وبلاگ تبلیغات اینترنتی

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز پنجم)

       
    اولین گام: انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ  

    ابزار ما برای اجرای ایمیل مارکتینگ چیست؟ آیا با جیمیل یا یاهو می
     
    شود ایمیل مارکتینگ انجام داد؟ یا مثلا گروه های یاهو؟ آهان با این نرم
     
    افزارهای ویندوزی که قابلیت ارسال ایمیل را دارند، با آنها که حتما می
     
    شود؟ شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز دارید که یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ حرفه ای خریداری کنید
     
    به عنوام مثال نرم افزار MailChimp یکی از نرم افزارهای این حوزه 3.5
     
    میلیون مشتری دارد که در ماه بیش از 4 میلیارد از طریق این نرم افزار
     
    ارسال می کنند.
     
    سوال اینجاست اصلا چرا ما باید برای شروع کار یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ باید خریداری کنیم؟
     
    این نرم افزارهای کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند که هر
     
    کدام آنها برای اجرای فرایندهای ایمیل مارکتینگ شما نیاز است مثلا :
     
    • زیرساخت های فنی پیچیده ای دارند که احتمال اسپم شدن ایمیل
     
    های ارسال شما را کمتر می کنند
     
    • از سرعت ارسال بالای برخوردار هستند مثلا از طریق این نرم افزارهای
     
    شما می توانید 50.000 ایمیل را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کنید
     
    • به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها را می دهند
     
    • فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهند تا از طریق آن لیست خود
     
    را جمع آوری کنید
     
    • به شما سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص را ارائه
     
    می دهند

    • عملیات سالم نگهداری لیست ایمیل  را به صورت مرتب برای شما
     
    انجام می دهند
     
    • و از همه مهمتر اینکه به شما گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی
     
    را ارائه می کنند، چند نفر ایمیل شما را باز کرده، چند نفر اسپم کرده،
     
    چند نفر روی لینک ها شما کلیک کرده، چه کسانی رو یک لینک خاص
     
    کلیک کرده اند و ....
     
    همه این امکانات، ضرورت های شما برای اجرای یک فرایند ایمیل
     
    مارکتینگ مناسب است. به  عنوان مثال بهترین نرم افزار های موجود در
     
    این حوزه به ترتیب قیمت به شرح زیر می باشند:
     

    نام نرم افزار

    تعداد اشتراک

    قیمت (دلار)

    MailerLite

    تا 10.000 مشترک

    99

    VerticalResponse

    تا 10.000 مشترک

    734

    iContact

    تا 10.000 مشترک

    750

    ConstantContact

    تا 10.000 مشترک

    900

    MailChimp

    تا 10.000 مشترک

    900

       

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز چهارم)

        اصلی که نباید فراموش کنیم:
    احترام به مخاطبین  

    ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به هر لیست ایمیل ی که ما پیدا می کنیم یا می خریم نیست، اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است، هر چیزی که این اصل را رعایت نکند اسپمینگ بوده و علاوه بر اینکه غیرقانونی می باشد، جز هزینه چیزی برای شما در بر نخواهد داشت.
    پس پیش از شروع نگاه خود را در این حوزه تغییر دهید، احترام به مخاطب اصل اول ایمیل مارکتینگ است
    سوال اینجاست ما به چه کسانی می توانیم ایمیل ارسال کنیم؟
    برای ارسال ایمیل به هر شخص، شما باید اجازه آن شخص را داشته باشد، این اجازه از طرق زیر می تواند حاصل شود:
    از طریق فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما
    افرادی که در سایت شما ثبت کرده اند و شما در هنگام ثبت نام به آنها گفته اید که برایشان خبرنامه ارسال می کنید
    کسانی که در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا محل شرکت شما فرم های شما را پر کرده اند
    کسانی که در طول چند سال گذشته از شما خرید کرده اند یا تمایل به خرید دارند.
    پس این مسیر را فراموش کنید که من لیست های مختلف را خریداری خواهم کرد و به آنها ایمیل تبلیغاتی خواهم فرستاد، آن لیستی که شما می خواهید بخرید قبل از شما توسط صدها نفر دیگر نیز خریداری شده است.
    آنها به سادگی و با یک نگاه بد به کسب و کار شما ایمیل های ارسالی توسط شما را اسپم خواهند کرد.
    اعتبار خود را به واسطه عدم احترام به مخاطبین خدشه دار نکنید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چگونه در نوروز با ایمیل‌مارکتینگ از رقبا سبقت بگیریم؟

    ایمیل‌مارکتینگ مثل بازی موش و گربه است. شاید این آمار برای‌تان جالب باشد که بیش‌تر از 1000 تجارت الکترونیک توسط ایمیل مارکتینگ از بین رفته‌است. بنابراین فصل تعطیلات، فرصتی طلایی برای ایجاد مزیت رقابتی است. 107 میلیارد فروش آنلاین در سال 2015 انجام شده‌است که 20 درصد از آن به ایمیل‌مارکتینگ اختصاص دارد! از‌طرفی حجم ایمیل‌های دریافتی مشترکین، 23 درصد در سال  2015 نسبت به سال قبل افزایش داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود این آمار روز‌به‌روز افزایش یابد.

    در این‌جا تکنیک‌هایی را برای ایمیل‌مارکتینگ در ایام تعطیلات به شما معرفی می‌کنیم.

    1- استفاده از تخفیف برای تبلیغات :

    با تجزیه‌ و‌ تحلیل 1000 وب‌سایت تجاری در ایالات متحده مشخص شد که استفاده از استراتژی تبلیغاتی "off" یا همان تخفیف، محبوب‌ترین راه برای فروش بیش‌تر است.

    به یاد داشته‌باشید که تخفیفات بسیار پر‌طرفدار هستند. برای تخفیف، از قانون " the rule of 100  " استفاده کنید. در این قانون، برای کالاهای زیر 100 دلار، تخفیف درصدی از تخفیف واقعی، بهتر است و برای کالاهای بالای 100 دلار، تخفیف واقعی از تخفیف مطلق مطلوب‌تر است.

     

     

    2- قرار دادن تبلیغات در موضوع ایمیل

    تحقیقات نشان داده‌اند که 59 درصد از تبلیغات ایمیلی در موضوع ایمیل و در 14 کاراکتر اول، بیان شده‌اند. حتی اگر مطمئنید که مشتریان از تخفیفات شما آگاه هستند، آن را در موضوع ایمیل و چند کاراکتر اول ایمیل بیان کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از این جمله استفاده کنید: "50 درصد تخفیف ویژه برای همه چیز !"

    3- در روز اول هفته، پیامی ارسال نشود!

    تجزیه‌ و‌ تحلیل بیش از 5000 شرکت نشان می‌دهد که اکثریت شرکت‌ها در روز اول هفته به مشترکین ایمیل ارسال نمی‌کنند. تاجران به این نتیجه رسیده‌اند که ارسال ایمیل در اواسط هفته، شانس دیده‌شدن ایمیل‌شان را در میان ایمیل های دیگر کاربران، بیش‌تر می‌کند.

    4- ارسال هدایای تبلیغاتی پیش از نوروز

    هدایای نوروزی شرکت‌ها، در طی 9 سال اخیر، بیش‌ترین درخواست‌ها را در میان سایر هدایای تجاری داشته‌است. از آن جا که اکثریت شرکت‌ها از این هدایا برای مشتریان خود ارسال می‌کنند، شما نیز بایستی از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و با ارسال ایمیل، هدایای نوروزی را برای فروش عرضه کنید.

    5-ایمیل‌ها را برای تلفن‌همراه بهینه‌سازی کنید!

    جالب است بدانید که از 56 درصد ایمیلی که در تلفن‌همراه باز می‌شوند، تنها 40 درصد از آنها بهینه سازی شده‌اند.

    اگر هنوز هم درحال ارسال این‌گونه ایمیل‌ها هستید، بدانید که درحال نابودی سابقه‌ی خود در چشم مشتری هستید!

    6- ارسال ایمیل با عنوانی بیش‌تر از 45 کاراکتر ممنوع!

