وبلاگ تبلیغات اینترنتی

  • خبرنامه های شخصی

    همه چیز از شما شروع می شود....

     

    ما خیلی چیزها در مورد ایمیل های شخصی سازی می شونیم : استفاده از نام مشتریان، ارسال تبریک تولد، بخش بندی ایمیل ها و ...

    اما ما گاهی اوقات چیزهای مهم را فراموش می کنیم. همه این ها با شما آغاز می شود.

     

    نکته اول : ایمیل های شخصی شما را شامل شود

    از ایمیل هایی که امکان پاسخگویی ندارند(No-Reply) استفاده نکنید

     از ایمیل خودتان استفاده کنید. مردم را به پاسخ دادن به ایمیل هایتان، کامنت گذاشتن و نظر دادن درباره اینکه از کدام بعد محصولات یا خدماتتان راضی یا نا راضی هستند، تشویق کنید. با این کار شما بهترین فیدبک را خواهید گرفت. شما باید بدانید، مشتریانتان چه کسانی هستند و چه چیزی می خواهند. از چه چیزی نگران هستند و چگونه می توانید به آن ها کمک کنید.

     

    نکته دوم : استفاده از آواتار

    تا به حال دقت کرده اید بعضی افراد تصویرشان را ضمیمه ایمیل هایشان می کنند؟ این تصویر آواتار نام دارد.

    آواتار یک عکس کوچک است که معرف صاحب ایمیل است. این کار یکی از راحت ترین کارها برای برند کردن خودتان و شرکتتان در سرتاسر اینترنت است.  شما می توانید به سایت www.gavator.com بروید، ثبت نام کنید و عکس خودتان یا شرکتتان را آپلود کنید تا به ایمیل شما لینک شود. آواتار شما زمانیکه ایمیل ارسال می کنید، کامنت می نویسید و یا در فوروم ها مهمان می شوید، ظاهر می شود. با این کار شما به فرآیند برندینگ شرکتتان کمک بزرگی خواهید کرد.

    در این رابطه می توانید این ویدیو را در سایت آپارات برای درک بهتر مشاهده کنید


    نکته سوم : خودتان را معرفی کنید

    چرا نامتان را نمی نویسید، تصویرتان را ضمیمه نمی کنید و کمی درباره خودتان توضیح نمی دهید؟

    تا به حال به این نکته دقت کرده اید که ما افرادی که پشت شرکت های بزرگ ایستاده اند را میشناسیم؟

    مایکروسافت و بیل گیتس

    فیسبوک و مارگ زاکربرگ

    ایکی و ایگوار کمپارد

    تسلا و الن ماسک

    مردم به مردم نیاز دارند...

    ما ابتدا با مردم ارتباط می گیریم بعد با کمپانی ها و محصولاتشان

     

    منبع

  • نقش ایمیل مارکتینگ، در تبلیغات اینترنتی چیست؟

    تبلیغات اینترنتی یک استراتژی موثر در بازاریابی می باشد اگر هدف اصلی تبلیغات اینترنتی رساندن محتوا و اطلاعات مرتبط  به گروهی از نمایندگان فروش یا مشتریانتان باشد، هر ایمیلی که ایجاد می شود باید بر اساس هدف و نیتی از پیش تعیین شده باشد. برای بهبود این روند استفاده از یک نرم افزار شما را یاری می کند.

    برای این کار نکاتی مهم را به شما ارائه می دهیم

    • لیست دریافت کنندگان خبرنامه هایتان را برای دریافت بهتر آن ها بهینه کنید.

    برای این کار باید به حریم خصوصی لیست ایمیل خود احترام بگذارید و به آن ها این اطمینان را بدهید که اطلاعات آن ها نزد شما محفوظ خواهد ماند. در نظر داشته باشید که حتما در انتهای خبرنامه هایتان لینکی برای لغو عضویت قرار دهید تا اعضای نرم افزار ایمیل مارکتینگ اگر تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند به جای اسپم لغو عضویت را کلیک کنند.

    • در خبرنامه هایتان نام و ایمیل ارسال کننده به صورت ثابت باید وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ، ایمیل ارسال کننده با نام برند و شرکت شما باید هماهنگ باشد.
    • هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای خبرنامه های خود عنوان ایمیل مناسبی را در نظر بگیرید.

    سعی کنید عنوان ایمل شما شفاف، گویا و از چهل و پنج کاراکتر کمتر باشد.

    • بعد از عنوان ایمیل مناسب، سعی کنید متن و محتوای خبرنامه کاملا واضح باشد به صورتی که خواننده ایمیل در نگاه اول بفهمد کل متن بیان گر چه موضوعی است. 
    خبرنامه ی شما باید دارای اطلاعات زیرنویس یا فوتر باشد و هر اطلاعاتی که فکر می کنید می تواند برای دریافت کنندگان ایمیلتان مفید باشد به آن اضافه شود. فوتر مکانی عالی برای افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی، آدرس وبلاگ و محصولاتی است که در آینده ای نزدیک معرفی خواهید کرد.
    استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می تواند در تبلیغات اینترنتی تاثیر فراوانی داشته باشد. کافی است هوشمندانه برای این کار برنامه ریزی کنید.
  • چگونه از محبوب ترین صفحات وبسایتتان سرنخ فروش تولید کنید

    وبسایت شما ممکن است از ده ها، صدها یا حتی هزاران صفحه فرود دیگر تشکیل داده باشد.

    صرف نظر از تعداد صفحات موجود در وب سایت شما، میزان زیادی از ترافیک سایت شما در صفحات ویژه تر، مانند : درباره ما، تماس با ما و چند صفحه دیگر محبوب شماست. از آنجایی که بسیاری از افراد، مشغول استفاده از 4 یا 5 صفحه از صفحات شما هستند، این مساله بسیار مهم است که این صفحات را کاملا بهینه سازی کنید و از آن ها مواظبت نمایید.

    تحقیقات نشان می دهند، شرکت هایی فرآیند بهینه سازیشان، نزدیک به 2 برابر بوده، فروش بیشتری نسبت به بقیه داشته اند. به ما اعتماد کنید : بهینه سازی این صفحات می تواند در دراز مدت به بهترین شکل تسویه شود.

