وبلاگ تبلیغات اینترنتی

  • 25 نکته مهم در مورد ایمیل مارکتینگ (اینفوگرافی)

    ایمیل مارکتینک یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروز استاز طریق ایمیل مارکتینگ می توانید فرآیند تولید سرنخ های بازاریابی و فروش را به بهترینشکل رهبری کنید و سیستم مدیریت سرنخ ها را راه اندازی نمایید. در اینحا ما 25 نکته مهماز ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی خواهیم کرد. این نکات می تواند در همه کسب و کارهاصنایع و شرکت ها بهترین کارایی برای سیستم بازاریابی و فروش داشته باشد

  • پائین آمدن نرخ اسپم یا بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل

    تحقیقات نشان می دهد مشتریان ایمیل مارکتینگ اکثر توجه خود را روی نرخ اسپم و بانس مشتریان خود می گذارند که اگر پائین باشند احساس آرامش و رضایت از ایمیل مارکتینگ خود دارند زیرا تنها نکته مهم برای  بازاریابان این است که سیستم ارسال ایمیلشان از قوانین تبعیت کند بنابراین به کیفیت لیست ایمیل ها و این که چه کسانی چه ایمیل هایی را باز می کنند و دیگر نکات توجه زیادی نمی شود. اینکه اسپم شما پائین باشد نکته ی بسیار بسیار مهمی است و اصولا نرخ اسپم پائین نشانه سلامت ایمیل مارکتینگ شماست اما نشانه موفقیت آن نیست. ایمیل مارکتینگ زمانی موفق است که در کنار اسپم پائین، نرخ باز شدن ایمیل هایش بالای 20  درصد و نرخ کلیک ایمیل ها یک سوم نرخ باز شدن آن ها باشد. در این مقاله تاکید ما بر نکات کلیدی و ساده ای است که به شما کمک می کنند نرخ باز شدن ایمیل هایتان را به طرز چشم گیری بالا رود. شاید بارها این نکات را مطالعه کرده باشید اما آنقدر تاثیرگذار هستند که شاید حتی ده مرتبه تکرار و مطالعه آنها نیاز است، به نکات زیر دقت کنید نکاتی که می دانم بارها خوانده اید اما بدانید هنوز هم خیلی ها حتی به یک مورد آن عمل نمی کنند، پس اگر در کمپین های خود تنها به یک الی دو مورد از نکات کلیدی عمل شود چندین قدم از رقبای خود جلو تر خواهید رفت:

    در ایمیل ارسالی تان در مورد کل مشتریان و یا کل لیست تان صحبت نکنید و در آن فقط نام دریافت کننده ایمیل را مورد خطاب قراردهید. با این کار مخاطب شما ترقیب به باز کردن ایمیل شما می شود.)این همان شخصی سازی ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می باشد که در مقالات  قبل مفصل راجع به آن صحبت شده است(

     

    1- برای وقت مشتری خود ارزش قائل شوید و از گزافه گویی در ایمیلتان خودداری کنید و توضیحات کلی را  در آن قرار دهید.

     

    2- سعی کنید ایمیلتان برای مشتریانتان سودمند باشد، طوری نباشد که فقط نفع شما در آن مطرح باشد،  بهتر است ایمیلتان به گونه ایی باشد که مشتری شما احساس کند دوست او هستید نه یک بازاریاب اینترنتی.

     

    3- در ایمیل خود برای جلب اعتماد مشتریانتان، نام حقیقی و آدرس خود را قرار دهید. اعتماد مشتری از ارکان مهم ایمیل مارکتینگ به شمار می رود

     

    4- طریقه ی اشتراک گذاشتن ایمیلتان را به مشتریان خود یاد دهید تا کسانی که در این زمینه اطلاعات  زیادی ندارند بتوانند ایمیل شما را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند، با این کار سرنخ های شما بیشتر خواهند شد

     

    5- در ایمیل ارسالی تان وعده هایی دهید که می توانید آن ها را عملی کنید، تنها در این صورت است که  اعتماد مشتریانتان به شما زیاد می شود

     

    6- سعی کنید از Call-to-Action ها در ایمیل های خود استفاده کنید به طور مثال ساده ترین CTA ها "مشاهده وب سایت" و یا "دریافت فایل pdf ... " و یا "اشتراک رایگان ..." می باشند

     

    7- با استفاده از پنل ایمیل خود، در زمینه کسب و کارتان آموزش هایی را به طور خلاصه و رایگان در اختیار  مشتری قرار دهید، مداوم فقط تبلیغات خود را برای مشتری ارسال نکنید.

     

    8- خط موضوع یا subject line جز بخش های مهم یک ایمیل تبلیعاتی می باشد.  باید برای انتخاب موضوع وقت صرف کنید و از جمله بندی هایی استفاده کنید که مشتری را تشویق به بازکردن ایمیل شما کند. خودتان را جای مشتری بگذارید، ایمیل های رقبای خود و در کل هر ایمیلی که خودتان راغب به باز کردن آن می شوید را نگاهی بیندازید، ببینید از چه مدل جمله بندی برای موضوعات خود استفاده می کنند. بعد از آن برای یک خبرنامه دو مدل موضوع انتخاب کنید، بار اول خبرنامه را با موضوع مدل اول به 5 نفر ارسال کنید و مجددا همان خبرنامه را با موضوع مدل دوم به همان 5 نفر ارسال کنید. با مقایسه نتایج این دو ارسال که می توانید در پنل ایمیل مارکتینگ خود مشاهده کنید،  موضوع پرطرف دار تر را پیدا خواهید کرد.