    از 1000 ایمیل تجاری، عنوان موضوعی به طور میانگین 43 کاراکتر بوده‌است. عنوان ایمیل را کوتاه و خلاصه بیان کرده و حداکثر آن را تا زیر 45 کاراکتر حفظ کنید.

    7-سرعت فراموش نشود!

    فصل تعطیلات به معنای خرید در زمان کوتاه است. ایمیل‌هایتان را با محدودیت زمانی و یا قبول سفارش از قبل ارسال کنید.

     

    8- پس از ارسال ایمیل‌، تماس تلفنی برقرار کنید.

    در سه‌ماهه‌ی اول سال که تخفیف‌ها بیش‌ترند و از طرفی هزینه‌های مصرف‌کننده هم زیاد است، طبیعی است که فروش برای آیتم‌های مردمی بسیار کم باشد. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، پس از ارسال ایمیل با مشتری تماس بگیرید تا با معرفی محصولات مورد علاقه‌اش شانس فروش‌تان را بیش‌تر کنید.

    9-برای ایمیل‌های اسپمی، راه فروشی وجود ندارد!

    آمارها نشان داده‌اند که مشترکین بیش از 50 درصد از ایمیل‌های تبلیغاتی نوروز را در طول سال دیده‌اند!

    این امری طبیعی است که با افزایش ایمیل‌های ارسالی نزدیک نوروز، برخی از آن‌ها وارد پوشه‌ی اسپم شوند اما تا جایی که می‌توانید جنبه‌های مختلف سیستم ارسال ایمیل خود را چک کنید تا ایمیل‌های شما به صندوق ورودی وارد شوند نه به پوشه‌ی اسپم.

    10-ارسال ایمیل در طول تعطیلات محبوب نیست!

    تحقیقات نشان داده‌اند که ارائه‌ی یک روز خرید رایگان، بیش از یک میلیارد به فروش شما کمک می‌کند؛ اما هنوز تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها از این روش استفاده می‌کنند. تقریبا یک هفته قبل از شروع تعطیلات، بهترین زمان برای آخرین فروش شماست؛ چراکه ارسال ایمیل نزدیک به نوروز و حتی در طول آن نه تنها بی‌فایده است، که در میان مشتریان محبوب هم نیست!

  • 5 موضوع داغ در ایمیل‌مارکتینگ که هر فروشنده‌ای باید در 2017 بداند:

     

    جالب است بدانید که ایمیل، تنها شکلی از بازاریابی است که هنوز هم از راه دور کار می‌کند، اما متاسفانه تعداد کمی از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

    ایمیل مارکتینگ یک تجارت بزرگ است. براساس یک پیش‌بینی اعلام شده، در سال2018 کسب‌وکارها 6.2 میلیارد بر روی نرم‌افزارهای ایمیل‌مارکتینگ و خدمات آن، صرف خواهند‌کرد؛

    اما به نظر شما چرا شرکت‌ها به این میزان هنگفت هزینه می‌کنند؟ آیا این کار عاقلانه است؟

    سریع‌ترین پاسخی که به ذهن می‌رسد این است که شاید آنها هیج انتخاب دیگری نداشته‌باشند؛

    ولی نه نه ... بیایید این 5 گرایش فراگیر در بازاریابی‌ایمیلی در سال 2017 را بررسی کنیم:

     

     

    1-سبک های کلاسیک بازاریابی منسوخ شده اند.

    دو نوع کلی از بازاریابی وجود دارند: نسل اول و نسل دوم. در بازاریابی نسل اول، ابتدا محصول تولید می‌شود، سپس باید به دنبال یافتن مشتری بالقوه بود. در بازاریابی نسل دوم، محصول براساس نیاز مشتری تولید می‌شود و باید به‌طور پیوسته در حال تلاش برای یافتن مشتریان بالقوه بود.

    بازاریابی نسل اول، هزینه زیادی خواهد داشت؛ چراکه، اکثر شرکت‌ها نیاز به یک راه قابل اطمینان برای درگاه فروش خود هستند؛ به این معنا که نسبت به بازاریابی نسل دوم، راهکارها مجهول ترند و البته باید فعال‌تر عمل نمود.

    اما بازاریابی نسل دوم، از چهار المان تشکیل شده‌است: ایمیل مستقیم، نمایشگاه‌های تجاری، تبلیغات و درخواست‌های کم‌و‌بیش

    با این حال، این روش با بازده پایین در هر سال فروش خود را دارد. به این دلیل که:

    ایمیل مستقیم: در‌حال حاضر استقبال بسیار کمی از ایمیل‌های ناخواسته می‌شود.

    نمایشگاه‌های تجاری: در اکثریت مواقع، از این همه شرکت‌کننده در نمایشگاه‌ها، تنها تعداد کمی مشتری بالقوه وجود دارد.

    تبلیغات تجاری: تبلیغات در مجلات تجاری، تنها برای یکبار، شانس رسیدن به مشتریان بالقوه را خواهد‌ داشت. با این حال مجلات تجاری مدام از تاثیر آگهی‌ها و خوانندگان ویژه‌ی خود، دم می‌زنند اما حقیقت این است که این گونه تبلیغات منسوخ شده‌اند.

    فراخوانی‌های سرد و بی‌نتیجه: برقراری ارتباط با  افراد از طریق تلفن‌های هوشمند و ID callerها و ارسال پست صوتی، تنها تعداد اندکی از مشتری را جذب می‌کند.

    2-ایمیل مارکتینگ دیوانه‌وار در حال رشد است!

    از آن جا که بسیاری از افراد با ناامیدی در حال تغییر شرکت‌شان با ایمیل‌مارکتینگ هستند، شرکت‌های فروش نرم‌افزار ایمیل‌مارکتینگ روز‌به‌روز به مشتریان جدیدی دست پیدا می‌کنند.  بین خودمان باشد؛ طبق سرشماری اخیر ایالات متحده، تنها حدود 30 میلیون کسب و‌کار وجود دارند؛ که با این احتساب، ادعای بعضی شرکت ها عجیب است! البته احتمال می‌رود که این شرکت ها، مشتری بین المللی داشته‌ باشد.

    صرف‌نظر از تعداد کاربران در شرایط مطلق، هیچ شواهدی مبنی بر کاهش رشد ایمیل‌مارکتینگ وجود ندارد.  محققان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که خرید و فروش نرم‌افزارهای ایمیل‌مارکتینگ، در طول پنج سال آینده با نرخ رشد مرکب20 درصد سالیانه خواهد بود.

    3-هزینه‌های ایمیل‌مارکتینگ رو به کاهش است.

    به نظر شما هزینه ارسال 1000 ایمیل با هزینه ارسال یک ایمیل برابر است؟ بنابراین باید ایمیل‌مارکتینگ مانند ارسال ایمیل گروهی رایگان باشد، درست است؟

    اشتباه است! نرم افزارهای ایمیل‌مارکتینگ، باید برنامه‌هایی با استفاده کاربری آسان باشند، همچنین ابزاری برای تامین و کنترل ایمیل‌ها برای جلوگیری از اسپم شدن. عدم این ویژگی‌ها مشکلاتی را برای فروشندگان ایجاد خواهد نمود. لذا انتظار می‌رود قیمت این نرم‌افزارها، روز‌به‌روز گران تر‌شوند. اما بنا به قوانین رقابتی، علی‌رغم رشد سریع بازار، قیمت آن‌ها رو به کاهش است. بنابراین استفاده از بازاریابی‌ایمیلی روز به‌روز مقرون‌‌ به صرفه‌تر خواهد بود.

    4-پیچیده‌تر شدن اوضاع بازار، یک چرند است!

    هر زمان که استفاده از تکنولوژی داغ‌تر می‌شود، گروهی از مشاوران و کارشناسان بازاریابی‌ایمیلی برای بهبود و ارتقای شرکت‌ها به دور هم جمع می‌شوند و برای بهبود اوضاع نظریه می‌دهند؛ به‌عنوان مثال تعدادی از این پیش‌بینی‌ها عبارتنداز:

    -شخصی‌سازی به‌شکل فوق العاده‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود.

    -تبعیت از بازار ضروری است.

    -اعطای نمایندگی و یافتن سرمایه‌‌گذار برای تغییرات اساسی ضروری است.

