7 دلیل برای اینکه از همین امروز ایمیل مارکتینگ را شروع کنید

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک شما کارهایی زیادی در فهرست خود دارید، که باید انجام دهید، خیلی وقت ها فکر کردن به حجم زیاد کارهایی که باید انجام دهید، انرژی شما را گرفته و شما را از انجام واقعی کارها باز می دارد.

یک نظرسنجی از 1000 شرکت کوچک نشان می دهد که 46 درصد آنها یکی از کارهایی که انجام می دهند ایمیل مارکتینگ است!



به 7 دلیلی که در ادامه این مقاله خواهم آورد، من فکر می کنم که ایمیل مارکتینگ جزء کارهایی است که شما باید از همین امروز آن را برای کسب و کار خود شروع کنید!
 

یک: ایمیل مارکتیگ به شدت به صرفه است
 
در همان نظرسنجی که در بخش بالا اشاره کردم اغلب کسب و کارهای کوچک زیر 4درصد از درآمد خود را صرف سرمایه گذاری در تبلیغات و بازاریابی می کنند!



خوب با این مبلغ کم چه کاری می شود انجام داد؟
پاسخ این سوال این است: یقینا ایمیل مارکتینگ!
شما با یک مبلغ ناچیز می توانید یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ خریداری کرده و با مبلغ ناچیز می توانید محتوای مناسب تولید کنید و ایمیل مارکتینگ خود را آغاز کنید
چند هفته پس از شروع صدای دل نشین آن به گوش شما خواهد رسید
 

دو: ایمیل مارکتینگ ساده است
 
اغلب نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ ابزارهای مناسبی را برای جذب مخاطب و ساخت و ارسال ایمیل در اختیار شما قرار می دهند، با این ابزارها شما در عرض کمتر از 5 دقیقه می توانید پاپ آپ دریافت ایمیل را در وب سایت خود قرار دهید و یا حتی ماژول دریافت ایمیل و ارسال یک هدیه را در عرض کمتر از 10 دقیقه می توانید در وب سایت خود نصب کنید!
ایمیل های قبلی مشتریان خود را به سادگی از فایل اکسل یا هر فرمت دیگری می توانید در این نرم افزارها وارد کنید
یک تحقیق از 333 بازاریاب دیجیتال این حقیقت را ثابت می کند که ایمیل مارکتینگ ساده ترین ابزار بازاریابی اینترنتی می باشد!



 
 
سه: ایمیل مارکتیگ وقت زیادی از شما نمی گیرد
 
با ابزارهای که نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ برای ساخت قالب ایمیل به شما ارائه می کنند ساخت و ارسال یک ایمیل بیش از 45 دقیقه طول نخواهید کشید.
حتی برخی از این ابزارها صدها قالب ایمیل آماده را در اختیار شما قرار می دهند که یکی از آنها را انتخاب کرده و فقط متن و تصاویر داخل آن را تغییر دهید
حتی برخی از نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ این امکان را فراهم می کنند که ایمیل شما با انتشار پست در وبلاگ شما به صورت اتوماتیک ارسال شود!

 
 
چهار: ایمیل روی خرید دوباره مشتریان تاثیر شگفت انگیز دارد
 
تحقیقات نشان می دهد که تمرکز روی مشتریان فعلی و ترغیب آنها به خرید دوباره استراتژی هوشمندانه ای است



تحقیقات نشان می دهد که ایمیل یکی از موثرترین تکنیک های برای خرید دوباره مشتریان می باشد



 
 
پنج : مشتریان دوست دارین پیغام های کسب و کارها را از طریق ایمیل دریافت کنند
 
ترجیح مصرف کنندگان این است که پیغام های تبلیغاتی شرکت ها را از طریق کانال ایمیل دریافت کنند. مطالعات مختلف از قبیل تحقیقی که سایت مارکتینگ شرپا انجام داده است این حقیقت را نشان می دهد.
نمودار زیر مطالعه روی 2057 شهروند آمریکایی را نشان می دهد، سوال این بود: شما کدام کانال را برای ارتباط  شرکت ها با خود را ترجیح می دهید؟



 
شش: ایمیل مارکتینگ فقط برای ارسال خبرنامه نیست

آیا شما فکر می کنید ایمیل مارکتینگ فقط برای ارسال خبرنامه است؟ دوباره فکر کنید! کارهای خیلی زیاد دیگری نیز کسب و کارها می توانند با ایمیل انجام دهند.
طبق یک تحقیق شرکت Saleforce نمودار زیر شیوه های مختلف استفاده از ایمیل و تاثیرگذاری آن را در کسب و کارها نشان می دهد



 
هفت:  بیشترین برگشت سرمایه بین ابزارهای مختلف بازاریابی

یک تحقیق دیگر نشان می دهد که ایمیل مارکتینگ بیشتری برگشت سرمایه بین ابزارهای مختلف بازاریابی را دارد



 
جمع بندی

اگر این 7 دلیل مستند شما را قانع کرده است که ایمیل مارکتیگ را از امروز شروع کنید، پیشنهاد می کنم قبل از شروع 2 ساعت وقت گذاشته و کتاب ما را در مورد  ایمیل مارکتینگ بخوانید و پس از آن با یک نسخه رایگان میلرلایت ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کار خود آغاز کنید!

من اگر جای شما بودم، همین الان شروع می کردم!