     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هشتم)

         
     

        به صورت دستی اقدام کنید
     
    لطفا توجه کنید این یک اخطار جدی است، خرید ایمیل، جمع آوری ایمیل از طریق ابزارهای نرم افزار را فراموش کنید، این ها نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت جزء هزینه و بدنامی نام کسب و کار شما 
    برگه های نمایشگاه های که شرکت کرده اید، فاکتور، اطلاعات تماسی که کارکنان بخش فروش در اختیار دارند، ایمیل های که به شیوه های مختلف از مشتریان خود گرفته اید و ... به صورت دستی این ها را وارد یک فایل اکسل کرده و مرتب سازی نمایید. با یک گشت و گذار ساده بین مستندات و اطلاعات شرکت تان به عدد مناسبی از ایمیل ها خواهید رسید.
     
    در مرحله بعد فرم های را آماده کرده و در اختیار نقاط تماس شرکت قرار دهید، منشی، کارمندان فروش، بخش حسابداری و از آنها بخواهید که اطلاعات کسانی را که تماس می گیرند را در این فرم ها یاداشت کنند.
    ممکن است این شیوه به نظر سخت بیاید اما قطعا کارآمد خواهد بود. یک گام بهتر از هیچ گام است. پس اولین قدم را اینگونه برای تکمیل لیست ایمیل ها خود بردارد. 
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چرا باید از ویدیوها در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید؟

    3 تا 5 ثانیه...میانگین تمرکز بینندگان است. در واقع این اتفاق نشان می دهد که چرا ویدیو ها در جلب توجه مردم بسیار تاثیر گذار هستند. یوتیوب، میلیاردها کاربر دارد. 3/1 افراد حاضر در اینترنت... بالای 8 میلیارد ویدیو در روز تا پایان سال 2015 در فیسبوک دیده شده است.

    استفاده از ویدیو در ایمیل ها باعث رشد سریع محبویت شما خواهد شد...هیچ چیز به اندازه ویدیو افراد را به سرعت با محتوا درگیر نمی کند. ویدیو ها خیلی مهیج تر از متن ها و عکس ها ثابت هستند.

    - 90 درصد کاربران می گویند دیدن ویدیوها در تصمیم گیری به آن ها بسیار کمک می کند

    - وجود ویدیو در ایمیل می تواند نرخ باز شدن ایمیل ها تا 20 درصد افزایش بدهد و کلیک خوردن آن ها را 2 برابر کند.

    - استفاده از کلمه ویدیو در عنوان ایمیل ها نرخ باز شدن ایمیل ها را زیاد می کند و باعث کاهش لغو عضویت ها می شود.

    - 71 درصد بازاریابان می گویند که ویدیو ها به طور یقین از دیگر محتواهای بازاریابی موثر تر هستند.

    سوال مهم اینجاست که چگونه باید از ویدیو ها استفاده کنیم؟


    ویدیوهای ما می تواند در ادیتور Drag & Drop در نمونه های ویدیویی از پیش طراحی شده جست و جو شود.

    به تب های Content  و Setting  توجه داشته باشید.

    در تب Content شما باید آدرس URL ویدیو را Copy/Past کنید. شما می توانید از پلت فرم های رایج اشتراک ویدیو برای این کار استفاده کنید.

    فراموش نکنید که بعد از Past کردن آدرس URL روی دکمه فلش سبز رنگ کنید.

    در تب Setting  نیز می توانید سفارشی سازی ویدیوها را انجام دهید.

    سوال رایج : چرا من نمی توانم ویدیو ها را به طور مستقیم در خبرنامه ها قرار دهم؟؟

    شما ممکن است فکر کنید که این کار، یهنی پخش مستقیم ویدیوها در ایمیل ها بهتر است. اگرچه، این کارمشکلات فنی خاص خودش مانند سایز ویدیوها، رندر کردن ویدیوها و ... را دارد

     

    آیا احتیاج به نمونه برای الهام گرفتن دارید؟

    در اینجا چند نمونه برای شما آورده ایم تا بتواند الهام بخش شما برای تهیه خبرنامه های موفق باشد.


    Hiroshima

    هیروشیما یک فضای مستقل و اختصاصی برای نمایش های پرفورمنس آرت، موسیقی زنده و کارهایی از این دست است. آن ها از محتواهای ویدیویی برای نمایش هنرمندان استفاده می کنند. آن ها از این محتواها برای جلب توجه مردم استفاده می کنند. از فایل های گیف گرفته تا ویدیوهای با کیفیت بالا...

     

    MODEKUGEN

    MODEKUGEN در سال 2008 تاسیس شد. این شرکت پیشنهاداتی درباره مرغوب ترین لباس ها و لوازم در دسترس آنلاین می دهد. آن ها از ویدیوها برای نشان دادن پشت صحنه شرکتشان و گالری عکس هایشان استفاده می کنند. این کار باعث می شود تا مشتریان احساس ارتباط بیشتری با برند شما داشته باشند.

