• فیس بوک از ویدیوهای خود هم نگذشت!

    در حال حاضر تعداد کاربران فعال Facebook از مرز 1 میلیارد و 150 میلیون نفر گذشته است و طبیعی است که دست اندرکاران این شبکه اجتماعی عظیم و پرطرفدار، برای کسب درآمد بیشتر، به استفاده از شیوه تبلیغات ویدیویی که مورد توجه بسیاری از کمپانی ها می باشد روی بیاورند.


    چرا که درآمد 2 میلیون دلاری به ازای هر روز در این روش، هر شرکت یا فردی را به اعمال این رویکرد جدید وسوسه می نماید. اما بی شک این تغییر استراتژی تبلیغاتی، به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد و ممکن است در این میان، کاربران یا قید تماشای ویدیو در فیس بوک را بزنند و یا ترجیح دهند با استفاده از روش های مختلف، یا پیام تبلیغاتی را دور بزنند و یا ویدیوی اصلی را دانلود و به صورت آفلاین مشاهده کنند. هر چه هست فیس بوک علاوه بر آماده سازی حساب بانکی اش برای درآمدهای جدید، باید خودش را برای چالش های جدیدی با مخاطبان نیز آماده کند.

  • تبلیغات در فیس بوک – قسمت دوم

    کسب و کار ها نباید به تبلیغات بنری درون فیس بوک بسنده کنند. بیشتر اوقات هنگامی که شخصی با یک بنر تبلیغاتی در فیس بوک مواجه می شود، برای آگاهی بیشتر به صفحه فیس بوک مربوط به برند و یا محصول تبلیغ شده مراجعه می کند تا از آن اطلاعات بیشتری دستگیرش شود. کاربران فیس بوک، وقتی که وارد صفحه کسب و کار تبلیغ شده می شوند، انتظار دارند که بتوانند در آنجا اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار بدست بیاورند. پس فراموش نکنید که در مورد محصولات و خدماتتان در صفحه فیس بوک کسب و کارتان، پست قرار دهید.

    در کنار توضیحات مربوط به محصولات و خدمات، کسب و کار ها باید از پست های جذاب متفرقه که به کسب و کارشان هم کمی مرتبط است، استفاده کنند تا کاربران به صفحه آنها جذب شده و سریع تر با آنها ارتباط برقرار کنند. هر از گاهی باید از پست هایی استفاده گردد که باعث ایجاد تعامل میان کاربر و برند می شود و این پست ها معمولا با طعم مقایسه عنوان می گردند.

    در فیس بوک شما می توانید از صفحه Admin Panel، وضعیت پست های خود را ملاحظه کرده و ببینید که در چه زمانی پست شما دارای بیشترین بازدید کننده بوده اند. یا بهتر است بگوییم، می توان زمان مناسب برای پست گذاشتن را از طریق تعداد بازدیدکنندگان متوجه شد. استفاده از تصویر کاور و تصویر پروفایل مناسب یکی از مسائلی محسوب می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • پیش بینی جالب خبرگزاری بانک دویچه آلمان در مورد فروش آی پد مینی 2 و آی پد 5

    از تصاویر نشت یافته از بدنه طلایی آی پد مینی 2، مشخص است که اپل در حال کار روی آی پد 2 و آی پد نسل پنجمی خود است.

    همان طور که دیدیم، شرکت اپل در آی فون 5s، از پردازنده 64 بیتی A7 استفاده کرد و توانست عملکرد قوی گوشی همراه خود را به رخ همه بکشد. به احتمال بسیار زیاد، اپل قصد دارد که از A7 برای تولید آی پد های بعدی هم استفاده کند.

     

    حال با توجه به وضعیتی که پس از عرضه آی پد در سراسر دنیا ایجاد شد و خرید کامپیوتر های شخصی نسبت به زمان قبل از عرضه آی پد کاهش یافت، خبرگزاری بانک دویچه آلمان پیش بینی کرده که آی پد مینی 2 و آی پد 5 با سخت افزار قوی خود به کل وضعیت فروش کامپیوتر های شخصی را متحول می کنند و برای یک سال، فروش کامپیوتر های شخصی را 10 الی 8 درصد کاهش می دهند.

