تکنیک‌ها و ابزارها

  • تبلیغات اینترنتی رایگان با کلمات کلیدی محبوب کسب و کار شما

    شما می توانید با چند ایده ساده بیننده های قابل توجه ای را به سایت خود به صورت رایگان وارد کنید و از بستر تبلیغات اینترنتی به نحو احسن  استفاده نمایید.
    یکی از این ایده ها استفاده از کلمات محبوب کسب و کار شماست، در این طرح شما در ابتدا باید کلمات محبوب کسب و کار خود را بیابید، سپس با شیوه های متعارف شرایطی را برای صفحات وب سایت خود ایجاد نمایید تا این صفحات برای موتورهای جستجو خوشمزه تر به نظر آید! 
     
    در گام اول تمام کلمات کلیدی که به ذهن شما در حوزه کاری خودتان می رسد را در یک فایل متنی یاداشت کنید، عدد 50 برای تعداد کلمات مناسب می باشد، سپس با استفاده از ابزاری کلمات کلیدی گوگل میزان محبوبیت این کلمات را بسنجید و این لیست را براساس میزان محبوبیت کلمات کلیدی مرتب کنید، 15 کلمه محبوب اول را انتخاب نموده و در گوگل تک تک آن ها را جستجو کنید و کلماتی را که رقابتی کمتری در گوگل بین آنها هست را انتخاب نمایید، احتمالا بین 7 تا 8 کلمه در نهایت انتخاب خواهد شد.حال برای کلمات نهایی انتخاب شده در وب سایت خود صفحاتی ایجاد نموده و با اسلوب های SEO محتوای صفحات را کامل کنید و سعی کنید این صفحات را در چند سایت مرتبط با همان عناوین لینک نمایید.احتمالا در مدت زمان محدودی شما با این کلمات در صفحات اول گوگل ظاهر خواهید شد و ترافیک قابل توجهی از کاربران هدفمند با سایت شما رجوع خواهند کرد.
     
    همه موفقیت ها از یک ایده ساده شروع می شود! 
  • 16
    مرداد

    بازاریابی ایمیلی


    یک فرصت استثنایی برای خرید....
    حذف!
    تازه ترین عناوین در مورد .....
    حذف!
    مجموعه باز ارزشی از به یادماندنی ترین انیمیشن ها...    
    حذف!
    مجلل ترین هتل کشور با بهترین ...
    حذف! حذف! حذف!

    بنا به مطالعات تازه ای که بر رفتار کاربران اینترنت صورت پذیرفته است، کاربران در زمانی کمتر از 2.7 ثانیه تصمیم می گیرند که یک ایمیل را خوانده و یا حذف نمایند. بازاریابی ایمیلی ابزاری بسیار موثر در انتقال پیام‌های تبلیغاتی است به شرط آن که پیام را به فرد مناسب و به شکل مناسبی ارسال نمایید.
    نتایج تحقیقات تازه در مورد بازآوری سرمایه‌ی روش های گوناگون تبلیغات نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی از جایگاه بسیار خوبی در میان دیگر روش‌ها بهره مند است. در سال 2011 به ازای هر دلار پولی که صرف ایمیل های تبلیغاتی شده نزدیک به 40 دلار بازگشت سرمایه به وجود آمده است. برای مقایسه به جدول زیر توجه کنید:
    جدول بازدهی تبلیغات
     منبع
     

    نرخ باز نمودن ایمیلهای انبوه تبلیغاتی کسب و کارهای گوناگون بنا به گزارش کمپین مانیتور به شرح زیر است:
     نرخ بازگشای ایمیل های تبلیغاتی



     
    و تمام آمارهایی از این دست نشان می دهند که در وضعیت کنونی ایران، با توجه به رشد خیره کننده ی استفاده از ایمیل، یک کمپین تبلیغات ایمیلی می تواند ابزار مناسبی برای گسترش کسب و کار شما باشد. شما در این مورد چه نظری دارید؟ تجربیات خود را در استفاده از ایمیل برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ با ما به اشتراک بگذارید.
Go To
Page Size