     

    Inspirációk Csorba Anitától

    این شرکت یک بلاگ خیلی معروف و موفق در زمینه سبک زندگی است که در مجارستان بسیار مورد توجه است. آن ها از ویدیوها برای تبلیغات کانال یوتیوب خود استفاده می کنند. آن ها همیشه یک چیز جالب برای گفتن دارند و همیشه نکته ای برای کشف کردن...حتی اگر شما مجارستانی نباشید باز هم مشتری آن ها خواهید شد.

     

    آیا میدانید در سال 2019، 80 درصد محتواهای آنلاین ویدیویی هستند؟ بله، این بهترین زمان برای شروع استفاده از ویدیوهای بیشتر در ایمیل مارکتینگ شماست.

    قبلا از ویدیوها برای ایمیل مارکتینگ استفاده کردید؟ تجربه های خود را در کامنت ها بنویسید. مشتریان شما چه عکس العملی نشان داده اند؟ آیا بیشتر با شما ارتباط گرفته اند؟

     

  • چهار اصل موثر در ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کارهای کوچک:

     

    ایمیل‌مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد که با هزینه اندک به‌صورت هدفمند به مشتری دست یابید. متخصصین ایمیل‌مارکتینگ تخمین زده‌اند که پتانسیل یک پیام موثر ، به ‌ازاری هر ‌1 دلار سرمایه‌گذاری، درآمدی معادل 38 دلار دارد!

    اکنون می‌توانید از این چهار راهنمایی برای تغییر کسب‌و‌کار کوچک‌تان استفاده کنید:

    1-تصاویر را با تگ‌های توصیفی همراه کنید:

    نمودارهای آنلاین منتشر‌شده‌ی بازاریابی نشان می‌دهند که هر فرد به‌طور میانگین بیش از 400 ایمیل بازاریابی در یک ماه دریافت می‌کند. اگر ایمیل‌های خود را با تصاویر، یک پیام عاطفی و یا یک نام تجاری مطلوب همراه کنید، می‌توانید از میان صدها ایمیل، برجسته شوید.

    به‌ گفته‌ی کارشناسان یک شرکت آنالیز ایمیلی، بازاریابی ایمیلی نمره‌ی 22 را در شرایطی که حداقل نیمی از پیام‌های ایمیلی در تلفن همراه باز می‌شوند، اخذ نموده‌است. حال آن که قطعاً استفاده از تلفن‌همراه، امکان پاسخ به ایمیل‌های حساس به زمان را افزایش می‌دهد؛ در‌صورتی که ممکن است صفحات نمایش کوچک موبایلی مانع از باز شدن کامل تصاویر شوند.

    اگر دریافت کنندگان ایمیل، تنها برای دیدن تصویر همراه ایمیلتان، آن را باز‌کنند، می‌توانید به صورت نامحدود به جعبه اسپم آن‌ها امیدوار باشید. غالباً ارسال ایمیل به کاربران-به‌صورتی که در جعبه ورودی شناخته شده باشند، ( به این معنا که جزو اسپم ها نباشند) سخت‌تر است. به گفته‌ی کارشناسان، فقط 28 درصد از ایمیل‌های ارسال شده، وارد جعبه ی ورودی کاربر می‌شوند!

    تگ‌های  ATL توصیفی ATL : Above The Line ، به معنای تبلیغات رسانه‌ای و جمعی است. می‌توانند به تغییر و کاهش ریسک پیام‌های تصویری کمک کنند. سازمان غیر انتفاعی WebAIM اشاره می‌کند که ATL قابل استفاده هم در متن و هم در مفهوم تصویر است؛ حتی اگر دریافت‌کننده نتواند تصویر را ببیند. از این تگ‌های توصیفی می‌توانید برای تصاویر سایت خود و همچنین در بازاریابی ایمیلی برای جذب مشتری استفاده کنید.

    2- از ارسال پیام‌های بی‌هدف پرهیز کنید!

    شاید داده‌های قوی در پیام شما نباشند، اما می‌توانید با پاسخ دادن به هریک از ایمیل‌ها، چیزهای بیشتری از کاربران یاد‌بگیرید. با ارسال ایمیل در زمان مناسب و پیگیری در پاسخ دهی به آن‌ها، نتیجه‌ی مطلوبی در انتظار شماست. تبلیغات شما زمانی موثر خواهد‌بود که موقعیت دریافت‌کنندگان ایمیلتان را بشناسید. یک خرده‌فروش اینترنتی گزارش داده‌است که تبلیغات ایمیلی‌اش 7000 درصد از طریق ارسال ایمیل‌های هدفمند با تجزیه‌و‌تحلیل ایمیل‌های گذشته، سابقه‌ی جستجوهای سایت و خرید‌های گذشته، بهبود یافته‌است.

    3- بیش از حد درخواست نکنید!

    ایمیل‌مارکتینگ خود را بخش‌بندی کنید. بنابراین هر فردی مطلوب‌ترین خدمات، مطابق با اولویت‌هایش را دریافت خواهد نمود. ارسال ایمیل با یک پیام واضح، اقدام توسط مشتری و پرداختِ بدون دردسر، حال چه با لپ‌تاپ روی میز باشد چه با تلفن‌همراه!