    از طرفی هم به نظر می آید که مایکروسافت سعی دارد با کمک شرکت های دیگر، به تولید آلترابوک های مجهز به سیستم عامل ویندوز 8.1 بپردارد و با آی پد های جدید رقابت کند.

  • دومین کتاب رایگان کارزار منتشر شد: 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

    دومین کتاب رایگان کارزار در راستای افزایش دانش عمومی کسب و کارهای اینترنتی منتشر گردید.
    این کتاب 66 صفحه ای گام به گام چگونگی استفاده از ایمیل مارکتینگ را در کسب و کارهای کوچک و متوسط تشریح می کند و به شکل ساده ای شما را با این ابزار آشنا می کند.

    تحقیقات نشان می دهد بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ دومین ابزار موثر و ماندگار در افزایش فروش کسب و کارهای می باشد. استفاده درست از این ابزار می تواند تحول چشم گیری را در کسب و کار شما ایجاد نماید.
     
    پیشنهاد می کنیم اگر آب در دستان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید.
    برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنید.


  • چگونه گوگل آنالیتیکس را روی سایت خود نصب کنید؟

    در صورتی که شما یک وبلاگ و یا یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، حتما برای شما مهم است که از آمار و ارقام معمول آن، آگاهی کسب کنید.این آمار و ارقام می‌توانند تعدادکسانی که به وب‌سایت شما وارد شده، روشی که کاربران وارد سایتتان شدند و همچنین آگاهی محتوایی که برای آنها جذاب است، باشند.Google Analytics، می‌تواند پاسخ این پرسش‌ها باشد و ثبت نام در آن به صورت کاملا رایگان است.
    اگر شما بخواهید از Google Analytics یا هر ابزار مربوط به کسب و کار که توسط گوگل عرضه شده، استفاده کنید، باید حتما یک حساب کاربری گوگل برای خود باز کنید  و وارد آن شوید. سپس برای نصب Google Analytics باید وارد وب‌سایت رسمی آن شده و روی Access Analytics کلیک کنید. این نرم‌افزار آن‌لاین به دلیل مسئله امنیت، دوباره از شما رمز عبور حساب‌کاربری گوگل‌تان را خواهد گرفت.حال باید از روی صفحه اصلی سایت Google Analytics، روی گزینه Sign Up کلیک کرده تا بتوانید برای وب‌سایت خود یک حساب ایجاد کنید.
    در صفحه ثبت نام، شما باید در قسمت Account Name، نام وب‌سایت خود را که به صورت (domain.com) است را وارد کنید و همچنین در قسمت time zone، باید منطقه زمانی UTC +03:30 را وارد کنید که مختص شهر تهران است.
    در ادامه گوگل از شما سوالی در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات موجود در Analytics با دیگر سرویس‌های شخص ثالثش عنوان می‌کند که این سرویس‌ها عبارتند از AdWords ، AdSense، Webmaster Toolsو غیره که می‌توانید به صورت دلخواه عمل کرده و حتی اطلاعات خود را به اشتراک نگذارید.
    پس از ثبت نام در Google Analytics، باید تنظیما کد ردیابی خود را نصب کنید.در این قسمت باید بیان کنید که شما از چند دامنه استفاده می‌کنید. یک دامنه (domain.com) یا از  چند زیر دامنه (domain.com، blog.domain.com، store.domain.com) و یا از چندین دامنه سطح بالا (domain.ir، domain.it ) ، می‌توانند گزینه‌های مورد نظر شما باشند.
    پس از اینکه کد ردیابی تایید شد، شما باید آن را در وب‌سایت خود نصب کنید و این عمل به وب‌سایت شما بستگی دارد.مثلا در Wordpress، قسمتی برای ردیابی اسکریپت ساخته شده که شما می‌توانید کد ردیابی خود را در آنجا نصب کنید. در هاست خود و در پوشه قالب وبلاگ، فایل footer.php  را باز کرده و کد مربوط را دقیقا قبل از </body>  قرار دهید. در سیستم های وبلاگ فارسی کافیست این کد را قبل تگ </body>  در کد قالبتان قرار دهید.

