تواند نام و ایمیل کسی را که می خواهد آن ایمیل را به آن شخص Forward کند بنویسد. هم چنین یک گزینه هم برای اضافه کردن یک پیغام شخصی وجود دارد. مشترک شما که می خواهد ایمیلتان را برای دیگران Forward کند در یک زمان فقط می تواند آن را برای یک نفر ارسال کند بعد از این که برای شخص اول ارسال کرد می تواند آن را برای شخص بعدی هم ارسال کند.
اما چگونه می توان دکمه ی Forward زا در انتهای خبرنامه اضافه کرد؟
اضافه کردن این دکمه در تمام حالات های طراحی خبرنامه امکان پذیر است. اگر برای طراحی خبرنامه ی خود از کد های HTML استفاده می کنید با اضافه کردن دستور زیر می توانید این دکمه را در خبرنامه ی خود اضافه کنید.
<a href=”{$forward}”>Forward</a>
و اگر برای طراحی خبرنامه ی خود از حالت Drag & drop Editor استفاده می کنید به یاد داشته باشید که در قسمت Footer این دکمه زمانی اضافه خواهد شد که قسمت Social share mode در بخش setting در Footer فعال باشد در نظر داشته باشید که Social link را اشتباها اکتیو نکنید. برای توضیحات بیشتر به عکس زیر توجه کنید
 
از کجا می توان آمار مربوط به ایمیل های Forward را
مشاهده کرد؟
برای این کار کافی است که مطابق شکل زیر به قسمت گزارشات campaign  خود بروید
 
 
سپس Link Activity  یا Subscriber Activity را انتخاب کنید
 
div>
با کلیک بر گزینه های مشخص شده می توانید گزارش مربوط به ایمیل های Forward شده را مشاهده کنید.

div>