    -باید اقدام گسترده‌ای برای یادگیری صورت بگیرد.

    و...

    خنده‌دار است که تا این حد تکنولوژی را جدی بگیرند، در‌حالی که مسئله اصلی مربوط به ایمیل‌مارکتینگ است!

     

     

    5-اکثر شرکت‌ها، در ایمیل‌مارکتینگ ضعیف هستند.

    تجربه ها نشان می‌دهند که یکی از علل ضعف شرکت‌ها این است که بازاریابی‌ایمیلی را دست کم می‌گیرند و احمقانه فرض می‌کنند. اکثر شرکت‌ها با ارسال اطلاعات غلط، تصاویر نامربوط و لینک‌های متعدد، مخاطب را گیج می‌کنند و نهایتا نتیجه‌ای هم از این بازاریابی نخواهند گرفت.

     5-hot-opic-in-Aymylmarkt-ng-that-every-vendor-should-know-in-20175-hot-opic-in-Aymylmarkt-ng-that-every-vendor-should-know-in-2017

     

  • نقش تصاویر در خبرنامه های ایمیلی


    تصویر یک ابزار قدرتمند برای متقاعد کردن مشتریان به حرکت است. فرض کنید شما بلیطی برای سفر به جزیره کیش گرفته اید. دوست دارید چه چیزهایی در خبرنامه همراه بلیطتان باشد؟ قیمت، تاریخ و یک عکس از غروب آفتاب جزیره... این کار به مشتریان شما کمک می کند تا بتوانند تصور کنند چه تجربه لذت بخشی در انتظارشان است. این کار خیلی آسان تر است که ابتدا حس زیبای غروب آفتاب را نمایش بدهید و سپس بلیط پرواز را بفروشید.

    اگر خبرنامه ها و مقالات شما شامل عکس ها باشد، چه چیزی بدست خواهید آورد؟ برای اینکه بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم، نمونه هایی از عالی ترین تصاویر خبرنامه های مشتریان میلرلایت را انتخاب کرده ایم :

     

    1- استفاده از تصاویر، برای توضیح محصول یا خدماتتان :

    مثال : خبرنامه Deep Wear

     

    2- استفاده از تصاویر برای اشتراک خبرهای خوب :

    مثال : خبرنامه Tiny Heirloom


     

    3- استفاده از تصاویر برای شناخته شدن :

    مثال :  خبرنامه Marc Johns


     

    4- استفاده از تصاویر برای بهبود خلق و خو :

    مثال : خبرنامه Barn Image

     

    5- استفاده از تصاویر فصلی :

    مثال : خبرنامه Primitive Blessings


     

    6- استفاده از تصاویر برای جذب کردن خوانندگان :

    مثال : خبرنامه Limeapple


     

    7- استفاده از تصاویر برای تحریک احساسات خوانندگان :

    مثال : خبرنامه QuotesGram


    8- استفاده از تصاویر برای حمایت از پیام ها :

    مثال : خبرنامه Think Clearly

     

    9- استفاده از تصاویر برای نشان دادن خصوصیات اخلاقی :

    مثال : خبرنامه limeSHIFT

    10- استفاده از تصاویر برای پرسیدن سوالات :

    مثال : خبرنامه FreeYork

    استفاده از تصاویر برای تحریک احساسات خوانندگان :

    مثال : خبرنامه QuotesGram

    استفاده از تصاویر برای حمایت از پیام ها :

    مثال : خبرنامه Think Clearly

     

    استفاده از تصاویر برای نشان دادن خصوصیات اخلاقی :

    مثال : خبرنامه limeSHIFT

    استفاده از تصاویر برای پرسیدن سوالات :

    مثال : خبرنامه FreeYork

  • 5 راه درآمد زایی در خواب :

    در این قسمت 5 راه را به شما یاد میدهیم که می توانید از آن ها در خواب هم پول دربیاورید. برای فراگیری راه های بعدی ما را تا هفته آینده دنبال کنید.

     

    1-راه اندازی یک سایت :

    در بحث مشاوره تبلیغات اینترنتی شاید بتوان گفت که راحت ترین راه برای درآمد زایی راه اندازی سایت شخصی شماست. این کار تنها چند دقیقه وقت شما را می گیرد و هزینه بسیار کمی برای شما دارد. لازم است فقط یک هاست و یک دامنه بخرید و را شروع کنید.

    بعد از این مرحله شروع کنید به تولید محتواهایی جذاب که مردم به خواندن و اشتراک گذاری آن تمایل داشته باشند. برای مثال اگر شما باریستا و یا آشپز هستید در مورد غذاها و مواد غذایی و شیوه ی طبخ آن ها، اطلاعات جدید و جالبی به مخاطب بدهید.

    مطمئن شوید موضوعات انتخابی شما جذاب باشد.برای اطمینان از این کار از مشاوره تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید.

    بعد از اینکه شما تعدادی فالوور کسب کردید می توانید از روش های زیر کسب درآمد کنید :

    گرفتن کمیسیون بابت آشنایی :

    می توانید محصولات یا خدمات دیگران را روی سایت خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که هر چیزی روی سایت شما قرار می گیرد مربوط به حوزه محتوایی سایت شما باشد. برای مثال اگر وبلاگ شما در مورد آشپزی است، لوازم و خدماتی که مربوط به آشپزی است در سایت شما جا دارد و شما می توانید شرایطی را فراهم کنید تا بعد از هر کلیک

    بر روی محصول و اقدام به خرید آن، مقداری کمیسیون به حساب شما وارد شود.

     

    گرفتن تبلیغات :

    اگر سایت شما ترافیک بالایی دارد می توانید از طریق قرار دادن تبلیغات محصولات و خدمات وابسته درآمد داشته باشید. ممکن است برای شروع درآمد شما کم باشد اما در نهایت درآمد خوبی نصیبتان می شود. فقط سایت شما باید با کیفیت باشد و در ارتقا آن از مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده کرده باشد.

     

    پیدا کردن اسپانسر :

    گرفتن اسپانسر کمی متفاوت تر از تبلیغات و فروش در سایت است. در اسپانسر شیپی معمولا نام و یا لوگوی اسپانسر در بالا یا پایین محتوای مربوطه قرار می گیرد که می توانید از این طریق هم درآمد زایی داشته باشید.


    2-اطلاعات محصول خود را بفروشید :

    اگر شما در مورد چیزی اطلاعات و دانش خوبی می توانید کتاب الکترونیکی، ویدیو تولید کرده و آن ها را روی سایت خود بفروشید. ممکن است در اوایل کار در جهت ساخت و بازاریابی محتوایتان کار کنید. اما مطمئنا پس از مدتی فقط به جمع آوری درآمد حاصله خواهید پرداخت.

     

     

    3-ایجاد حق امتیاز :

    اگر شما یک نویسنده، شاعر، موزیسین و... با استعداد و هلاف هستید می توانید حق امتیاز کار خود را به دست بیاورید. به بیان دیگر با استفاده از در اختیار قرار دادن تجربه ها و متدهای شخصی خود درآمد زایی کنید.


    4-ایجاد یک انجمن :

    اگر خود را به عنوان یک فرد معتبر ثابت کنید، می توانید یک انجمن راه اندازی کنید و ماهانه برای تولید محتوایی که انجام می دهید از اعضای انجمنتان هزینه دریافت کنید. برای مثال می توانید برای انجام مشاوره تبلیغات اینترنتی یک انجمن زده و در مورد همین موضوع برای اعضایتان تولید محتوا کنید.


    5-نصب یک Autoresponder  :

    یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت استفاده از Autoresppnder درفروش سرویس ها، محصولات و انجمن هاست. این دقیقا جایی است که مردم آدرس ایمیل خود را وارد می کنند و پیام های شما را دریافت می کنند که می تواند حاوی هر چیزی از جمله محصول و یا خدمات و یا معرفی انجمن شما باشد. با پیگیری مستمر این برنامه تعداد همراه کنندگان شما در طول زمان زیاد خواهد شد.

  • این 9 نکته در ایمیل های شما معجزه می کند!