    با ارسال پیشنهادهای ویژه به مشتریان، لازم نیست کد تخفیف ارائه دهید. همکاری با یک درگاه‌ پرداختی تلفن‌همراه، یک تجربه آسان و امن در خرید به مشتری شما خواهد‌داد. به‌عنوان مثال، تحقیقات نشان داده‌است، پرداخت از طریق Paypal، خصوصا زمانی که مصرف‌کنندگان در حال خرید با تلفن‌همراه خود هستند، محبوبیت خرید را تا 15درصد افزایش داده‌است.


    4- از ایمیل، برای ایجاد یک رابطه پایدار استفاده کنید!

    بهتر است برای هرکسی کمپین ایمیلی بسازید که آنچه را که در مورد مشتری می دانید، در آن ثبت کنید. شرکت بازاریابی Epsilon گفته‌است که ایمیل‌های ارسالیِ هدفمند که مخصوص هرمشتری بوده‌است، 76 درصد بیش‌تر از پیام‌های عمومی، به خرید منجر شده‌اند. با‌ این کار شما می‌توانید مشتری‌تان را بدون درنظر‌گرفتن قیمت و کیفیت محصول، متقاعد به خرید کنید. در هر‌حال ایمیل‌مارکتینگ راه مقرون به‌صرفه‌ای برای برقراری ارتباط با سرنخ ها و مشتریان، دسترسی به نگرش های ارزشمند و افزایش فروش است.

    با اقداماتی که ذکر کردیم می‌توانید ایمیل‌های ارسالی‌تان را بهبود دهید، البته فراموش نکنید که برای تبدیل دریافت‌کنندگان به خریدار نیاز به استراتژی مناسبی دارید. از این قدم ها برای افزایش ROI ایمیل های ارسالی تان استفاده کنید.

     

    منبع : Entrepreneur

     

  • 24 اصل مهم تبلیغاتی در تعطیلات که برای شما معجزه می کند

     
     
     
    اول از همه اینکه پیشاپیش

    سال نوی همتون مبارک

    امیداوریم که روزای آخر سال براتون پر از خیر و برکت باشه و با دل شاد و لب خندون به استقبال سال جدید برید.ایام تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای همه کسب و کارهاست بهترین زمان ممکن برای اینکه بتونید محصول یا خدماتتون رو به مخاطبین عرضه کنید و این دغدغه مهمی برای ما بود. داشتن استراتژی مناسب برای این روزها خیلی خیلی مهمه...روزهای پایانی اسفند مردم با ذوق و شوق فراوون به دنبال تهیه اجناس و کالاهای مورد نیازشون هستند. باید این فرصت رو غنیمیت بشمارید و بهترین خدمات رو به مشتریان ارائه بدیم...به همین دلیل هم  ما برای شما
    24 اصل مهم تبلیغاتی در تعطیلات "
    در قالب یک  مجله آماده کردیم. شک نداریم که با خوندنش برنامه ریزیتون برای روزای آخر سال خیلی خیلی کامل تر و دقیق تر میشه. برای دانلودش کافیه روی سبزه زیر کلیک کنید.
    اگر ازش لذت بردید برای دوستانتونم ارسالش کنید.
     
     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هفتم)

         
        در ایمیل ها چه چیزی می خواهید بگویید
     
    70 درصد آموزش یا محتوای رایگان و 30 درصد معرفی محصول، این اصل را در نظر داشته باشید و براساس این اصل تمام موضوعاتی که به نظرتان می رسد را روی یک کاغذ یاداشت کنید:
    • مقالات آموزش در حوزه کاری خودتان
    • تجربه موفق مشتریان و تاثیرات مثبت محصولات و خدمات شما
    • قرعه کشی
    • معرفی محصولات جدید
    زمانبدی حدودی خبرنامه ارسالی و توان خود را برای تولید مطالب در نظر بگیرید، دقت کنید که اگر خبرنامه شما جذاب و شامل اطلاعات مفید نباشد بعد از چند بار ارسال توسط مشترکین شما دیگر باز نخواهد شد.
    پس مطمئن شوید که چیز ارزشمند و جذابی را برای مشترکین خود می خواهید ارسال کنید.
    مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید می توانید هفته ای یکی از هتل که در تورها استفاده می کنید را معرفی کنید و یا اگر یک شرکت دکوراسیون هستید هفتگی تصاویری از پروژه های خود را برای مشترکین خود ارسال کنید.
    بیشتر فکر کنید قطعا شما ایده های خلاقانه تری برای محتوای ایمیل های خود داشته باشید.
    در مسیر تدوین محتوای ایمیل های سعی کنید به سوالات زیر با صداقت و تدبیر جواب دهید:
    • چرا باید مشترکین دوست داشته باشند مطالب شما را دریافت کنند؟
    • چه اطلاعاتی می تواند برای مشترکین من مفید باشد ؟
    • چه هدفی را شما در ایمیل های ارسال دنبال می کنید؟
    پاسخ واقع بینانه به این سوالات مسیر شما را در مورد چگونگی طراحی محتوای ایمیل ها منطقی تر خواهد کرد.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز ششم)