    با این حساب چگونه باید صفحاتی که بیشترین ترافیک را در وبسایتمان دارند را کشف کنیم؟

    و زمانیکه آن ها را یافتیم بهترین راه برای بهینه سازی این صفحات برای سرنخ ها چیست؟ و نهایتا اینکه چه ابزارهایی به این کار کمک می کند؟

    در ابتدا بیایید با این سوال شروع کنیم :

    کدام صفحات ترافیک بیشتری دارند؟

    ترافیک صفحات از وبسایتی به وبسایت دیگر متفاوت خواهد بود. معمولا بیشترین بازدید شما مربوط به صفحاتی مثل : صفحه اصلی، درباره ما و تماس با ماست. اما برای کشف راه های مطمئن بهینه سازی، شما نیاز به نرم افزارهای بازاریابی دارید. در اینجا به 10 نکته کلیدی اشاره می کنیم تا بفهمید چگونه از محبوب ترین صفحات وبسایتتان سرنخ فروش تولید کنید

    1- مطمئن شوید این صفحات در تست چشمک قبول می شوند 

    اگر می خواهید افرادی که وارد سایت شما می شوند تبدیل به سرنخ شوند، در قدم اول باید آن ها را در صفحه ایکه برای بار اول وارد آن شده اند نگه دارید. تنها چند ثانیه برای جلب توجه آن ها وقت دارید. پس پیامتان در نهایت جذابیت و علاقه مندی به آن ها ارائه دهید.

    تست چشمک در واقع همین جاست. زمانیکه بازدیدکنندگان وارد صفحه شما می شوند و آن را بررسی می کنند و تصمیم می گیرند در آن بمانند یا آن را ترک کنند. راه های زیادی وجود دارد که بتوانید بفهمید صفحات شما در تست چشمک قبول می شوند یا نه؟ اما دو مورد از مهم ترین فاکتور های آن گزینه های زیر هستند.

    1-سرعت  2-تجربه کاربری لذت بخش

    اگر باز شدن وبسایت شما، سریع نباشد، بازدید کننده ممکن است تصمیم به بستن صفحه شما بگیرد. سرعت کم باز شدن صفحات شما،  که معمولا نباید بیشتر از 2 یا 3 ثانیه باشد در واقع زمانی را به مخاطبین می دهد تا به بستن سایت شما بیشتر و سریع تر فکر کنند. با این کار ترافیک سایت شما پایین میاید. شما می توانید برای بررسی سرعت وب سایتتان، آدرس URL خود را در این سایت وارد نمایید. اگر سرعت بالا آمدن سایت شما کند است، باید حجم عکس ها و کدهایتان را کند کنید و ویدیوهایتان را بهینه سازی کنید.

    هم چنین زیبایی ظاهری و تجربه کاربری مناسب باعث می شود تا بازدید کنندگان از طریق بصری ارتباط خوبی با سایت شما بگیرند. در یک حالت کلی، هر صفحه ای که طراحی بهتری در سایت شما داشته باشد و حس بهتری به بیننده القا کند، باعث می شود تا بازدید کننده بیشتری داشته باشد و زمان بیشتری برای بررسی آن صرف کنند. طراحی درست و لایه بندی های صحیح به شما خواهد کرد تا روی علاقه مندی های بازدیدکنندگان تمرکز کنید و بتوانید آن ها را به سرنخ تبدیل کنید.

     

    2- از ابزار های بازاریابی اصولی استفاده کنید

    وب سایت شما ممکن است خوب به نظر برسد، اما برای جذب سرنخ کافی نباشد و اگر برای شما جذب سرنخ کرد، آیا وبسایت شما، قابلیت هویت یابی و شناسایی و کیفیت سنجی سرنخ ها را دارد یا نه؟ برای این منظور باید بخش بندی های منظمی برای ابزارهای بازاریابی خود داشته باشید. تولید سرنخ کنید و آن ها را به سمت مشتری شدن سوق بدهید. اگر شما به دنبال ساخت سایتی هستید که از طریق آن بتوانید ایجاد سرنخ کنید، نیاز دارید تا به شکلی آگاهانه از این ابزارها استفاده کنید. یکی از بهترین این ابزارها، CTA است. از طریق Call-To-Action ها می توانید اطلاعات بازدیدکنندگان خود را دریافت و آن ها را به سرنخ تبدیل کنید.


    3- محل CTA را جایی در سایت تعیین کنید که به طور طبیعی چشم مشتریان روی آن بیفتد

    سرنخ هایی که از صفحات شما به دست می آیند، ممکن از هرجایی به دست آمده باشد. اما بیشتر سرنخ ها از CTA ها به دست می آیند. باید دکمه های CTA را در جای مناسبی قرار دهید. بدون وجود این ها نمی توانید هیچ سرنخ جدیدی تولید کنید و یا ترافیک فروشتان را بیشتر کنید. طراحی یک CTA مناسب و موثر برای هر صفحه ای بستگی به اقدامی دارد که شما به عنوان مدیر سایت توقع دارید تا بازدیدکنندگانتان داشته باشند. برای مثال اگر هدف CTA شما ثبت نام اعضا است، احتمالا باید از طریق پیشنهاد یک کتاب الکترونیکی این کار را انجام دهید.

    محل قرار گیری این دکمه ها در صفحات وبسایت ها بسیار مهم است. باید این نکته را بدانیم که کاربران روی کدام قسمت ها، تمرکز بیشتری دارند و  بیشترین مقدار نگاه آن ها معطوف به کدام ناحیه است. این نقاط را در شکل زیر به ترتیب اولویت می توانید ببینید. بهتر است مهم ترین دیتاها در این نقاط گنجانده شود.

     

    4- مطمئن شوید CTA های شما در صفحات پایدار باشند.

    علاوه بر اینکه جای این دکمه ها را هوشمندانه انتخاب می کنید، یادتان باشد همواره این جایگاه دارای ثباتی برای کسانی باشد که سایت شما را به صورت چشمی بررسی و بالا و پایین می کنند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه توجه بازدیدکنندگان به دکمه های CTA شما جلب شود استفاده از رنگ های کنتراست در طراحی آن ها می باشد. یک روش دیگر، استفاده ازفضای سفید است.

    در مثال زیر از صفحه اصلی Dropbox می توانید استفاده از این متد را ببینید. ممکن است از اینکه استفاده از متن با فونت های بزرگ واجب نیست، متعجب شوید. اما در واقع همین طور است و استفاده از فونت های درشت ضروری نیست. در بعضی موارد حتی این کار تاثیر منفی روی کار دارد.

     

    5- طراحی پیشنهادات ویژه برای صفحات محبوبتان

    اگر تعداد کمی از صفحات شما بیشترین میزان بازدید در ماه را دارند، ارزش آن برای قرار دادن پیشنهادات ویژه بسیار زیاد است. اکثر کسانی که وارد سایت شما می شوند، آمادگی خرید مستقیم را ندارند. بنابر این بهتر است به آنها محتوایی که به محصول یا خدمات شما مربوط است را پیشنهاد دهید. اگرچه ممکن است ساخت یک پیشنهاد ویژه برای برندتان، وقت گیر تر از بهینه سازی رنگ، زبان، تصویر و ... باشد اما در فرآیند تولید سرنخ تاثیر بیشتری دارد. برای ذخیره زمان، شما ممکن است

    در اینجا 2 مثال برای شما آورده ایم که نشان می دهد، بازدیدکنندگان سایت چگونه با محتوا در ارتباط هستند.

