نکاتی مهم برای ساخت Landing Page از نظر وب‌سایت ویسکرال

Landing Page یا صفحه فرود، اولین فرصتی است که شما می‌توانید یک تصویر فوق‌العاده از سایت خود در ذهن کاربران ایجاد کند.زیرا صفحه فرود، صفحه‌ای است که یک کاربر پس از وارد کردن نام سایت شما در URL مرورگر خود یا ورود از طریق صفحات شبکه‌های اجتماعی و ایمیل ارسالی سایت شما، با آن مواجه می‌شود.صفحه فرود در حقیقت صفحه‌ای است که کاربر بدون جستجو، محتوای مورد نظر خود را در آنجا یافته‌است.جا دارد که ذکر کنم، این صفحه هم می‌تواند باعث موفقیت و هم شکست شما شود.
برای اینکه صفحه فرود شما موفقیت آمیز عمل کند باید به نکات زیر توجه کنید:
نکات اصلی مربوط به محتوا
-    در ساختار صفحه فرود شما، باید از عکس‌ها، اینفوگرافیک‌ها و تیزرهای کوتاه استفاده شده‌باشد.حتما توجه داشته باشید که در تمام مواردی که ذکر شد، باید پیام شما به مخاطب بیان گردد و نه محتوایی که به موضوع اصلی ارتباط نداشته باشد.
-    برای رساندن پیامتان، می‌توانید از لیست‌های فهرست‌وار استفاده کنید چون اکثر کاربران علاقه‌ای به خواندن مطالب پر حجم ندارند.
-    محتوای خود را با زبان ساده بیان کنید.
-    یک تیتر مناسب و مرتبط با محتوای مورد نظرتان، در صفحه فرود خود قرار دهید.
-    اگر صفحه شما به همراه یک فرم درخواست انجام فعالیت Call To Action است، سعی کنید مجموع آن را به یک جمله ساده خاتمه دهید واگر توانایی خلاصه کردن دستور مورد نظر را ندارید، آن را مطالعه کرده تا دریابید که متن CTA شما عاری از هر گونه ابهام است.
-    اگر برای گرفتن اطلاعات بیشتر نوشته‌ای ایجاد کرده‌اید، آن را درشت کرده و سپس آیکونی در کنار آن قرار دهید.
نکات مربوط به ایجاد فرم تماس:
-    می‌توانید یک Call To Action با عنوان "اطلاعات بیشتر را برای من ارسال کنید" در بالای صفحه فرود خود ایجاد کرده و با استفاده از آن اطلاعات کاربران را دریافت کنید.
-    از یک تیتر ساده استفاده کنید
-    در بالای فرم ارتباطی خود از یک عکس ساده استفاده کنید که به محصول شما مرتبط باشد.
-    در صفحه درخواست فرم ارتباطی، یک محل دریافت کد امنیتی ایجاد کنید تا Spam ها نتوانند درخواست ارسال فرم بدهند.
-    به جای دکمه ثبت از دکمه‌ای جدید با نام "اطلاعات بیشتر را دریافت کنید" استفاده کنید.
-    در محل تکمیل اطلاعات کاربر، جای عکس و اطلاعات کاربر از یک نمونه ساده استفاده کنید.یعنی در محل اسم، کلمه نام، در جای عکس هم از یک عکس نامشخص که نمایانگر انسان باشد، استفاده کنید.
-    از ایجاد یک فرم حفظ حریم خصوصی و فرم ضد اسپم در کنار ایمیل خود استفاده کنید.