       
        ساختار لیست خود را مشخص کنید

     
    خوب تبریک می گویم، شما اولین گام را انجام دادید. 
    اولین مساله این است که شما ساختار لیست خود را از نظر گروه بندی و فیلدهای هر شخص مشخص نمایید. این مساله دقیقا به نوع کسب و کار شما و نیازمندیهای شما بر می گردد. مثلا شما می توانید موضوعات مختلف برای گروه بندی لیست خود داشته باشید، مشتریان، نمایشگاه 1، اعضای خبرنامه وب سایت و ....
    و از طرف دیگر تصمیم گیری در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای هر شخص می خواهید در لیست خود ذخیره نمایید. مثلا عنوان(آقای یا خانم)، نام، نام خانوادگی، اسم شرکت، شماره تلفن و ...
    مشخص کردن این اطلاعات به دو دلیل مهم می باشد، اول اینکه شما با این اطلاعات می توانید ایمیل های ارسالی خود را شخصی سازی کنید، شخصی سازی ایمیل های به میزان قابل توجه نرخ باز شدن ایمیل ها را افزایش می دهد و دوم اینکه شما می توانید براساس گزارشات نرم افزار ایمیل مارکتینگ، اکسپورتی از اطلاعات را گرفته و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید به عنوان مثلا فرض کنید در ایمیل ارسال خود محصول جدی را معرفی نموده‌اید شما می توانید لیست افرادی که روی محصول جدید شما در متن ایمیل ها کلیک کرده اند را اکسپورت کرده و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید، وجود نام، نام خانوادگی و شماره تلفن در این لیست به کارمندان فروش شما برای تماس با این افراد ضرور می باشد.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز پنجم)

       
    اولین گام: انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ  

    ابزار ما برای اجرای ایمیل مارکتینگ چیست؟ آیا با جیمیل یا یاهو می
     
    شود ایمیل مارکتینگ انجام داد؟ یا مثلا گروه های یاهو؟ آهان با این نرم
     
    افزارهای ویندوزی که قابلیت ارسال ایمیل را دارند، با آنها که حتما می
     
    شود؟ شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز دارید که یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ حرفه ای خریداری کنید
     
    به عنوام مثال نرم افزار MailChimp یکی از نرم افزارهای این حوزه 3.5
     
    میلیون مشتری دارد که در ماه بیش از 4 میلیارد از طریق این نرم افزار
     
    ارسال می کنند.
     
    سوال اینجاست اصلا چرا ما باید برای شروع کار یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ باید خریداری کنیم؟
     
    این نرم افزارهای کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند که هر
     
    کدام آنها برای اجرای فرایندهای ایمیل مارکتینگ شما نیاز است مثلا :
     
    • زیرساخت های فنی پیچیده ای دارند که احتمال اسپم شدن ایمیل
     
    های ارسال شما را کمتر می کنند
     
    • از سرعت ارسال بالای برخوردار هستند مثلا از طریق این نرم افزارهای
     
    شما می توانید 50.000 ایمیل را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کنید
     
    • به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها را می دهند
     
    • فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهند تا از طریق آن لیست خود
     
    را جمع آوری کنید
     
    • به شما سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص را ارائه
     
    می دهند

    • عملیات سالم نگهداری لیست ایمیل  را به صورت مرتب برای شما
     
    انجام می دهند
     
    • و از همه مهمتر اینکه به شما گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی
     
    را ارائه می کنند، چند نفر ایمیل شما را باز کرده، چند نفر اسپم کرده،
     
    چند نفر روی لینک ها شما کلیک کرده، چه کسانی رو یک لینک خاص
     
    کلیک کرده اند و ....
     
    همه این امکانات، ضرورت های شما برای اجرای یک فرایند ایمیل
     
    مارکتینگ مناسب است. 

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز چهارم)

        اصلی که نباید فراموش کنیم:
    احترام به مخاطبین  

    ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به هر لیست ایمیل ی که ما پیدا می کنیم یا می خریم نیست، اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است، هر چیزی که این اصل را رعایت نکند اسپمینگ بوده و علاوه بر اینکه غیرقانونی می باشد، جز هزینه چیزی برای شما در بر نخواهد داشت.
    پس پیش از شروع نگاه خود را در این حوزه تغییر دهید، احترام به مخاطب اصل اول ایمیل مارکتینگ است
    سوال اینجاست ما به چه کسانی می توانیم ایمیل ارسال کنیم؟
    برای ارسال ایمیل به هر شخص، شما باید اجازه آن شخص را داشته باشد، این اجازه از طرق زیر می تواند حاصل شود:
    از طریق فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما
    افرادی که در سایت شما ثبت کرده اند و شما در هنگام ثبت نام به آنها گفته اید که برایشان خبرنامه ارسال می کنید
    کسانی که در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا محل شرکت شما فرم های شما را پر کرده اند
    کسانی که در طول چند سال گذشته از شما خرید کرده اند یا تمایل به خرید دارند.
    پس این مسیر را فراموش کنید که من لیست های مختلف را خریداری خواهم کرد و به آنها ایمیل تبلیغاتی خواهم فرستاد، آن لیستی که شما می خواهید بخرید قبل از شما توسط صدها نفر دیگر نیز خریداری شده است.
    آنها به سادگی و با یک نگاه بد به کسب و کار شما ایمیل های ارسالی توسط شما را اسپم خواهند کرد.
    اعتبار خود را به واسطه عدم احترام به مخاطبین خدشه دار نکنید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چگونه در نوروز با ایمیل‌مارکتینگ از رقبا سبقت بگیریم؟