    این پاپ آپی از شرکت Aquaspresso است که به وسیله یک CTA در صفحه اصلی بلاگش برای خوانندگان پیشنهادات ویژهای در مورد چیزی که واقعا می فروشد می دهد.

     

    مثال دوم در مورد Eastern International College  می باشد. آن ها با ساخت یک امتحان اینترنتی برای دانشجویان به آن ها راهنمایی درباره انتخاب شغل و رشته تحصیلی در آینده می دهند.

     

    6- مطمئن شوید که شکل و فونت CTA شما برای موبایل بهینه سازی شده است

    اگرچه تولید و پرورش سرنخ به طور کلی در وبسایت شماست، اما شما نیاز دارید تا بستر آن را برای کاربرانی که از طریق موبایل به سایت شما وارد می شوند. بهینه سازی نمایید. این نکته را باید بگویم تعداد افرادی که از طریق موبایل در گوگل به جست و جو پرداخته بودند از کسانی که جست و جو را از طریق دسکتاپ انجام داده اند در سال پیش سبقت گرفته است و این نشان می دهد که اکثر مردم از تلفن های همراه هوشمند یا تبلت ها استفاده می کنند.

    اگر کار کردن با وبسایت شما از طریق موبایل سخت است، مطمئن باشید شما در حال از دست دادن مشتریان خود هستید و باید هرچه سریع تر این مشکل را حل نمایید. تحقیقات نشان می دهد که 8 الی 10 یوزر دستگاه دیجیتال، به دلیل نمایش نا مناسب و غیر اصولی محتواها وسیله مورد استفاده خود را تغییر دادند و یا ادامه تماشا و کار را متوقف کردند. بهترین بازاریابان نه تنها، موبایل سایت های خود را برای استفاده کاربران بهینه سازی کرده اند، بلکه مسی استفاده از آن را نیز بهینه سازی کرده اند.

    3 مورد زیر را مد نظر داشته باشید :

    1- مطمئن شوید در نسخه موبایل دکمه CTA به راحتی قابل دیدن و دسترسی باشد.

    2- کوتاه و بلند کردن اشکال در نسخه موبایل به گونه ایکه حجم مناسبی از صفحه را پر کند می تواند ترفند مناسبی باشد

    3- بزرگ و وسیع کردن فونت ها و لینک ها موبایل سایت ها فراموش نشود.

     

    7- مطمئن شوید CTA و فرم ها هوشمندانه طراحی شده باشند

    این بدین معناست که هرکسی وارد سایت می شود، CTA هایی متناسب با علایق، وضعیت مکانی و ....که کاربر  دوست دارد برای او ظاهر شود. این کار نه تنها تجربه کاربری لذت بخش تری در وب سایت شما خواهد بود بلکه فرصتی برای تشویق خرید به آن ها خواهد داد. هم چنین فضای پرسش و پاسخ و مطالب و پیشنهادات تازه را برای همه کاربران فراهم خواهد آورد.

     

    8- اضافه کردن دلایل و تصدیق اجتماعی

    یک روش دیگر برای افزایش نرخ تبدیل ها در صفحه های محبوب چیست؟
     الحاق کردن دلایل اجتماعی برای تشویق مردم به کلیک کردن روی CTA ها و پر کردن فرم ها و یا به عبارت دیگر تبدیل شدن به سرنخ...

    دلایل اجتماعی بستگی به تصدیق مردمی که خرید یا استفاده از خدمات را تضمین کرده اند دارد. اگر هنوز متوجه این قسمت نشده اید، بهتر است به این مثال توجه کنید :

     شما وارد یک سایت آموزشی می شوید و برای اطلاع یافتن از چگونگی دوره های آموزشی، وارد توضیحات می شوید. در این قسمت توضیحاتی وجود دارد مبنی بر اینکه چند نفر و چگونه از این دوره ها استفاده کرده اند و می توانید نظران آن ها را در این باره نیز جویا شوید. این روش استفاده از تصدیق های اجتماعی برای بالا بردن نرخ تبدیل هاست.

     

    9- ایده ها را برای خودتان تست کنید

    روش های بهینه سازی برای کسب و کارهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. هر مخاطبی به نوعی خاص به محسوب می شود و چیزی که برای یک کسب و کار جواب می دهد، ممکن است برای کسب و کار شما جواب ندهد. شما باید این ایده ها را شخصا را برای خودتان تست کنید و تا نتیجه مطلوب را بگیرید. اگر شما به تازگی بهینه سازی سایتتان برای سرنخ ها را شروع کرده اید، پس بهتر است روش تست A/B استفاده کنید. این روش بسیار آسان تر از روش های دیگر است. بدین صورت که در یک تست A/B ساده که دو روش متنوع برای بازاریابی محتوا مد نظر شماست(مثلا یک CTA با دو عبارت متفاوت)، از این تست برای دیدن نتیجه مطلوب تر استفاده کنید.

     

    10- به دنبال راه های بیشتری برای افزایش ترافیک وبسایتتان باشید

    در نهایت اینکه به دنبال روش های بیشتری برای افزایش ورود و زمان ماندن کاربران در وبسایتتان باشید. بدین منظور همیشه از فرصت ها استفاده کنید. راه های زیادی برای این کار وجود دارد، اما مهم ترین و اصلی ترین آن ها بهینه سازی موتورهای جست و جو از طریق کلمات کلیدی است. استفاده از تکنیک های سئو در این زمینه به شما بی اندازه کمک خواهد کرد. فقط فراموش نکنید که حتما از روش های کلاه سفید سئو استفاده کنید.

    هم چنین استفاده از لینک های برگشتی سایت های پر بیننده نیز می تواند نقش موثری در ترافیک وب سایت شما داشته باشد. این روزها نباید از ظرفیت جادویی شبکه های اجتماعی نیز غافل شویم. شبکه های اجتماعی سکوی پرتاب خوبی برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبین و تولید سرنخ های جدی و فعال است.

  • چطور با اطمینان از فیلترهای اسپم رد شویم؟

     

    اجازه بدهید از شما چیزی بپرسم. تا به حال تجربه این را داشته اید که مقدار باز شدن ایمیل هایتان در شرایطی از 20 درصد به 5 درصد یا کم تر افت کند؟

    ممکن است روزتان این طور شروع شود : شما بیدار می شوید، لپ تاپتان را روشن می کنید، ایمیل هایتان را باز می کنید، میلرلایت را فعال می کنید و برخی کارهای نهایی و خبرنامه هایی که طراحی شده را ارسال می کنید و از شدت هیجان دست هایتان را بهم می سایید و مشتاقانه منتظر باز شدن آن ها می شوید.