    ایمیل مار کتینگ به یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی در سال های اخیر تبدیل شده است. روشی که مزایای فوق العاده زیادی برای بازاریاب ها دارد. پیشنهاد می کنم حتما مقاله 18 آمار ایمیل مارکیتنگ که به کسب و کار شما کمک می کند را بخوانید.

    برای اینکه بتوانیم یک ایمیل خوب طراحی کنیم، بهتر است از این سوال شروع کنیم :

    چگونه نوار عنوان بنویسیم

    1- استفاده از بیان شفاف :

    استفاده از بیان شفاف در نوار عنوان لزوما به معنای استفاده از افعال نیست. اگرچه این کار می تواند بسیار موثر باشد. برای مثال به من ایمیلی زده می شود که در نوار عنوانش نوشته شده است :

    کسی که دوستش داری را برای صبحانه بیاور

    این یک راه استفاده موثر از نوار عنوان در ایمیل هاست.

    با ترکیب فعل هایی مثل : بیاور، دانلود کن، بررسی کن، بپرس، بخر و .... خوانندگان مشتاق می شوند تا بدانند دقیقا شما چه چیزی از آن ها می خواهید؟ اما راه هایی هم وجود دارد برای استفاده از زبان های حرکتی بدون استفاده از افعال، که به شما فضای بیشتری برای بازی کلمات می دهد. برای مثال من یک بار ایمیلی برای کنسرت دریافت کردم که در نوار عنوانش نوشته بود : کنسرت .... از دست ندهید. در واقع آن ها به من دستور خرید نداده بودند و این حس خوبی به من میداد.

    نوار عنوان قدرتمند به خوبی کار می کند زیرا اطلاعات شفافی از چیزی که می خواهم بدانم به من میدهد.

     

    2- شخصی سازی :

    ایمیل هایی که بخش بندی قوی دارند، کارایی بیشتری نیز دارند. مثلا نرخ باز شدن و کلیک خوردن ایمیل هایی که شخصی سازی نشده اند کم تر است. بر اساس تحقیقات انجام گرفته در direct marketing association، ایمیل های بخش بندی شده و هدفمند، 58 درصد سرمایه بازاریابان را زنده می کنند و 36 درصد از بازگشت سرمایه از طریق ایمیل هایی که به اهداف خاص فرستاده شده میسر می گردد....تعجب آور نیست.

    لیست ایمیلی بخش بندی شده شما، بهتر می تواند نوار عنوانتان را شخصی سازی کند و  محتوای مربوطه را به دریافت کنندگان ارائه دهد.
    بنابر این از خودتان بپرسید : راهی وجود دارد که نوار عنوان ایمیل هایم را شخصی تر و سفارشی تر کنم؟

    من در مورد فیلدهای Dynamic مثل اسم کوچک و ... صحبت نمی کنم.

    در نظر بگیرید شما مشاور مسکن هستید و دیتابیس داده های مشتریان را دارید.

    - بعضی از آن ها تمایل به خرید دارند و بعضی دیگر اجاره...

    - موقعیت ایده آل آن ها میان چند شهرستان است.

    - هر کدام از آن ها قیمت مختلفی مد نظرشان است که بتوانند با آن احساس راحتی کنند.

    - بعضی از آن ها دنبال سوییت هستند و بعضی دیگر به دنبال یک عمارت بزرگ

    - شما حتی می دانید عده ای از آن ها خانه ای که در 5 سال گذشته بازسازی شده است را قبول می کنند یا نه؟

    با این تفاسیر نوار عنوان لیست ایمیلی شما متفاوت خواهد بود.

    3- اولویت بندی شفاف و فکر کردن درباره آن

    در قدم اول، یک نوار عنوان شفاف بنویسید

    شفافیت، همیشه، همیشه، همیشه

    اولویت اول است

    بعد از شفافیت می توانید آن را جذاب، خنده دار، زیبا و هر چیز دیگری که به دنبال آن هستید کنید. اما هرگز شفافیت را فدای با مزه و خنده دار بودن نکنید. بعضی از نوار عنوان ها با مزه هستند و شما را به خنده میندازند اما چیزی که باعث می شود ایمیل ها را باز کنید، در درجه اول شفافیت است.

    4- نوار موضوع و پیام بدنه ایمیل را هم تراز کنید :

    نوار عنوان شما وعده چیزی که در ایمیل شما آمده است را میدهد. چون مسئولیت این کار را بر عهده دارد. در واقع ایمیل شما باید به شکلی باشد که اگر کسی نتوانست نوار عنوان شما را بخواند کاملا از محتوای ایمیل شما متوجه موضوع بشود.

    در سال 2011 ما یک تحقیق درون سازمانی انجام دادیم و دو ایمیل مشابه را با دو نوار عنوان متفاوت به دو گروه مختلف فرستادیم :

     - 54 اسلاید جدید برای بازاریابی شما 26 درصد نرخ باز شدن

     - دریافت اطلاعات کلیدی بازاریابی 10 درصد نرخ باز شدن

    نوار عنوان اول که ساده تر و دقیق تر بود 15 درصد بیشتر باز شد.

     

    چگونه بدنه ایمیل را بنویسیم :

    بعد از اینکه با هنرمندی تمام یک نوار عنوان خوب طراحی کردید، مخاطبین خود را برای خواندن بدنه ایمیلتان آماده کنید. بنابر این چه ترفندی برای خواندن و بیشتر کلیک خوردن ایمیل ها باید در نظر بگیریم؟

    در اینجا چند مورد مهم را به شما آموزش خواهیم داد :

    5- برای مخاطب نوشتن :

    برای مخاطب نوشتن، به معنای استفاده از ضمیر های "شما" ، "مال شما" و ... است. برای مثال "قبل از اینکه شما بخواهید خانه را در صبح ترک کنید، یادتان باشد کتتان را بپوشید" این بدین معنی است که شما در ایمیل ها با خوانندگان صحبت می کنید نه خودتان... در واقع این کار تمرکز بیشتر شما روی مشتری را نشان می دهد، نه برندتان را. این کار یک تکنیک زیرکانه است، که به شما کمک می کند، ارزش محور باقی بمانید.

    6- از مزایا صحبت کنید نه خصوصیات :

    شما ارزش ایمیلتان را می دانید. اما آیا مخاطبین هم می دانند؟ نه...هنوز نه... و کار شما توضیح دادن همین است.

    مشکل این است که، خیلی از ایمیل ها، فقط خصوصیات را توضیح می دهند و آن ها را پیشنهاد می دهند نه مزایا را... دو مدل از ایمیل هایی که برای من فرستاده شده است، در تصاویر زیر آمده است. به نظر شما کدامیک از طریق خصوصیات و کدامیک از طریق مزایا جلب مشتری می کند؟

    اگر شما ایمیل B را انتخای کرده اید، انتخابتان درست بوده است. ایمیل A،30 درصد تخفیف را مستقیما در مقابل شما قرار می دهد. اما ارزش پشت آن را نشان نمی دهد.

    ایمیل A را با B  مقایسه کنید. هدف ایمیل A این است که شلوارک بفروشد، اما فقط به شلوارک ها بسنده نکرده است. منظورم این است که بیشتر نظر ما را به ارزش ها و مزایای شلوارک هایش معطوف کرده : آن ها متنوع هستند، کاری می کنند تا یک مرد به راحتی در خانه اش استراحت کند و در صورت نیاز بدون تکلف و سختی به داخل شهر برود. چقدر راحت...چقدر راحت...چقدر تنوع پذیر...اما نمونه A این مزایا را توضیح نمی دهد و فقط روی 30 درصد تخفیف خود تاکید می کند.

    7- مختصر بودن :

    یکی از بزرگ تری اشتباهات نویسندگان ایمیل، قرار دادن یک داستان کامل و بلند در  ایمیل هاست... فکر کنید، وقتی شما ایمیل های بازارایابی را باز می کنید، آیا کلمه به کلمه آن را می خوانید؟ احتمالا نه...چیزی که احتمال بیشتری دارد، خواندن کلی و توجه به قسمت های مهم تر است. پس می توانید یک نگاه کلی داشته باشید و تصمیم بگیرید چه کاری می خواهید انجام دهید. بنا بر این اگر شما ایمیلی با صدها کلمه بفرستید، کار دریافت کنندگان را سخت کرده اید و کم تر خوانده خواهید شد. ساده است...زیرا آن ها نمی توانند به سرعت همه اطلاعات را در ایمیلشان بررسی کنند. به جای آن به دنبال یافتن راهی برای خلاصه کردن آنچه که خوانندگان را وادار به خواندن کند باشید و به آن ها اجازه بدهید برای یافتن اطلاعات بیشتر به وب سایت شما بیایند.