    ایمیل‌مارکتینگ مثل بازی موش و گربه است. شاید این آمار برای‌تان جالب باشد که بیش‌تر از 1000 تجارت الکترونیک توسط ایمیل مارکتینگ از بین رفته‌است. بنابراین فصل تعطیلات، فرصتی طلایی برای ایجاد مزیت رقابتی است. 107 میلیارد فروش آنلاین در سال 2015 انجام شده‌است که 20 درصد از آن به ایمیل‌مارکتینگ اختصاص دارد! از‌طرفی حجم ایمیل‌های دریافتی مشترکین، 23 درصد در سال  2015 نسبت به سال قبل افزایش داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود این آمار روز‌به‌روز افزایش یابد.

    در این‌جا تکنیک‌هایی را برای ایمیل‌مارکتینگ در ایام تعطیلات به شما معرفی می‌کنیم.

    1- استفاده از تخفیف برای تبلیغات :

    با تجزیه‌ و‌ تحلیل 1000 وب‌سایت تجاری در ایالات متحده مشخص شد که استفاده از استراتژی تبلیغاتی "off" یا همان تخفیف، محبوب‌ترین راه برای فروش بیش‌تر است.

    به یاد داشته‌باشید که تخفیفات بسیار پر‌طرفدار هستند. برای تخفیف، از قانون " the rule of 100  " استفاده کنید. در این قانون، برای کالاهای زیر 100 دلار، تخفیف درصدی از تخفیف واقعی، بهتر است و برای کالاهای بالای 100 دلار، تخفیف واقعی از تخفیف مطلق مطلوب‌تر است.

     

     

    2- قرار دادن تبلیغات در موضوع ایمیل

    تحقیقات نشان داده‌اند که 59 درصد از تبلیغات ایمیلی در موضوع ایمیل و در 14 کاراکتر اول، بیان شده‌اند. حتی اگر مطمئنید که مشتریان از تخفیفات شما آگاه هستند، آن را در موضوع ایمیل و چند کاراکتر اول ایمیل بیان کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از این جمله استفاده کنید: "50 درصد تخفیف ویژه برای همه چیز !"

    3- در روز اول هفته، پیامی ارسال نشود!

    تجزیه‌ و‌ تحلیل بیش از 5000 شرکت نشان می‌دهد که اکثریت شرکت‌ها در روز اول هفته به مشترکین ایمیل ارسال نمی‌کنند. تاجران به این نتیجه رسیده‌اند که ارسال ایمیل در اواسط هفته، شانس دیده‌شدن ایمیل‌شان را در میان ایمیل های دیگر کاربران، بیش‌تر می‌کند.

    4- ارسال هدایای تبلیغاتی پیش از نوروز

    هدایای نوروزی شرکت‌ها، در طی 9 سال اخیر، بیش‌ترین درخواست‌ها را در میان سایر هدایای تجاری داشته‌است. از آن جا که اکثریت شرکت‌ها از این هدایا برای مشتریان خود ارسال می‌کنند، شما نیز بایستی از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و با ارسال ایمیل، هدایای نوروزی را برای فروش عرضه کنید.

    5-ایمیل‌ها را برای تلفن‌همراه بهینه‌سازی کنید!

    جالب است بدانید که از 56 درصد ایمیلی که در تلفن‌همراه باز می‌شوند، تنها 40 درصد از آنها بهینه سازی شده‌اند.

    اگر هنوز هم درحال ارسال این‌گونه ایمیل‌ها هستید، بدانید که درحال نابودی سابقه‌ی خود در چشم مشتری هستید!

    6- ارسال ایمیل با عنوانی بیش‌تر از 45 کاراکتر ممنوع!

    از 1000 ایمیل تجاری، عنوان موضوعی به طور میانگین 43 کاراکتر بوده‌است. عنوان ایمیل را کوتاه و خلاصه بیان کرده و حداکثر آن را تا زیر 45 کاراکتر حفظ کنید.

    7-سرعت فراموش نشود!

    فصل تعطیلات به معنای خرید در زمان کوتاه است. ایمیل‌هایتان را با محدودیت زمانی و یا قبول سفارش از قبل ارسال کنید.

     

    8- پس از ارسال ایمیل‌، تماس تلفنی برقرار کنید.

    در سه‌ماهه‌ی اول سال که تخفیف‌ها بیش‌ترند و از طرفی هزینه‌های مصرف‌کننده هم زیاد است، طبیعی است که فروش برای آیتم‌های مردمی بسیار کم باشد. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، پس از ارسال ایمیل با مشتری تماس بگیرید تا با معرفی محصولات مورد علاقه‌اش شانس فروش‌تان را بیش‌تر کنید.

    9-برای ایمیل‌های اسپمی، راه فروشی وجود ندارد!

    آمارها نشان داده‌اند که مشترکین بیش از 50 درصد از ایمیل‌های تبلیغاتی نوروز را در طول سال دیده‌اند!

    این امری طبیعی است که با افزایش ایمیل‌های ارسالی نزدیک نوروز، برخی از آن‌ها وارد پوشه‌ی اسپم شوند اما تا جایی که می‌توانید جنبه‌های مختلف سیستم ارسال ایمیل خود را چک کنید تا ایمیل‌های شما به صندوق ورودی وارد شوند نه به پوشه‌ی اسپم.