    اما یک ثانیه صبر کنید...چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن انقدر پایین است؟ شما تعجب می کنید و به خودتان می گویید، ممکن است من به اندازه کافی صبور نبوده ام و تصمیم میگیرید بیشتر صبر کنید...پس 3 ساعت دیگر، 5 ساعت دیگر منتظر می مانید و حاصل تنها 3 درصد نرخ باز شدن است.

    راهی نیست...چطور ممکن است؟حتما باید چیزی غلط باشد

    احتمالا وحشت خواهید کرد و  فورا با پشتیبان های حرفه ای ما تماس خواهید گرفت...البته ما شما را درک می کنیم.

    چیز غیر متعارفی وجود ندارد...در 99 درصد موارد، این نرخ پایین به دلیل رفتن به پوشه Spam  یا Junk است.

    در این مقاله قصد داریم روش ها و ابزارهایی را به شما آموزش بدهیم که شما را از به ثمر رسیدن نتیجه ی ارسال هایتان مطمئن کند.

     

    1- ارسال خبرنامه از دامنه شخصی خودتان :

    این بهترین راه برای ارسال ایمیل به دوستان یا همکاران است. شما می توانید از دامنه هایی مانند Gmail  یا Yahoo یا  Hotmail و ... استفاده کنید.

    شما باید همیشه ارسال ایمیل ها را از دامنه شخصی خودتان انجام دهید.

    حتما می پرسید چرا؟ زیرا میلرلایت از تامین کنندگان Mailbox خود مانند یاهو و جیمیل درباره لیست سفید IP Adress یا Domain سوال می کند.

    اگر ارسال ایمیل گروهی را از دامنه دیگری انجام دهید، شما ریسک بزرگی کرده اید و ممکن است خبرنامه هایتان به مقصد نرسد و یا اتفاق بدتری برای آن بیفتد. بیان اینکه چه اتفاقی می تواند بیفتد خیلی ترسناک است.

    هم چنین از گذاشتن نام های عجیب و غریب و غیر معلوم مانند 73ww7845qq@yourdomain.com بر دامنه هایتان اجتناب کنید. شفاف و قابل اعتماد باشید. نام هایی مانند newsletter@ , Support@ نام های مناسب تری هستند.

     

    2- اعتبار بخشی به دامنه اتان :

    بسیار عالی...حالا آماده ارسال شوید. اما نه..کمی صبر کنید. آیا چیزی رو فراموش نکنید؟ بله...اعتبار بخشی به دامنه تان...

    این مفهوم چیست و چرا مهم است؟

     بسیار خوب...این یکی از راه های اعتبار بخشی به ایمیل های گروهی شماست. پس بلاگ ها خیلی مهم هستند. این امکان به شما اجازه می دهد، سرورهایمان را بپذیریم و ارسال ایمیل هایمان بیشتر از 50 درصد افزایش پیدا کند.

     

    3- بررسی محتوای خبرنامه هایتان :

     ببخشید اگر درباره اینطور می گویم؛ اما فیلتر های اسپم شیطانی، همیشه مشغول بررسی محتواهای شما هستند. آنها هرگز نمی خوابند، آن ها هرگز نمی خورند و هر روز از روز قبل زشت تر می شوند. اگرچه، هیچ کلمه کلیدی جادویی برای بهبود دریافت ایمیل ها وجود ندارد، اما محدودیت قائل شدن، برای انتخاب کلمات ریسکی شانس فرود آمدن خبرنامه هایتان را در پوشه اسپم کاهش می دهد.

    چند نکته :

    1- فقط به سایت های مشروع با دامنه های معتبر و بدون لینک های وابسته لینک بزنید

    2- خبرنامه هایتان را خیلی شلوغ و طولانی نکنید.

    3- عکس ها و نوشته هایتان را به اندازه هم قرار دهید و تعادل را رعایت کنید. فیلترهای اسپم عکس ها را مانند فضای خالی میبینند، بنابر این، اگر شما فقط یک عکس تنها در خبرنامه ارسال کنید، آن ها شما را به عنوان یک ایمیل خالی به حساب میاورند و اسپم می شوید.

    4- از علامت های تعجب با تکرار بالا استفاده نکنید !!!!!!!!!!!!!!!! (ممنوع)

    5- از رنگ قرمز برای نوشته هایتان استفاده نکنید

    6- مطمئن شوید با Caps-Lock روشن تایپ نمی کنید. در واقع به نظر می رسد شما در حال فریاد زدن هستید

    7- از عبارات مشکوک مانند : " اینجا را کلیک کنید " ، " این فرصت را از دست ندهید " ، " این اسپم نیست "

     

    4- هرگز از لیست های از قبل خریداری شده استفاده نکنید

    من شرط می بندم شما وسوسه شده اید لیست مشتریان با پتانسیل بالای خودتان را به 100000 نفر برسانید. اگر این چنین است آن را از ذهن تان دور بریزید و در نقطه ای دور دفن کنید.

    لیست های از قبل خریداری شده مانند تیک تاک بمب هاست. منتظر تخریب آبرو و اعتبارتان باشید. این لیست ها پر از آدرس های ایمیل تله و اسپم است. آنها فورا به وسیله ایمیل ها نا معتبر به تامین کنندگان Mailbox شما را لو می دهند.

    مسیج های شما وارد پوشه Junk خواهند شد. اگرچه ممکن است اشتباه باشد، اما ممکن است شما به عنوان یک اسپمر شناخته شوید.

    برای ارسال ایمیل به دیگران از میلرلایت استفاده کنید تا دریافت کنندگان ایمیل هایتان به عنوان مشتری، مشترک یا عضو کسب و کار یا کسیکه درخواست ویژه ای برای دریافت ایمیل های شما از طریق ثبت نام دارد و یا قبلا محصول یا خدمات شما در18 ماه گذشته خریده است، شناخته شده باشد.

     

  • 25 نکته مهم در مورد ایمیل مارکتینگ (اینفوگرافی)

    ایمیل مارکتینک یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروز استاز طریق ایمیل مارکتینگ می توانید فرآیند تولید سرنخ های بازاریابی و فروش را به بهترینشکل رهبری کنید و سیستم مدیریت سرنخ ها را راه اندازی نمایید. در اینحا ما 25 نکته مهماز ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی خواهیم کرد. این نکات می تواند در همه کسب و کارهاصنایع و شرکت ها بهترین کارایی برای سیستم بازاریابی و فروش داشته باشد