    تصویر زیر یک نمونه خوب از مختصر و مفید و زیبا بودن یک ایمیل است

    8- دوست داشتنی بودن :

    فقط به دلیل اینکه ایمیل ها مختصر و مفید هستند به این معنی نیست که لذت بخش نیز هستند. در بعضی موارد، ایمیل ها می توانند راه مناسبی برای درخشش برند شما باشند و به شما در برقرار کردن ارتباطی معنی دار با اقوام مختلف کمک کنند. بعد از همه این ها یک تجربه دوست داشتنی برای کسانی که با شما در ارتباط هستند بسازید. نمونه زیر را در نظر بگیرید. 

     این یک ایمیل برای عذر خواهی است و به کسانی ارسال شده است که چند روز پیش ایمیلی از طرف DEATH TO STOCK دریافت کرده بودند. یک کمپین فروش محصول که به سرعت تمام شده بود و بسیاری از مشتریان آن را یک تجربه ضعیف دانستند. به قسمت قرمز توجه داشته باشید. مختصر و کوتاه و با زبان خوش توضیح دادند چه اتفاقی افتاده بوده است. بابت اشتباهشان عذرخواهی کرده اند، درسی که از این اشتباه گرفته اند را توضیح دادند و گفتند چگونه در آینده از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری خواهند کرد. هم چنین چند انتخاب آزاد برای دریافت کنندگان قرار داده اند.

    9- در CTA ها از زبان محرک استفاده کنید :

    این یک حقیقت است : ایمیل هایی که  Call-To-Action  دارند بهتر هستند. بهترین حالت این است که  CTA ایمیل های شما به راحتی قابل شناسایی باشد. به یاد داشته باشید : مردم ایمیل هایشان را بررسی می کنند. اگر به دنبال چیزی هستید که دریافت کنندگان بخواهند آن را انتخاب کنند، Call-To-Action انتخاب درستی است.

    مثل این دکمه AmazonLocal

    دو عامل کیفی برای موثر واقع شدن CTA ها وجود دارد :

    - طراحی عالی : یادتان باشد در طراحی CTA ها دقت کنید تا  اندازه و رنگ مناسب را برای آن ها انتخاب کنید.

    - پوسته عالی : پوسته یک دکمه نیز بسیار مهم است. دکمه CTA شما باید شامل کلمات مختصر، شفاف و عمل گرا باشد.

    بهینه سازی ایمیل ها به شما کمک می کند تا فرآیند ایمیل مارکتینگ موثر تری داشته باشید. سادگی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

    یادتان باشد :

    ایمیل های ساده تر بهترین کارایی را دارند

    و متن های ساده تر بهتر خوانده می شوند و طرفداران بیشتری دارند

    با به کار گیری این 9 نکته مهم شما می توانید در بین مخاطبان جایگاه ویژه ای داشته باشید. شما چه پیشنهاداتی دارید؟ برای بهینه سازی ایمیل هایتان چه کارهایی انجام داده اید؟ در کامنت ها با ما در میان بگذارید

  • 18 آمار از ایمیل مارکتینگ که به کسب و کار شما کمک می کند.

    آیا می دانستید که بازاریابان، بالای 946 بیلیون، ایمیل در سال 2016 فرستاده اند؟ این عدد تقریبا سه برابر تعداد ستاره ها در کهکشان راه شیری است. امیدوارم من تنها کسی نباشم که که فکر می کند این آمار دیوانه کننده است. به عنوان یک بازاریاب ایمیلی که همکار شما محسوب می شود،
    می دانم که نیاز به چه آمارهایی دارید : میزان باز شدن ایمیل ها، ROI ، بهینه سازی موبایل(اگر جزو یکی از 89 درصد از بازاریابانی هستید که بهینه سازی برای موبایل را انجام نداده اند، احتمالا به بیشتر از 48 درصد از لیستتان دست پیدا نکردید)

    این نکته را فراموش نکنید : داده ها قدرت هستند.

    در اینجا 18 وضعیت از ایمیل مارکتینگ که هر بازاریابی باید بداند وجود دارد :

    1- تا سال 2016 حدود 3.6 بیلیون حساب ایمیل وجود دارد.

    2- 54 درصد ایمیل ها توسط کسب و کارهایی که از پیام های بازاریابی استفاده می کنند، فرستاده شده است.

    3- 838 بیلیون پیام بازاریابی در سال 2016 فرستاده شده است.

    4- 91 درصد مشترکین هر روز ایمیل هایشان را چک می کنند.

    5- 74 درصد مشترکین ترجیح می دهند، ارتباطات تجاری خود را از طریق ایمیل بررسی کنند.

    6- میانگین نرخ کلیک ها برای بازاریابی B2B (Bussuines 2 Bussines) در 3 ماهه دوم سال 2016 میزان 1.7 درصد بود.

    7- 60 درصد بازاریاب ها باور دارند، ایمیل مارکتینگ بازگشت سرمایه مثبتی دارد.

    8- 66 درصد از مصرف کنندگان خرید اینترنتی از طریق پیام های ایمیل مارکتینگ داشته اند.

    9- ایمیل مارکتینگ 4.300 درصد، بازگشت سرمایه دارد.

    10- 59 درصد شرکت ها ایمیل ها و شبکه های اجتماعی خود را با هم ادغام کرده اند.

    11- 76 درصد ایمیل ها در دو روز اول بعد از فرستادن ایمیل ها باز می شوند.

    12- 48 درصد ایمیل ها توسط موبایل ها باز می شوند.

    13- فقط 11 درصد ایمیل ها برای موبایل بهینه سازی شده اند.

    14- 69 درصد کاربران موبایل، ایمیل هایی که برای موبایل بهینه سازی نشده اند را پاک می کنند.

    15- نرخ باز شدن Gmail ها از ماه May 27 درصد کاهش یافته است.

    16- 25 درصد ایمیل ها در iPhone ها باز می شوند.

    17- خارج کردن هرکسی که در لیست شما وجود دارد و ایمیل ها شما را بیش از یک سال باز نکرده است، نرخ ارسال ها را 3-5 درصد افزایش خواهد داد.

    18- 17 درصد از بازاریابان، ایمیل ها را برای سازمانشان پیگیری یا آنالیز نمی کنند.

    این آمارها حرفی برای گفتن دارد : ایمیل هنوز راه ارتباط مطمئن و مورد علاقه بزرگ ترین مصرف کنندگان است. هنوز بزرگ ترین هدایت کننده سرنخ های جدید است که ROI نجومی دارد و باید به طور مشخصی در سال های بعد مورد توجه و در اولیت قرار بگیرد.

  • بعد از ارسال خبرنامه یک نوتیفیکیشن دریافت کنید

     

    ما همیشه در فکر بهبود ویژگی های میلرلایت هستیم و این بار هم مفتخریم که با ایجاد یک ویژگی دیگر، شما عزیزان را در استفاده ی بهتر از میلرلایت یاری می کنیم. بسیاری از کاربران درخواست داده بودند، زمانی که کمپین ارسال می شود به آن ها یک نوتیفیکشن برای اطلاع از ارسال آن داده شود و ما این ویژگی را ایجاد کرده ایم.

    چگونه می توانیم نوتیفیکیشنی برای تایید ارسال کمپین دریافت کنیم ؟

    با توجه به موارد زیر مشاهده می کنید که برای انواع کمپین، نوتیفیکشن های متفاوتی وجود دارد

     

    • زمانی که یک کمپین از نوع عادی به مشترکین خود می فرستید یک نوتیفیکیشن جهت تایید از ارسال آن  برای شما فرستاده می شود.
    • زمانی که یک کمپین از نوع A/B می فرستید برای تایید ارسال آن یک نوتیفیکشن دریافت خواهید کرد.

    در این حالت در هنگام شروع، پایان ارسال و هم چنین کمپینی که به عنوان برنده مشخص می شود به شما یک نوتیفیکیشن ارسال می گردد.