    10-ارسال ایمیل در طول تعطیلات محبوب نیست!

    تحقیقات نشان داده‌اند که ارائه‌ی یک روز خرید رایگان، بیش از یک میلیارد به فروش شما کمک می‌کند؛ اما هنوز تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها از این روش استفاده می‌کنند. تقریبا یک هفته قبل از شروع تعطیلات، بهترین زمان برای آخرین فروش شماست؛ چراکه ارسال ایمیل نزدیک به نوروز و حتی در طول آن نه تنها بی‌فایده است، که در میان مشتریان محبوب هم نیست!

  • 5 موضوع داغ در ایمیل‌مارکتینگ که هر فروشنده‌ای باید در 2017 بداند:

     

    جالب است بدانید که ایمیل، تنها شکلی از بازاریابی است که هنوز هم از راه دور کار می‌کند، اما متاسفانه تعداد کمی از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

    ایمیل مارکتینگ یک تجارت بزرگ است. براساس یک پیش‌بینی اعلام شده، در سال2018 کسب‌وکارها 6.2 میلیارد بر روی نرم‌افزارهای ایمیل‌مارکتینگ و خدمات آن، صرف خواهند‌کرد؛

    اما به نظر شما چرا شرکت‌ها به این میزان هنگفت هزینه می‌کنند؟ آیا این کار عاقلانه است؟

    سریع‌ترین پاسخی که به ذهن می‌رسد این است که شاید آنها هیج انتخاب دیگری نداشته‌باشند؛

    ولی نه نه ... بیایید این 5 گرایش فراگیر در بازاریابی‌ایمیلی در سال 2017 را بررسی کنیم:

     

     

    1-سبک های کلاسیک بازاریابی منسوخ شده اند.

    دو نوع کلی از بازاریابی وجود دارند: نسل اول و نسل دوم. در بازاریابی نسل اول، ابتدا محصول تولید می‌شود، سپس باید به دنبال یافتن مشتری بالقوه بود. در بازاریابی نسل دوم، محصول براساس نیاز مشتری تولید می‌شود و باید به‌طور پیوسته در حال تلاش برای یافتن مشتریان بالقوه بود.

    بازاریابی نسل اول، هزینه زیادی خواهد داشت؛ چراکه، اکثر شرکت‌ها نیاز به یک راه قابل اطمینان برای درگاه فروش خود هستند؛ به این معنا که نسبت به بازاریابی نسل دوم، راهکارها مجهول ترند و البته باید فعال‌تر عمل نمود.

    اما بازاریابی نسل دوم، از چهار المان تشکیل شده‌است: ایمیل مستقیم، نمایشگاه‌های تجاری، تبلیغات و درخواست‌های کم‌و‌بیش

    با این حال، این روش با بازده پایین در هر سال فروش خود را دارد. به این دلیل که:

    ایمیل مستقیم: در‌حال حاضر استقبال بسیار کمی از ایمیل‌های ناخواسته می‌شود.

    نمایشگاه‌های تجاری: در اکثریت مواقع، از این همه شرکت‌کننده در نمایشگاه‌ها، تنها تعداد کمی مشتری بالقوه وجود دارد.

    تبلیغات تجاری: تبلیغات در مجلات تجاری، تنها برای یکبار، شانس رسیدن به مشتریان بالقوه را خواهد‌ داشت. با این حال مجلات تجاری مدام از تاثیر آگهی‌ها و خوانندگان ویژه‌ی خود، دم می‌زنند اما حقیقت این است که این گونه تبلیغات منسوخ شده‌اند.

    فراخوانی‌های سرد و بی‌نتیجه: برقراری ارتباط با  افراد از طریق تلفن‌های هوشمند و ID callerها و ارسال پست صوتی، تنها تعداد اندکی از مشتری را جذب می‌کند.

    2-ایمیل مارکتینگ دیوانه‌وار در حال رشد است!

    از آن جا که بسیاری از افراد با ناامیدی در حال تغییر شرکت‌شان با ایمیل‌مارکتینگ هستند، شرکت‌های فروش نرم‌افزار ایمیل‌مارکتینگ روز‌به‌روز به مشتریان جدیدی دست پیدا می‌کنند.  بین خودمان باشد؛ طبق سرشماری اخیر ایالات متحده، تنها حدود 30 میلیون کسب و‌کار وجود دارند؛ که با این احتساب، ادعای بعضی شرکت ها عجیب است! البته احتمال می‌رود که این شرکت ها، مشتری بین المللی داشته‌ باشد.

    صرف‌نظر از تعداد کاربران در شرایط مطلق، هیچ شواهدی مبنی بر کاهش رشد ایمیل‌مارکتینگ وجود ندارد.  محققان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که خرید و فروش نرم‌افزارهای ایمیل‌مارکتینگ، در طول پنج سال آینده با نرخ رشد مرکب20 درصد سالیانه خواهد بود.

    3-هزینه‌های ایمیل‌مارکتینگ رو به کاهش است.