  • پائین آمدن نرخ اسپم یا بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل

    تحقیقات نشان می دهد مشتریان ایمیل مارکتینگ اکثر توجه خود را روی نرخ اسپم و بانس مشتریان خود می گذارند که اگر پائین باشند احساس آرامش و رضایت از ایمیل مارکتینگ خود دارند زیرا تنها نکته مهم برای  بازاریابان این است که سیستم ارسال ایمیلشان از قوانین تبعیت کند بنابراین به کیفیت لیست ایمیل ها و این که چه کسانی چه ایمیل هایی را باز می کنند و دیگر نکات توجه زیادی نمی شود. اینکه اسپم شما پائین باشد نکته ی بسیار بسیار مهمی است و اصولا نرخ اسپم پائین نشانه سلامت ایمیل مارکتینگ شماست اما نشانه موفقیت آن نیست. ایمیل مارکتینگ زمانی موفق است که در کنار اسپم پائین، نرخ باز شدن ایمیل هایش بالای 20  درصد و نرخ کلیک ایمیل ها یک سوم نرخ باز شدن آن ها باشد. در این مقاله تاکید ما بر نکات کلیدی و ساده ای است که به شما کمک می کنند نرخ باز شدن ایمیل هایتان را به طرز چشم گیری بالا رود. شاید بارها این نکات را مطالعه کرده باشید اما آنقدر تاثیرگذار هستند که شاید حتی ده مرتبه تکرار و مطالعه آنها نیاز است، به نکات زیر دقت کنید نکاتی که می دانم بارها خوانده اید اما بدانید هنوز هم خیلی ها حتی به یک مورد آن عمل نمی کنند، پس اگر در کمپین های خود تنها به یک الی دو مورد از نکات کلیدی عمل شود چندین قدم از رقبای خود جلو تر خواهید رفت:

    در ایمیل ارسالی تان در مورد کل مشتریان و یا کل لیست تان صحبت نکنید و در آن فقط نام دریافت کننده ایمیل را مورد خطاب قراردهید. با این کار مخاطب شما ترقیب به باز کردن ایمیل شما می شود.)این همان شخصی سازی ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می باشد که در مقالات  قبل مفصل راجع به آن صحبت شده است(

     

    1- برای وقت مشتری خود ارزش قائل شوید و از گزافه گویی در ایمیلتان خودداری کنید و توضیحات کلی را  در آن قرار دهید.

     

    2- سعی کنید ایمیلتان برای مشتریانتان سودمند باشد، طوری نباشد که فقط نفع شما در آن مطرح باشد،  بهتر است ایمیلتان به گونه ایی باشد که مشتری شما احساس کند دوست او هستید نه یک بازاریاب اینترنتی.

     

    3- در ایمیل خود برای جلب اعتماد مشتریانتان، نام حقیقی و آدرس خود را قرار دهید. اعتماد مشتری از ارکان مهم ایمیل مارکتینگ به شمار می رود

     

    4- طریقه ی اشتراک گذاشتن ایمیلتان را به مشتریان خود یاد دهید تا کسانی که در این زمینه اطلاعات  زیادی ندارند بتوانند ایمیل شما را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند، با این کار سرنخ های شما بیشتر خواهند شد

     

    5- در ایمیل ارسالی تان وعده هایی دهید که می توانید آن ها را عملی کنید، تنها در این صورت است که  اعتماد مشتریانتان به شما زیاد می شود

     

    6- سعی کنید از Call-to-Action ها در ایمیل های خود استفاده کنید به طور مثال ساده ترین CTA ها "مشاهده وب سایت" و یا "دریافت فایل pdf ... " و یا "اشتراک رایگان ..." می باشند

     

    7- با استفاده از پنل ایمیل خود، در زمینه کسب و کارتان آموزش هایی را به طور خلاصه و رایگان در اختیار  مشتری قرار دهید، مداوم فقط تبلیغات خود را برای مشتری ارسال نکنید.

     

    8- خط موضوع یا subject line جز بخش های مهم یک ایمیل تبلیعاتی می باشد.  باید برای انتخاب موضوع وقت صرف کنید و از جمله بندی هایی استفاده کنید که مشتری را تشویق به بازکردن ایمیل شما کند. خودتان را جای مشتری بگذارید، ایمیل های رقبای خود و در کل هر ایمیلی که خودتان راغب به باز کردن آن می شوید را نگاهی بیندازید، ببینید از چه مدل جمله بندی برای موضوعات خود استفاده می کنند. بعد از آن برای یک خبرنامه دو مدل موضوع انتخاب کنید، بار اول خبرنامه را با موضوع مدل اول به 5 نفر ارسال کنید و مجددا همان خبرنامه را با موضوع مدل دوم به همان 5 نفر ارسال کنید. با مقایسه نتایج این دو ارسال که می توانید در پنل ایمیل مارکتینگ خود مشاهده کنید،  موضوع پرطرف دار تر را پیدا خواهید کرد.

     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هشتم)

         
     

        به صورت دستی اقدام کنید
     
    لطفا توجه کنید این یک اخطار جدی است، خرید ایمیل، جمع آوری ایمیل از طریق ابزارهای نرم افزار را فراموش کنید، این ها نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت جزء هزینه و بدنامی نام کسب و کار شما 
    برگه های نمایشگاه های که شرکت کرده اید، فاکتور، اطلاعات تماسی که کارکنان بخش فروش در اختیار دارند، ایمیل های که به شیوه های مختلف از مشتریان خود گرفته اید و ... به صورت دستی این ها را وارد یک فایل اکسل کرده و مرتب سازی نمایید. با یک گشت و گذار ساده بین مستندات و اطلاعات شرکت تان به عدد مناسبی از ایمیل ها خواهید رسید.
     
    در مرحله بعد فرم های را آماده کرده و در اختیار نقاط تماس شرکت قرار دهید، منشی، کارمندان فروش، بخش حسابداری و از آنها بخواهید که اطلاعات کسانی را که تماس می گیرند را در این فرم ها یاداشت کنند.
    ممکن است این شیوه به نظر سخت بیاید اما قطعا کارآمد خواهد بود. یک گام بهتر از هیچ گام است. پس اولین قدم را اینگونه برای تکمیل لیست ایمیل ها خود بردارد. 
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • چرا باید از ویدیوها در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید؟

    3 تا 5 ثانیه...میانگین تمرکز بینندگان است. در واقع این اتفاق نشان می دهد که چرا ویدیو ها در جلب توجه مردم بسیار تاثیر گذار هستند. یوتیوب، میلیاردها کاربر دارد. 3/1 افراد حاضر در اینترنت... بالای 8 میلیارد ویدیو در روز تا پایان سال 2015 در فیسبوک دیده شده است.

    استفاده از ویدیو در ایمیل ها باعث رشد سریع محبویت شما خواهد شد...هیچ چیز به اندازه ویدیو افراد را به سرعت با محتوا درگیر نمی کند. ویدیو ها خیلی مهیج تر از متن ها و عکس ها ثابت هستند.

    - 90 درصد کاربران می گویند دیدن ویدیوها در تصمیم گیری به آن ها بسیار کمک می کند

    - وجود ویدیو در ایمیل می تواند نرخ باز شدن ایمیل ها تا 20 درصد افزایش بدهد و کلیک خوردن آن ها را 2 برابر کند.