    • زمانی که یک کمپین از نوع ارسال خودکار یا Auto Resend می فرستید  برای تایید ارسال آن یک نوتی فیکیشن دریافت خواهید کرد.

    در این حالت برای کمپینی که از این نوع ارسال شده است دو نوتیفیکشن جداگانه جهت تاییدیه  ارسال کمپین، برای شما فرستاده می شود.

    در کل برای تمام کمپین ها از هر نوعی که باشند و با هر زمان ارسالی که برای آن ها در نظر گرفته اید می توانید برای اطلاع از تایید ارسال آن ها یک نوتیفیکیشن دریافت کنید.

    چگونه ارسال نوتیفیکشن را در پلن میلرلایت فعال کنیم؟

    برای فعال سازی این ویژگی کافی است که بر روی نام پلن خود که در بالا سمت راست صفحه است کلیک کنید در منویی که باز می شود روی گزینه ی Notifications کلیک کنید.

    در این قسمت برای دریافت نوتیفیکیشن های مربوط به ارسال خبرنامه باید روی تب Activity notifications کلیک کنید و در کادر Sent campaigns notifications ایمیل خود را جهت دریافت نوتیفیکشن وارد کنید و در آخر روی گزینه ی Save  کلیک کنید.

    انواع دیگر Notifications 

    • Monthly account activity reports (گزارش ماهانه ی فعالیت های اکانت)

    با فعال کردن این نوع مورد از نوتیفیکیشن ها اول هر ماه یک گزارش ماهانه بر اساس آمار اکانتتان ارسال می گردد که شامل آمار ماه گذشته هم می باشد.

    • Subscribe one by one  

    در این نوع از نوتیفیکشن زمانی که یک مشترک از طریق وب فرم و یا از طریق فرم هایی که از طریق API به میلرلایت متصل شده است عضو یکی از گروه های شما شود به شما یک نوتی فیکیشن ارسال می گردد در نظر داشته باشد اگر مشترکین از طریق ایمپورت و یا از طریق روش های دستی به گروه های شما اضافه شوند به شما نوتی فییکیشنی جهت اضافه شدن سابسکرایب به لیست ارسال نمی شود

    •    Unsubscribe one by one

    اگر یکی از مشترکین شما لغو اشتراک کند برای شما یک نوتی فیکیشن ارسال می گردد

    •     Daily summary

    در این حالت برای شما یک گزارش روزانه از کسانی که عضو شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند ارسال می شود یعنی برای هر روز شما می توانید گزارش روز قبل را دریافت کنید در این حالت مشترکینی که از طریق ایمپورت هم عضو شده اند در گزارش روزانه وجود دارند.

     

  • معرفی 10 روش تبلیغات اینترنتی :

    تبلیغات اینترنتی این روزها به یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات تبدیل شده است. اینترنت به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی قدرتمند این روزها به یکی از پر ترافیک ترین عرصه های تبلیغاتی تبدیل شده است. تبلیغات در این بستر روش های مختلفی دارد. در این مقاله به معرفی انواع روش های تبلیغات اینترنتی خواهیم پرداخت.

    1- تبلیغات بنری :

     در این روش یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایتی نشان داده می شوند. این روش می تواند تاثیر زیادی در بازگشت مخاطبین داشته باشد. تصویر زیر، نمونه ای از تبلیغات بنری در سایت Banki می باشد

     

    2- تبلیغات ویدیویی :

     در این روش یک ویدیو تبلیغاتی از آگهی دهنده در سایت قرار می گیرد. معمولا این نوع تبلیغات در ابتدای ویدیوهای پر بازدید قرار می گیرد و مخاطبین به هنگام دیدن این ویدیو ها به محصول و خدمات شما، بسته به جذابیت های بصری و محتوایی علاقه نشان خواهند داد. سایت هایی مثل آپارات و نماشا از این دسته تبلیغات استفاده می کنند

     

    3- لینک باکس :

     کادری است که داخل یک سایت قرار می گیرد و آدرس تعدادی وبسایت دیگر در آن قرار می گیرد. لینک باکس در واقع نوعی معرفی و ارجاع به سایت های دیگر است. این مدل تبلیغات اگر در سایت های پر بازدید یا به صورت لینک های تبادلی قرار داده شوند تاثیر بالایی خواهند داشت.

    برای مثال می توانید نمونه لینک باکس (سایت های مرتبط) را در فوتر همین سایت به صورت زیر مشاهده کنید

     

    4- تبلیغات متنی :

     در این روش، اطلاع رسانی به صورت متن نمایش داده می شود. این نوع تبلیغات در بهینه سازی موتورهای جست و جو نقش موثری دارد و می تواند زمینه ساز تبلیغات سایت هایی شود که مستقیما از طریق متن به تحریک و جذب مخاطبین می پردازد.

     

    5- ایمیل مارکتینگ :

    این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و تاثیر فراوانش در بازگشت سرمایه محبوبیت زیادی در بین کسب و کارها دارد. از ایمیل مارکتینگ در حوزه های مشخص می توان نتایج مطمئنی را استخراج کرد. در مورد ایمیل مارکتینگ اینجا مطالب بیشتری را بخوانید.


    6- بهینه سازی موتورهای جست و جو  (SEO):

    Search Engine Optimization بهینه سازی موتورهای جست و جو، مجموعه ای از روش هاست که به شما کمک می کند با تعریف کلید واژه های مشخص بتوانند محصولات و خدمات خود را در اینترنت پیدا کنند. سئو از لحاظ رده بندی سایت ها در صفحات موتورهای جست و جو بسیار مهم است.

     

    7- بازاریابی موتورهای جست و جو :(SEM)

    Serach Engine Marketing بازاریابی موتورهای جست و جو، به روشی از تبلیغات اینترنتی گفته می شود، که یک شرکت برای نمایش و تبلیغ وبسایتش در موتور جست و جو به یک شرکت فراهم کننده و ارائه دهنده این سرویس هزینه ای پرداخت کند.


    8- بازاریابی محتوا :

    بازاریابی محتوا به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای جذب مخاطب از محتوا استفاده می شود. این محتوا می تواند متن، عکس و ... باشد. رویکرد این روش با روش های ذکر شده کمی متفاوت است. بازاریابی محتوا به چند دسته تقسیم می شود :

    وبلاگ : وبلاگ یک روش مهم در بازاریابی محتواست. داشتن وبلاگ به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات کارآمد و موثری به مخاطب بدهید. علاوه بر این، به دلیل تاثیری که وبلاگ ها در بالا بردن مدت زمان ماندن مخاطبین در سایت ها دارند، به یک عامل بسیار موثر در سئو تبدیل شده است.

    یادتان باشد که محتوا پادشاه است. محتوای خوب و کامل همیشه مخاطبین خود را دارد و کیفیت این محتواست که مخاطب را مجاب می کند تا به خواند ادامه بدهد و دنبال کننده شما باشد و یا اینکه به دنبال منابع بهتری بگردد. این مساله باعث شده تا سازمان ها و شرکت های بزرگ از این قضیه برای ارتباط با مخاطب و اطلاع رسانی بیشتر استفاده کنند.

    مقالات مرتبط : از محتوای مرتبط غافل نشوید. همیشه کسانی که به دنبال محتوای خاصی می گردند، از مطالب مرتبط با آن استقبال می کنند. این رویکرد نیز، در بالا بردن سئو تاثیر فراوانی دارد. تصور کنید کسی به آشپزی علاقه مند است، در حال خواندن مقاله ای در رابطه با آموزش تهیه سالاد سزار می باشد. به احتمال خیلی زیاد کسی که این محتوا را یافته است و مشغول مطالعه آن است، باید علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر در این حوزه باشد. چطور است طرز تهیه سالاد یونانی را به نیز به او آموزش بدهید؟ یا دستور تهیه سس سالاد سزار؟

    یا مثلا اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، یعنی کسب و کار اینترنتی و تبلیغات اینترنتی برای شما مهم است، پس صد در صد از خواندن مقالات سایت Markrtingininternet لذت خواهید برد.

