تبلیغات بصری

به استفاده از بنرهای تبلیغاتی در دیگر وبسایت ها و یا وبلاگ ها به منظور جلب ترافیک به وبسایت مورد نظر و یا افزایش آگاهی از محصولات یا خدمات یک کسب و کار خاص اطلاق می شود. از مهمترین مباحث در این روش تبلیغاتی می توان به طراحی مناسب بنرها برای هر گروه از مخاطبان به نحوی که متمایز و چشمگیر بوده و ترکیب مناسبی از وبسایت ها برای پوشش کامل مخاطبان اشاره نمود. در صورت به کارگیری ترکیب مناسب از ویژگی های ذکر شده، بنرها با یکدیگر دارای اثری تشدیدی شده و موثرتر خواهند بود.