    - استفاده از کلمه ویدیو در عنوان ایمیل ها نرخ باز شدن ایمیل ها را زیاد می کند و باعث کاهش لغو عضویت ها می شود.

    - 71 درصد بازاریابان می گویند که ویدیو ها به طور یقین از دیگر محتواهای بازاریابی موثر تر هستند.

    سوال مهم اینجاست که چگونه باید از ویدیو ها استفاده کنیم؟


    ویدیوهای ما می تواند در ادیتور Drag & Drop در نمونه های ویدیویی از پیش طراحی شده جست و جو شود.

    به تب های Content  و Setting  توجه داشته باشید.

    در تب Content شما باید آدرس URL ویدیو را Copy/Past کنید. شما می توانید از پلت فرم های رایج اشتراک ویدیو برای این کار استفاده کنید.

    فراموش نکنید که بعد از Past کردن آدرس URL روی دکمه فلش سبز رنگ کنید.

    در تب Setting  نیز می توانید سفارشی سازی ویدیوها را انجام دهید.

    سوال رایج : چرا من نمی توانم ویدیو ها را به طور مستقیم در خبرنامه ها قرار دهم؟؟

    شما ممکن است فکر کنید که این کار، یهنی پخش مستقیم ویدیوها در ایمیل ها بهتر است. اگرچه، این کارمشکلات فنی خاص خودش مانند سایز ویدیوها، رندر کردن ویدیوها و ... را دارد

     

    آیا احتیاج به نمونه برای الهام گرفتن دارید؟

    در اینجا چند نمونه برای شما آورده ایم تا بتواند الهام بخش شما برای تهیه خبرنامه های موفق باشد.


    Hiroshima

    هیروشیما یک فضای مستقل و اختصاصی برای نمایش های پرفورمنس آرت، موسیقی زنده و کارهایی از این دست است. آن ها از محتواهای ویدیویی برای نمایش هنرمندان استفاده می کنند. آن ها از این محتواها برای جلب توجه مردم استفاده می کنند. از فایل های گیف گرفته تا ویدیوهای با کیفیت بالا...

     

    MODEKUGEN

    MODEKUGEN در سال 2008 تاسیس شد. این شرکت پیشنهاداتی درباره مرغوب ترین لباس ها و لوازم در دسترس آنلاین می دهد. آن ها از ویدیوها برای نشان دادن پشت صحنه شرکتشان و گالری عکس هایشان استفاده می کنند. این کار باعث می شود تا مشتریان احساس ارتباط بیشتری با برند شما داشته باشند.

     

    Inspirációk Csorba Anitától

    این شرکت یک بلاگ خیلی معروف و موفق در زمینه سبک زندگی است که در مجارستان بسیار مورد توجه است. آن ها از ویدیوها برای تبلیغات کانال یوتیوب خود استفاده می کنند. آن ها همیشه یک چیز جالب برای گفتن دارند و همیشه نکته ای برای کشف کردن...حتی اگر شما مجارستانی نباشید باز هم مشتری آن ها خواهید شد.

     

    آیا میدانید در سال 2019، 80 درصد محتواهای آنلاین ویدیویی هستند؟ بله، این بهترین زمان برای شروع استفاده از ویدیوهای بیشتر در ایمیل مارکتینگ شماست.

    قبلا از ویدیوها برای ایمیل مارکتینگ استفاده کردید؟ تجربه های خود را در کامنت ها بنویسید. مشتریان شما چه عکس العملی نشان داده اند؟ آیا بیشتر با شما ارتباط گرفته اند؟

     

  • چهار اصل موثر در ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کارهای کوچک:

     

    ایمیل‌مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد که با هزینه اندک به‌صورت هدفمند به مشتری دست یابید. متخصصین ایمیل‌مارکتینگ تخمین زده‌اند که پتانسیل یک پیام موثر ، به ‌ازاری هر ‌1 دلار سرمایه‌گذاری، درآمدی معادل 38 دلار دارد!

    اکنون می‌توانید از این چهار راهنمایی برای تغییر کسب‌و‌کار کوچک‌تان استفاده کنید:

    1-تصاویر را با تگ‌های توصیفی همراه کنید:

    نمودارهای آنلاین منتشر‌شده‌ی بازاریابی نشان می‌دهند که هر فرد به‌طور میانگین بیش از 400 ایمیل بازاریابی در یک ماه دریافت می‌کند. اگر ایمیل‌های خود را با تصاویر، یک پیام عاطفی و یا یک نام تجاری مطلوب همراه کنید، می‌توانید از میان صدها ایمیل، برجسته شوید.

    به‌ گفته‌ی کارشناسان یک شرکت آنالیز ایمیلی، بازاریابی ایمیلی نمره‌ی 22 را در شرایطی که حداقل نیمی از پیام‌های ایمیلی در تلفن همراه باز می‌شوند، اخذ نموده‌است. حال آن که قطعاً استفاده از تلفن‌همراه، امکان پاسخ به ایمیل‌های حساس به زمان را افزایش می‌دهد؛ در‌صورتی که ممکن است صفحات نمایش کوچک موبایلی مانع از باز شدن کامل تصاویر شوند.

    اگر دریافت کنندگان ایمیل، تنها برای دیدن تصویر همراه ایمیلتان، آن را باز‌کنند، می‌توانید به صورت نامحدود به جعبه اسپم آن‌ها امیدوار باشید. غالباً ارسال ایمیل به کاربران-به‌صورتی که در جعبه ورودی شناخته شده باشند، ( به این معنا که جزو اسپم ها نباشند) سخت‌تر است. به گفته‌ی کارشناسان، فقط 28 درصد از ایمیل‌های ارسال شده، وارد جعبه ی ورودی کاربر می‌شوند!

    تگ‌های  ATL توصیفی ATL : Above The Line ، به معنای تبلیغات رسانه‌ای و جمعی است. می‌توانند به تغییر و کاهش ریسک پیام‌های تصویری کمک کنند. سازمان غیر انتفاعی WebAIM اشاره می‌کند که ATL قابل استفاده هم در متن و هم در مفهوم تصویر است؛ حتی اگر دریافت‌کننده نتواند تصویر را ببیند. از این تگ‌های توصیفی می‌توانید برای تصاویر سایت خود و همچنین در بازاریابی ایمیلی برای جذب مشتری استفاده کنید.

    2- از ارسال پیام‌های بی‌هدف پرهیز کنید!