     

    9- بازاریابی شبکه های اجتماعی :

    شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند. کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نکند. همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم. همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی محصولات، برگذاری کمپین ها، ارائه پیشنهادات ویژه و .... در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند. فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند. پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید.

     

    10- تبلیغات موبایلی :

    استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف در بستر تلفن های همراه، فضایی در جهت تبلیغات اینترنتی به کسب و کارهای مختلف اختصاص داده است. شما می توانید از این فضا در جهت تبلیغات خود استفاده کنید. مطمئنا هنگام استفاده از بازی ها و اپلیکیشن ها دموها و معرفی برنامه ها و بازی های زیادی را دیده اید. همه آن ها در دسته تبلیغات موبایلی هستند.

     

    اگر صاحب کسب و کاری هستید، حتما از این روش ها در راستای معرفی محصول و خدمات و بسترهای محتوایی خود استفاده کنید.

    در اینجا لازم می دانم 2 نکته را متذکر شوم؛

    1- تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در علاقه مندی مخاطبین به شما داشته باشد، اما رمز ماندگاری و موفقیت هر برندی در صداقت، شفافیت و کیفیت است.

    2- بهترین راه برای از بین بردن ارزش های چیزی، دفاع اشتباه از آن است.تبلیغات بی پایه و اساس شما را از بین خواهد برد. به همین دلیل است که می گوییم :

    محتوا پادشاه است...

  • 6 راه تبلیغات در لینکدین :

    در کتاب جدیدترین راهنمایی ها برای کسب و کار در لینکدین، بهینه سازی موتورهای جست و جو و مشاوره تبلیغات اینترنتی توضیح می دهد که چگونه با استفاده از لینکدین به سرعت با مشتریان ایده آل، شرکا و رقبا، کارمندان و فرصت های جدید ارتباط برقرار کنیم. در این مقاله 6 مورد از راه هایی که شما می توانید در لینکدین تبلیغات کنید را بیان کرده است.

    لینکدین فضای بسیار خوبی برای آشنایی و ارتباط با مخاطبان هدفمند از طریق ویژگی های بسیار ساده است. اگرچه شما در حال تولید سرنخ، رشد شبکه کسب و کار، استخدام کارمند جدید یا رشد اعضا در صفحات و اکانت خود هستید، اما ویژگی های تبلیغاتی لینکدین به شما فرصت می دهد تا با انعطاف پذیری و قابلیت زیاد به مشتریان هدفمند دست پیدا کنند.

    اجازه بدهید به 6 نکته تبلیغاتی در لینکدین بپردازیم :

    1-  تبلیغات کلیکی :

    این مدل تبلیغات به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در صفحات برجسته و موقعیت های مختلف در وبسایت linkdin.com ساخته و قرار دهید. شما می توانید مشخص کنید کدام یک از  مشترکین لینکدین تبلیغات شما را ببینند. این کار از طریق انتخاب جامعه هدف صورت می گیرد. مثلا : به وسیله عنوان، موقعیت شغلی، شاخه صنعتی، جغرافیا، سن، جنسیت، نام شرکت، اندازه شرکت و ... تبلیغات از این مدل، به طور واضح نماش داده می شود در بالای صفحات لینکدین به صورت متن تبلیغاتی و تبلیغ کامل شما با یک تصویر در Sidebar ظاهر خواهد شد.

    2- تبلیغات محتوایی :

    تبلیغات محتوایی اساسا، مینی وبسایت هایی هستند که به شما اجازه نمایش چند پیام تبلیغاتی را ویجت Sidebar می دهند. آن ها شبیه بیلبوردهای گردانی هستند که شما در آزاد راه ها می بینید. سه تبلیغ مختلف در سه جهت...ش ما می توانید تعداد آن ها را فرمت ها رسانه ای مختلف تا چهار عدد افزایش دهید. بنا برایت شانس بیشتری برای دیده شدن تبلیغاتتان وجود دارد. برای مثال، شما می توانید Feed های جدید توییترتان را در یک Tab، ویدیوهای یوتیوب را در Tab دیگر و محتوای سفارشی را در آخری قرار دهید. شما می توانید محتواها را با هم میکس کنید تا تعامل تبلیغاتی بهتری از طریق صفحات مختلف، پادکست های صوتی، فایل های فلش یا بنر ایمیلی یا ویدیو انتخابی داشته باشید. تبلیغات محتوایی راه بسیار عالی برای دست یابی به مخاطبین مختلف با تنها یک تبلیغ است.


    3- تبلیغات محتوایی SlideShare :

    presentations  راه بیظیری برای درگیر کردن اعضای لینکدین هستند. SlideShare لینکدین، یک وبسایت شبکه اجتماعی است که شما می توانید ارائه های PowerPoint، اینفوگرافی ها، اسناد و مقالات را روی آن قرار دهید.

     

    4- Sponserd InMail :

    این ویژگی به شما اجازه می دهد تا شما از لینکدین برای  ارسال پیام های زیاد به بخش مورد نظر مخاطبین هدف استفاده کنید. پیام های Sponserd InMail با پیام های معمولی تفاوت دارند. هدف اصلی در ارسال پیام های InMail برقرار کردن ارتباط با یک شخص است، بنابر این شما نباید آن ها را با پیام های تبلیغات اینترنتی دیگر ادغام کنید. این پیام ها InMail  کاملا شخصی سازی می شوند.

    5- تبلیغات اجتماعی :

    تبلیغات اجتماعی لینکدین یک راه خیلی موثر برای تشویق اعضای لینکدین به اشتراک گذاری و پیشنهاد دادن محصولات شماست. تبلیغات اجتماعی در جهت دیگر تبلیغات اینترنتی هدفمند لینکدین قرار دارد. تایید اعتماد مخاطبین موثرترین راه برای افزایش اعتبار پیام های شرکت شماست. محدوده وسیع تبلیغات اجتماعی لینکدین به عنوان راهی برای نفوذ در اعضای شبکه در جهت اشتراک گذاری ایده ها و اطلاعات است. تبلیغات اجتماعی تایید شدن توسط کاربران را توسط اشتراک گذاری و آپدیت ها راحت تر کرده است.

     6- تبلیغات گروهی :

    تبلیغات گروهی لینکدین هدفمند، شخصی سازی شده، و ساخته شده برای تبلیغات در گروه های ویژه است. هم چنین این نوع از تبلیغات اینترنتی به ارتقا و تسلط به گروه اعضای ارتباطی شما کمک می کنند.

     

    به طور کلی لینکدین یکی از موثر ترین ابزارها در جهت تبلیغات اینترنتی هدفمند است که اگر از ویژگی های آن استفاده کنید در زمینه تبلیغات پیشرفت ویژه ای خواهید داشت. پس حتما این بستر بزرگ را در راستای آگاهای بخشی و آشنایی انجام دهید.

     

  • چطور در تبلیغات اینترنتی 20 بگیریم : (20 راه برای تبلیغات آنلاین و آفلاین یک وب سایت)

    تبلیغات آنلاین :

    1- همیشه آدرس سایتتان را در سر برگ ها، کارت های ویزیت، امضای ایمیل ها و هرجایی که بازدیدکنندگان بتوانند ببینند قرار دهید.

    2- اگر کارمندان شما یونیفرم می پوشند آدرس سایت را روی آن ها قرار دهید. با این کار مشتریان شما تبلیغ کننده های سیار سایت شما را خواهند دید.

    3- می توانید URL  سایتتان را روی ماگ قهوه، تی شرت، جا کلیدی و چیزهای دیگر چاپ کنید. چیزی که بتواند سایت شما را به مردم یاد آوری کند راه بسیار خوبی برای بالا رفتن بازدید های شماست.

    4- مطمئن باشید وب سایت شما، در همه خبرهایی که برای اعضای رسانه های شما فرستاده شده است موجود است.

    5- فراموش نکنید که آدرس وبسایتتان را در کتاب های اول(کتاب های جامع فهرست مشاغل) در قسمتی که مردم بتوانند آن را راحت ببینند ذکر شده باشد.

    6- شرکت شما وسیله نقلیه دارد؟ آدرس وبسایتتان را بر روی ماشین های شرکت یا خودروهایی که مخصوص ارسال محصولات هستند قرار دهید.