  • نکاتی مهم برای ساخت Landing Page از نظر وب‌سایت ویسکرال

    Landing Page یا صفحه فرود، اولین فرصتی است که شما می‌توانید یک تصویر فوق‌العاده از سایت خود در ذهن کاربران ایجاد کند.زیرا صفحه فرود، صفحه‌ای است که یک کاربر پس از وارد کردن نام سایت شما در URL مرورگر خود یا ورود از طریق صفحات شبکه‌های اجتماعی و ایمیل ارسالی سایت شما، با آن مواجه می‌شود.صفحه فرود در حقیقت صفحه‌ای است که کاربر بدون جستجو، محتوای مورد نظر خود را در آنجا یافته‌است.جا دارد که ذکر کنم، این صفحه هم می‌تواند باعث موفقیت و هم شکست شما شود.
    برای اینکه صفحه فرود شما موفقیت آمیز عمل کند باید به نکات زیر توجه کنید:
    نکات اصلی مربوط به محتوا
    -    در ساختار صفحه فرود شما، باید از عکس‌ها، اینفوگرافیک‌ها و تیزرهای کوتاه استفاده شده‌باشد.حتما توجه داشته باشید که در تمام مواردی که ذکر شد، باید پیام شما به مخاطب بیان گردد و نه محتوایی که به موضوع اصلی ارتباط نداشته باشد.
    -    برای رساندن پیامتان، می‌توانید از لیست‌های فهرست‌وار استفاده کنید چون اکثر کاربران علاقه‌ای به خواندن مطالب پر حجم ندارند.
    -    محتوای خود را با زبان ساده بیان کنید.
    -    یک تیتر مناسب و مرتبط با محتوای مورد نظرتان، در صفحه فرود خود قرار دهید.
    -    اگر صفحه شما به همراه یک فرم درخواست انجام فعالیت Call To Action است، سعی کنید مجموع آن را به یک جمله ساده خاتمه دهید واگر توانایی خلاصه کردن دستور مورد نظر را ندارید، آن را مطالعه کرده تا دریابید که متن CTA شما عاری از هر گونه ابهام است.
    -    اگر برای گرفتن اطلاعات بیشتر نوشته‌ای ایجاد کرده‌اید، آن را درشت کرده و سپس آیکونی در کنار آن قرار دهید.
    نکات مربوط به ایجاد فرم تماس:
    -    می‌توانید یک Call To Action با عنوان "اطلاعات بیشتر را برای من ارسال کنید" در بالای صفحه فرود خود ایجاد کرده و با استفاده از آن اطلاعات کاربران را دریافت کنید.
    -    از یک تیتر ساده استفاده کنید
    -    در بالای فرم ارتباطی خود از یک عکس ساده استفاده کنید که به محصول شما مرتبط باشد.
    -    در صفحه درخواست فرم ارتباطی، یک محل دریافت کد امنیتی ایجاد کنید تا Spam ها نتوانند درخواست ارسال فرم بدهند.
    -    به جای دکمه ثبت از دکمه‌ای جدید با نام "اطلاعات بیشتر را دریافت کنید" استفاده کنید.
    -    در محل تکمیل اطلاعات کاربر، جای عکس و اطلاعات کاربر از یک نمونه ساده استفاده کنید.یعنی در محل اسم، کلمه نام، در جای عکس هم از یک عکس نامشخص که نمایانگر انسان باشد، استفاده کنید.
    -    از ایجاد یک فرم حفظ حریم خصوصی و فرم ضد اسپم در کنار ایمیل خود استفاده کنید.
  • سرویسی جدید از کارزار:نرم افزار ایمیل مارکتینگ با کیفیت عالی و قیمت ایده ال

    ارسال ایمیل به inbox مخاطبان یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها برای ارسال ایمیل گروهی و تبلیغاتی به لیست مشتریان خود می باشد.
    به شخصه چندین سال در جستجوی نرم افزار مختلف برای ارسال ایمیل تبلیغاتی بودم، تا یک نرم افزار ساده و به قیمت مناسب برای اینکار پیدا کنم، با توجه به اینکه خریدها در این بخش دلاری می باشد اکثر نرم افزارهای برای استفاده در کسب و کارهای کوچک ایرانی گران بودند.
    نگاهی به قیمت های برخی از این نرم افزار نشان دهنده این ماجرا است



    چند وقت پیش در حین وبگردی ها نرم افزاری پیدا کردم که در حوزه ارسال ایمیل گروهی و درست کردن خبرنامه الکترونیکی و قیمت بی نظیر است.
    اولین موضوع قیمت این نرم افزار بود، قیمت این نرم افزار برای ارسال نامحدود ایمیل به 10.000 مشترک به صورت سالیانه فقط 99 دلار می باشد!
    این نرم افزار ویژگی های جالبی برای ایجاد، مدیریت و ارسال خبرنامه های الکترونیکی دارد که ویژگی های آن را می توانید اینجا ببینید.