    شاید داده‌های قوی در پیام شما نباشند، اما می‌توانید با پاسخ دادن به هریک از ایمیل‌ها، چیزهای بیشتری از کاربران یاد‌بگیرید. با ارسال ایمیل در زمان مناسب و پیگیری در پاسخ دهی به آن‌ها، نتیجه‌ی مطلوبی در انتظار شماست. تبلیغات شما زمانی موثر خواهد‌بود که موقعیت دریافت‌کنندگان ایمیلتان را بشناسید. یک خرده‌فروش اینترنتی گزارش داده‌است که تبلیغات ایمیلی‌اش 7000 درصد از طریق ارسال ایمیل‌های هدفمند با تجزیه‌و‌تحلیل ایمیل‌های گذشته، سابقه‌ی جستجوهای سایت و خرید‌های گذشته، بهبود یافته‌است.

    3- بیش از حد درخواست نکنید!

    ایمیل‌مارکتینگ خود را بخش‌بندی کنید. بنابراین هر فردی مطلوب‌ترین خدمات، مطابق با اولویت‌هایش را دریافت خواهد نمود. ارسال ایمیل با یک پیام واضح، اقدام توسط مشتری و پرداختِ بدون دردسر، حال چه با لپ‌تاپ روی میز باشد چه با تلفن‌همراه!

    با ارسال پیشنهادهای ویژه به مشتریان، لازم نیست کد تخفیف ارائه دهید. همکاری با یک درگاه‌ پرداختی تلفن‌همراه، یک تجربه آسان و امن در خرید به مشتری شما خواهد‌داد. به‌عنوان مثال، تحقیقات نشان داده‌است، پرداخت از طریق Paypal، خصوصا زمانی که مصرف‌کنندگان در حال خرید با تلفن‌همراه خود هستند، محبوبیت خرید را تا 15درصد افزایش داده‌است.


    4- از ایمیل، برای ایجاد یک رابطه پایدار استفاده کنید!

    بهتر است برای هرکسی کمپین ایمیلی بسازید که آنچه را که در مورد مشتری می دانید، در آن ثبت کنید. شرکت بازاریابی Epsilon گفته‌است که ایمیل‌های ارسالیِ هدفمند که مخصوص هرمشتری بوده‌است، 76 درصد بیش‌تر از پیام‌های عمومی، به خرید منجر شده‌اند. با‌ این کار شما می‌توانید مشتری‌تان را بدون درنظر‌گرفتن قیمت و کیفیت محصول، متقاعد به خرید کنید. در هر‌حال ایمیل‌مارکتینگ راه مقرون به‌صرفه‌ای برای برقراری ارتباط با سرنخ ها و مشتریان، دسترسی به نگرش های ارزشمند و افزایش فروش است.

    با اقداماتی که ذکر کردیم می‌توانید ایمیل‌های ارسالی‌تان را بهبود دهید، البته فراموش نکنید که برای تبدیل دریافت‌کنندگان به خریدار نیاز به استراتژی مناسبی دارید. از این قدم ها برای افزایش ROI ایمیل های ارسالی تان استفاده کنید.

     

    منبع : Entrepreneur

     

  • 24 اصل مهم تبلیغاتی در تعطیلات که برای شما معجزه می کند

     
     
     
    اول از همه اینکه پیشاپیش

    سال نوی همتون مبارک

    امیداوریم که روزای آخر سال براتون پر از خیر و برکت باشه و با دل شاد و لب خندون به استقبال سال جدید برید.ایام تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای همه کسب و کارهاست بهترین زمان ممکن برای اینکه بتونید محصول یا خدماتتون رو به مخاطبین عرضه کنید و این دغدغه مهمی برای ما بود. داشتن استراتژی مناسب برای این روزها خیلی خیلی مهمه...روزهای پایانی اسفند مردم با ذوق و شوق فراوون به دنبال تهیه اجناس و کالاهای مورد نیازشون هستند. باید این فرصت رو غنیمیت بشمارید و بهترین خدمات رو به مشتریان ارائه بدیم...به همین دلیل هم  ما برای شما
    24 اصل مهم تبلیغاتی در تعطیلات "
    در قالب یک  مجله آماده کردیم. شک نداریم که با خوندنش برنامه ریزیتون برای روزای آخر سال خیلی خیلی کامل تر و دقیق تر میشه. برای دانلودش کافیه روی سبزه زیر کلیک کنید.
    اگر ازش لذت بردید برای دوستانتونم ارسالش کنید.
     
     

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هفتم)

         
        در ایمیل ها چه چیزی می خواهید بگویید
     
    70 درصد آموزش یا محتوای رایگان و 30 درصد معرفی محصول، این اصل را در نظر داشته باشید و براساس این اصل تمام موضوعاتی که به نظرتان می رسد را روی یک کاغذ یاداشت کنید:
    • مقالات آموزش در حوزه کاری خودتان
    • تجربه موفق مشتریان و تاثیرات مثبت محصولات و خدمات شما
    • قرعه کشی
    • معرفی محصولات جدید
    زمانبدی حدودی خبرنامه ارسالی و توان خود را برای تولید مطالب در نظر بگیرید، دقت کنید که اگر خبرنامه شما جذاب و شامل اطلاعات مفید نباشد بعد از چند بار ارسال توسط مشترکین شما دیگر باز نخواهد شد.
    پس مطمئن شوید که چیز ارزشمند و جذابی را برای مشترکین خود می خواهید ارسال کنید.
    مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید می توانید هفته ای یکی از هتل که در تورها استفاده می کنید را معرفی کنید و یا اگر یک شرکت دکوراسیون هستید هفتگی تصاویری از پروژه های خود را برای مشترکین خود ارسال کنید.
    بیشتر فکر کنید قطعا شما ایده های خلاقانه تری برای محتوای ایمیل های خود داشته باشید.
    در مسیر تدوین محتوای ایمیل های سعی کنید به سوالات زیر با صداقت و تدبیر جواب دهید:
    • چرا باید مشترکین دوست داشته باشند مطالب شما را دریافت کنند؟
    • چه اطلاعاتی می تواند برای مشترکین من مفید باشد ؟
    • چه هدفی را شما در ایمیل های ارسال دنبال می کنید؟
    پاسخ واقع بینانه به این سوالات مسیر شما را در مورد چگونگی طراحی محتوای ایمیل ها منطقی تر خواهد کرد.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز ششم)