    به نظر شما هزینه ارسال 1000 ایمیل با هزینه ارسال یک ایمیل برابر است؟ بنابراین باید ایمیل‌مارکتینگ مانند ارسال ایمیل گروهی رایگان باشد، درست است؟

    اشتباه است! نرم افزارهای ایمیل‌مارکتینگ، باید برنامه‌هایی با استفاده کاربری آسان باشند، همچنین ابزاری برای تامین و کنترل ایمیل‌ها برای جلوگیری از اسپم شدن. عدم این ویژگی‌ها مشکلاتی را برای فروشندگان ایجاد خواهد نمود. لذا انتظار می‌رود قیمت این نرم‌افزارها، روز‌به‌روز گران تر‌شوند. اما بنا به قوانین رقابتی، علی‌رغم رشد سریع بازار، قیمت آن‌ها رو به کاهش است. بنابراین استفاده از بازاریابی‌ایمیلی روز به‌روز مقرون‌‌ به صرفه‌تر خواهد بود.

    4-پیچیده‌تر شدن اوضاع بازار، یک چرند است!

    هر زمان که استفاده از تکنولوژی داغ‌تر می‌شود، گروهی از مشاوران و کارشناسان بازاریابی‌ایمیلی برای بهبود و ارتقای شرکت‌ها به دور هم جمع می‌شوند و برای بهبود اوضاع نظریه می‌دهند؛ به‌عنوان مثال تعدادی از این پیش‌بینی‌ها عبارتنداز:

    -شخصی‌سازی به‌شکل فوق العاده‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود.

    -تبعیت از بازار ضروری است.

    -اعطای نمایندگی و یافتن سرمایه‌‌گذار برای تغییرات اساسی ضروری است.

    -باید اقدام گسترده‌ای برای یادگیری صورت بگیرد.

    و...

    خنده‌دار است که تا این حد تکنولوژی را جدی بگیرند، در‌حالی که مسئله اصلی مربوط به ایمیل‌مارکتینگ است!

     

     

    5-اکثر شرکت‌ها، در ایمیل‌مارکتینگ ضعیف هستند.

    تجربه ها نشان می‌دهند که یکی از علل ضعف شرکت‌ها این است که بازاریابی‌ایمیلی را دست کم می‌گیرند و احمقانه فرض می‌کنند. اکثر شرکت‌ها با ارسال اطلاعات غلط، تصاویر نامربوط و لینک‌های متعدد، مخاطب را گیج می‌کنند و نهایتا نتیجه‌ای هم از این بازاریابی نخواهند گرفت.

     5-hot-opic-in-Aymylmarkt-ng-that-every-vendor-should-know-in-20175-hot-opic-in-Aymylmarkt-ng-that-every-vendor-should-know-in-2017

     

  • نقش تصاویر در خبرنامه های ایمیلی


    تصویر یک ابزار قدرتمند برای متقاعد کردن مشتریان به حرکت است. فرض کنید شما بلیطی برای سفر به جزیره کیش گرفته اید. دوست دارید چه چیزهایی در خبرنامه همراه بلیطتان باشد؟ قیمت، تاریخ و یک عکس از غروب آفتاب جزیره... این کار به مشتریان شما کمک می کند تا بتوانند تصور کنند چه تجربه لذت بخشی در انتظارشان است. این کار خیلی آسان تر است که ابتدا حس زیبای غروب آفتاب را نمایش بدهید و سپس بلیط پرواز را بفروشید.

    اگر خبرنامه ها و مقالات شما شامل عکس ها باشد، چه چیزی بدست خواهید آورد؟ برای اینکه بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم، نمونه هایی از عالی ترین تصاویر خبرنامه های مشتریان میلرلایت را انتخاب کرده ایم :

     

    1- استفاده از تصاویر، برای توضیح محصول یا خدماتتان :

    مثال : خبرنامه Deep Wear

     

    2- استفاده از تصاویر برای اشتراک خبرهای خوب :

    مثال : خبرنامه Tiny Heirloom


     

    3- استفاده از تصاویر برای شناخته شدن :

    مثال :  خبرنامه Marc Johns


     

    4- استفاده از تصاویر برای بهبود خلق و خو :

    مثال : خبرنامه Barn Image

     

    5- استفاده از تصاویر فصلی :

    مثال : خبرنامه Primitive Blessings


     

    6- استفاده از تصاویر برای جذب کردن خوانندگان :

    مثال : خبرنامه Limeapple


     

    7- استفاده از تصاویر برای تحریک احساسات خوانندگان :

    مثال : خبرنامه QuotesGram


    8- استفاده از تصاویر برای حمایت از پیام ها :

    مثال : خبرنامه Think Clearly

     

    9- استفاده از تصاویر برای نشان دادن خصوصیات اخلاقی :

    مثال : خبرنامه limeSHIFT

    10- استفاده از تصاویر برای پرسیدن سوالات :

    مثال : خبرنامه FreeYork

    استفاده از تصاویر برای تحریک احساسات خوانندگان :

    مثال : خبرنامه QuotesGram

    استفاده از تصاویر برای حمایت از پیام ها :

    مثال : خبرنامه Think Clearly

     

    استفاده از تصاویر برای نشان دادن خصوصیات اخلاقی :

    مثال : خبرنامه limeSHIFT

    استفاده از تصاویر برای پرسیدن سوالات :

    مثال : خبرنامه FreeYork

Go To
Page Size