    برای تست رایگان نرم افزار اینجا را کلیک کرده و در عرض کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید.

  • 25
    اردیبهشت

    بیشترین سهم تبلیغات اینترنتی برای بانک ها و موسسات مالی

    کدام صنایع درآمد 37.9 میلیاردی گوگل در سال 2011 از تبلیغات اینترنتی را منجر شده است؟
     
    گوگل اعلام کرد در سال 2011، مبلغی معادل 37.9 میلیارد دلار درآمد داشته است، ما به تحلیل ها برای اینکه بدانیم کدام صنایع بیشترین سهم را در این در آمد گوگل داشته اند رجوع کردیم.
    جالب است که اولین رتبه در تبلیغات اینترنتی گوگل متعلق به صنعت بانک و بیمه با مبلغ 4 میلیارد دلار می باشد.
    • رتبه اول) بانک ها موسسات مالی و بیمه، 4 میلیارد دلار
    • رتبه دم) خرده فروشی و کالاهای عمومی، 2.8 میلیارد دلار
    • رتبه سوم) تور و گردشگری، 2.4 میلیارد دلار
    • رتبه چهارم) کاریابی و آموزش با 2.2 میلیارد دلار
    • رتبه پنجم) خانه و زمین با 2.1 میلیارد دلار
    • رتبه ششم) کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مصرفی با 2 میلیارد دلار
    • رتبه هفتم) خودرو و وسایل نقلیه با 2 میلیارد دلار
    • رتبه هشتم) اینترنت و مخابرات با 1.7 میلیارد دلار
    • رتبه نهم) تجارت و صنعت با 1.6 میلارد دلار
    • رتبه دهم) مناسبت ها و هدیه با 1.2 میلیارد دلار

    درآمد تبلیغات اینترنتی از این 10 صنعت 60 درصد درآمد اصلی گوگل را شامل می شود.
    اینفوگراف درآمد گوگل از تبلیغات اینترنتی (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)
     
  • 3
    اردیبهشت

    به کیفیت محتوای سایت های که در آن ها تبلیغ می کنید، دقت کنید

    تبلیغ کنندگان به گونه ای سرمایه گذار تهیه کنندگان محتوای سایت ها می باشند، خصوصا در تبلیغات اینترنتی جایگاه های که شما در آنها تبلیغ می کنید تاثیر مستقیم در شیوه نگاه مشتریان به برند شما دارد.
     
    به عنوان مثال وقتی خبری جهت گیری خاصی داشته و اثر منفی به قشری از مخاطبان آن خبر می گذارد می تواند منجر به نگاه منفی آن مخاطب به برندهای که در کنار آن خبر تبلیغ می کنند نیز داشته باشد.
     
    به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام انتخاب سایت ها برای تبلیغات اینترنتی به شیوه، کیفیت و محتوای این سایت دقت کنید، تدوین استانداردهای مشخص برای سیاست های برند می تواند خطوط قرمز برند شما برای عدم حضور در برخی از سایت ها مشخص تر کند.

  • 28
    فروردین

    مهمترین مزایایی تبلیغات اینترنتی

    برخی از مهمترین مزیت های تبلیغات در فضای اینترنت به شرح ذیل می باشد:
    • ايجاد ارتباط دوطرفه
    • ايجاد يک پيوند مستقيم به ليست محصولات
    • توانايي هدفگيري ايستا و پويايي مشتريان
    • دسترسي جهاني و شبانه روزي
    • نگهداري و به روز رساني آسان
    • قابليت بالاي اندازه گيري و رد گيري و سنجش
    • قابليت فروش
Go To
Page Size
حمید محمودزاده