       
        ساختار لیست خود را مشخص کنید

     
    خوب تبریک می گویم، شما اولین گام را انجام دادید. 
    اولین مساله این است که شما ساختار لیست خود را از نظر گروه بندی و فیلدهای هر شخص مشخص نمایید. این مساله دقیقا به نوع کسب و کار شما و نیازمندیهای شما بر می گردد. مثلا شما می توانید موضوعات مختلف برای گروه بندی لیست خود داشته باشید، مشتریان، نمایشگاه 1، اعضای خبرنامه وب سایت و ....
    و از طرف دیگر تصمیم گیری در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای هر شخص می خواهید در لیست خود ذخیره نمایید. مثلا عنوان(آقای یا خانم)، نام، نام خانوادگی، اسم شرکت، شماره تلفن و ...
    مشخص کردن این اطلاعات به دو دلیل مهم می باشد، اول اینکه شما با این اطلاعات می توانید ایمیل های ارسالی خود را شخصی سازی کنید، شخصی سازی ایمیل های به میزان قابل توجه نرخ باز شدن ایمیل ها را افزایش می دهد و دوم اینکه شما می توانید براساس گزارشات نرم افزار ایمیل مارکتینگ، اکسپورتی از اطلاعات را گرفته و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید به عنوان مثلا فرض کنید در ایمیل ارسال خود محصول جدی را معرفی نموده‌اید شما می توانید لیست افرادی که روی محصول جدید شما در متن ایمیل ها کلیک کرده اند را اکسپورت کرده و در اختیار تیم فروش خود قرار دهید، وجود نام، نام خانوادگی و شماره تلفن در این لیست به کارمندان فروش شما برای تماس با این افراد ضرور می باشد.
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز پنجم)

       
    اولین گام: انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ  

    ابزار ما برای اجرای ایمیل مارکتینگ چیست؟ آیا با جیمیل یا یاهو می
     
    شود ایمیل مارکتینگ انجام داد؟ یا مثلا گروه های یاهو؟ آهان با این نرم
     
    افزارهای ویندوزی که قابلیت ارسال ایمیل را دارند، با آنها که حتما می
     
    شود؟ شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز دارید که یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ حرفه ای خریداری کنید
     
    به عنوام مثال نرم افزار MailChimp یکی از نرم افزارهای این حوزه 3.5
     
    میلیون مشتری دارد که در ماه بیش از 4 میلیارد از طریق این نرم افزار
     
    ارسال می کنند.
     
    سوال اینجاست اصلا چرا ما باید برای شروع کار یک نرم افزار ایمیل
     
    مارکتینگ باید خریداری کنیم؟
     
    این نرم افزارهای کارهای زیادی را برای شما انجام می دهند که هر
     
    کدام آنها برای اجرای فرایندهای ایمیل مارکتینگ شما نیاز است مثلا :
     
    • زیرساخت های فنی پیچیده ای دارند که احتمال اسپم شدن ایمیل
     
    های ارسال شما را کمتر می کنند
     
    • از سرعت ارسال بالای برخوردار هستند مثلا از طریق این نرم افزارهای
     
    شما می توانید 50.000 ایمیل را در کمتر از 1 دقیقه ارسال کنید
     
    • به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها را می دهند
     
    • فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهند تا از طریق آن لیست خود
     
    را جمع آوری کنید
     
    • به شما سابقه کاملی از ایمیل های ارسالی به یک شخص را ارائه
     
    می دهند

    • عملیات سالم نگهداری لیست ایمیل  را به صورت مرتب برای شما
     
    انجام می دهند
     
    • و از همه مهمتر اینکه به شما گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی
     
    را ارائه می کنند، چند نفر ایمیل شما را باز کرده، چند نفر اسپم کرده،
     
    چند نفر روی لینک ها شما کلیک کرده، چه کسانی رو یک لینک خاص
     
    کلیک کرده اند و ....
     
    همه این امکانات، ضرورت های شما برای اجرای یک فرایند ایمیل
     
    مارکتینگ مناسب است. 

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز چهارم)

        اصلی که نباید فراموش کنیم:
    احترام به مخاطبین  

    ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به هر لیست ایمیل ی که ما پیدا می کنیم یا می خریم نیست، اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است، هر چیزی که این اصل را رعایت نکند اسپمینگ بوده و علاوه بر اینکه غیرقانونی می باشد، جز هزینه چیزی برای شما در بر نخواهد داشت.
    پس پیش از شروع نگاه خود را در این حوزه تغییر دهید، احترام به مخاطب اصل اول ایمیل مارکتینگ است
    سوال اینجاست ما به چه کسانی می توانیم ایمیل ارسال کنیم؟
    برای ارسال ایمیل به هر شخص، شما باید اجازه آن شخص را داشته باشد، این اجازه از طرق زیر می تواند حاصل شود:
    از طریق فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما
    افرادی که در سایت شما ثبت کرده اند و شما در هنگام ثبت نام به آنها گفته اید که برایشان خبرنامه ارسال می کنید
    کسانی که در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا محل شرکت شما فرم های شما را پر کرده اند
    کسانی که در طول چند سال گذشته از شما خرید کرده اند یا تمایل به خرید دارند.
    پس این مسیر را فراموش کنید که من لیست های مختلف را خریداری خواهم کرد و به آنها ایمیل تبلیغاتی خواهم فرستاد، آن لیستی که شما می خواهید بخرید قبل از شما توسط صدها نفر دیگر نیز خریداری شده است.
    آنها به سادگی و با یک نگاه بد به کسب و کار شما ایمیل های ارسالی توسط شما را اسپم خواهند کرد.
    اعتبار خود را به واسطه عدم احترام به مخاطبین خدشه دار نکنید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز سوم)

    با 50.000 تومان نمی شود

    3000.000 ایمیل فرستاد

     
    ارسال ایمیل به 3000.000 ایرانی فقط با 50.000 تومان! مقداری فکر کنید؟ ببینید آیا شدنی است، بارها با آدم های مختلفی صحبت کرده ام که در تله این پیام های نادرست تبلیغاتی افتاده اند و هیچ نتیجه ای جز افسوس برایشان حاصل نشده است. تازه اگر شخصی پیدا شود که این کار را با این هزینه انجام دهد! تحقیقات نشان می دهد که ارسال 3.5 میلیون ایمیل اسپم فقط منجر به 28 خرید می شود!
    در بهینه ترین حالت ارسال واقعی 10.000 ایمیل از زیرساخت های صحیح ارسال 3200 تومان هزینه دارد یعنی ارسال 3000.000 ایمیل فقط از نظر زیرساختی 960.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. 
    پس چگونه شخصی مدعی می شود که با 50.000 تومان برای شما 3000.000 ایمیل خواهد فرستاد و چگونه شما باور می کنید؟
    اگر از طریق گروه های یاهو یا گوگل نیز بخواهند این ارسال را برای شما داشته باشند در ارزان ترین حالت ارسال یک ایمیل به یک گروه 100.000 نفری 100.000 تومان ارزش دارد که با یک ضرب و جمع ساده به عدد 3000.000 تومان می رسیم. 
    اگر هنوز به این گونه های پیام ها باور دارید، خواندن این کتاب را به شما توصیه نمی کنم، خوش باوری را کنار گذاشته و از مسیر درست این ابزار معجزه گر برای بهبود فرایندهای بازاریابی خود، بهره بگیرید.
     
     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ چیست؟

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

    تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                        

        10

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

    امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

Go To
Page Size