    7- علاوه بر این ها فهرست شماره تلفن رایگان، آدرس وبسایت و ... را در پایین هر صفحه از فروشگاه خود قرار دهید تا مشتریان دسترسی آسان تری به فروشگاه های شما داشته باشند.

     

    تبلیغات آنلاین :

    8- قدرتمند کردن فرآیند موتورهای جست و جویتان، طوریکه بهترین نمایش را داشته باشید

    9- اگر شما هنوز تلاش برای نمایش بهتر و بازدید بیشتر هستید، شما می توانید به دنبال بازاریابی موتورهای جست و جو باشید و در جاهاییکه می توانید برای تبلیغات اینترنتی اقدام کنید تا وقتی بازدیدکنندگان به دنبال کلمه کلیدی معینی هستند، سایت شما را پیدا کنند و به ازای هر بازدید هزینه ای از حساب شما کسر شود.

    10- یک قرعه کشی به راه بیاندازید تا هرکسی که در سایت شما ثبت نام کند و یا مشترک خبرنامه شما می شود در زمان معینی شانس برنده شدن یک هدیه رایگان از سوی شما را داشته باشد.

    11- خبرنامه های ایمیلی هفتگی تولید کنید و برای اعضا بفرستید تا در سایت شما عضو شوند. در خبرنامه می توانید نکات، ترفندها و اخبار مربوط به شرکت یا صنعتتان را شرح دهید و حتما لینک ارجاع به سایتتان را در آن قرار دهید.

    12- به سایت های دیگر پیشنهاد محتوای رایگان بدهید. این عمل یک حرکت برد-برد است : سایت های دیگر مقالاتی رایگان برای تقویت محتوای تولیدیشان دریافت می کنند و شما لینک برگشت به سایتتان را به عنوان یک متخصص محتوایی خواهید داشت.

    13- یک ایمیل تبلیغاتی با برنامه ریزی خوب و مشتری محور برای لیست بازدید کنندگان بالقوه مورد نظر خود بفرستید و به آن ها اعتباری برای خرید هر چیزی از سایتتان اختصاص دهید. روی محتوا و ظاهر ایمیلتان وقت بگذارید : شما می خواهید به مشتریانتان یک ارزش واقعی را پیشنهاد بدهید و نباید Spam    به نظر برسید

    14- از طریق درخواست تبادل لینک با سایت های مرتبط با خودتان( سایت هایی که رقیب نباشند) و قرار دادن لینک سایتتان در صفحه های آن ها می توانید بازدیدتان را بیشتر کنید. در تبلیغات اینترنتی این روش، روش خیلی ارزشمندی است.

    15- در فوروم ها و بحث های آنلاین شرکت کنید و همیشه آدرس سایتتان را در امضایتان ذکر کنید. دقت کنید که تبلیغ چیزی نکنید و چیزی نفروشید. بیشتر گروه ها از این کار عصبی می شوند و شما را به عنوان Spam  خواهند شناخت.

    16- هر وقت کسی چیزی از سایت شما سفارش داد، کاتالوگ محصولات دیگر برای آشنایی بیشتر برای آن ها بفرستید.

    17- از ویزیتورهای خود بخواهید تا نام شما را از طریق تکنیک های بازاریابی ویروسی توسعه دهند. از مشارکت در گروه ها و فوروم ها تا ارسال خبرنامه از طریق ایمیل مارکتینگ

    18- مطمئن نیستید مشتریانتان چه می خواهند؟ یک نظرسنجی آنلاین راه بیاندازید تا نظرات قطعی آن ها را درباره اینکه چگونه سایت شما می تواند به آن ها بهتر بفروشید به دست آورید.

    19-وقتی تبلیغات اینترنتی خود را می سازید، مطمئن شوید که جامعه هدف خود، هدف کمپینتان و استفاده خلاقانه از تبلیغات برای گرفتن بازدید و کلیک خوردن تبلیغاتتان را می شناسید.

    20- از روش های دیگر فروش مانند تبلیغات اینترنتی گروهی یا سایت های حراج آنلاین برای افزایش بازدید و فروش استفاده کنید

     

  • کسب و کارهای کوچک بیشتر برای تبلیغات اینترنتی هزینه صرف می کنند

    بر اساس یک گزارش جدید کسب و کارهای کوچک هزینه های بیشتری برای برنامه های کسب و کار خود خرج می کنند با اینکه آن ها در تلاش هستند تا هزینه ها و ساختار پایگاه مشتریان خود را کم تر کنند، اما بر هنوز خیلی از افراد آن ها را ترک می کنند و آن ها در مواجهه با این تهدیدات آسیب پذیر هستند.

    تحلیلگران در بوستون، 700 کسب و کار کوچک و متوسط را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که هزینه کردن در اپلیکیشن ها و خدمات نسبت به سال 2004 بیشتر شده و شرکت های تبلیغاتی اینترنتی وب سایت های خود را بهبود بخشیده اند. بیش از 60 درصد آن ها پول خود را خرج نمی کنند و به جای خرید نرم افزارهای دسکتاپ با استفاده از برنامه های قابل دسترس در اینترنت بهره وری خود را افزایش می دهند. اما بسیاری از سیستم های کامپیوتری کسب و کارهای کوچک نسبت به مواردی مثل هکرها و اتفاقات طبیعی دیگر که می تواند اطلاعات مهم را از بین ببرد، آسیب پذیر باقی می مانند.

    در سال جاری تا کنون، کسب و کارهای موجود 4.4 میلیارد دلار به سرویس های میزبانی وب برای گرفتن سایت های تجارت الکترونیک شامل گرفتن سفارشات، فرآیند پرداخت و ارائه سرویس مشتریان پرداخت کرده اند. این عدد 6 درصد از سال گذشته بشتر بوده.

    تا کنون، بیشترین هزینه صرف شده در تبلیغات اینترنتی حدود 1.3 میلیارد دلار بوده است. سانجیو آگروآل مدیر ارشد Yankee Group گفته است که، کسب و کارهای کوچک و متوسط در حال استفاده از سرویس های گوگل و یاهو که به مشتریان بالقوه اجازه جست و جو در مورد کسب و کارها از طریق فیلتر منطقه ای را می دهد هستند

    آگروال گفت : درک استفاده از اینترنت برای تبلیغات محلی در حال توسعه بیشتری است، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک مثل سالن های زیبایی و رستوران هایی که بازار محلی را در دست دارند. یکی دیگر از فضاهای در حال رشد نرم افزارهایی است که از طریق آن ها شرکت ها هزینه اشتراک برای یک برنامه را به جای خرید یک پکیج نرم افزاری و نصب آن بر روی شبکه خود پرداخت می کنند. او هم چنین بیان کرد که این مورد به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که زیر ساخت های فیزیکی مثل سرورها که باعث کاهش هزینه های حساب داری را ندارند بسیار محبوب است. داشتن یک اشتراک برای حسابداری،منابع انسانی و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان خیلی ضروری است.

    این در حالی است که آگروآل می گوید بیشتر سیستم های کامپیوتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند. شرکت کنندگان در نظر سنجی گفته اند که در حال کشمکش برای هزینه ها و زمان مورد نیاز در جهت تامین امنیت شبکه و ذخیره داده ها و نسخه پشتیبان در مکانی امن هستند. پرسنل IT در کسب و کارهای کوچک قابلیت های زیادی ندارند و نمی توانند نرم افزارهای جاسوسی و ویروس های پیچیده امروزی را دفع کنند.

    نگه داری مناسب نسخه های پشتیبان و بررسی امنیت شبکه برای پرنسل IT مذکور کار سختی است. امروزه شما ممکن است کم تر از یک ساعت زمان برای پاسخ دادن به یک ویروس یا رفتار تهدید آمیز دیگر داشته باشید.

    از همین رو کسب و کار های کوچک نیاز بیشتری به تبلیغات اینترنتی دارند و باید انرژی بیشتری در این مسیر صرف کنند. در واقع می توان گفت نیاز اصلی هر کسب و کار نوپا و کوچکی تبلیغات اینترنتی است

    شما برای کسب و کارتان چه برنامه های تبلیغاتی داشته اید یا دارید؟

Go To
Page Size