ویژگی جدید دیگردر میلرلایت، بهبود UI، به روز رسانی لیست مشترکین و ویژگی Click Map

با توجه به پیشنهادات متعدد از سمت کاربران محترم میلرلایت، ما با استفاده از ایده های برتر آنان دو ویژگی جدید دیگر را ارائه می دهیم.

با استفاده از این دو ویژگی شما می توانید کنترل بهتری بر لیست مشترکین خود داشته باشید و هم چنین می توانید متوجه شوید که مشترکین شما دقیقا بر روی کدام یک از لینک های موجود در خبرنامه تان کلیک کرده اند.

بهینه سازی UI 

 

 

 

اولین تغییری که با ورود به حساب کاربری خود متوجه آن می شوید این است که گزینه هایی که همیشه در سمت چپ صفحه نمایش داده می شدند را در بالای صفحه مشاهده می کنید. گزینه هایی نظیر campaign  و  subscriber. وجود این گزینه ها در سمت چپ صفحه، فضای زیادی را اشغال کرده بود که ما تصمیم گرفتیم با انتقال آن ها در بالای صفحه علاوه بر دسترسی آسان تر، فضای کمتری از صفحه را هم به آن ها اختصاص دهیم.

گزینه ی Integrations هم در بالای صفحه سمت راست در ادامه ی گزینه هایی نظیر users و Account settings قابل دسترسی می باشد.

UI جدید و بهینه سازی آن باعث می شود که استفاده از میلرلایت از طریق تلفن های همراه آسان تر باشد و شما در هر زمانی که مایل هستید بتوانید به راحتی توسط موبایل به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

به روز رسانی لیست مشترکین

با توجه به این که درخواست های متعددی از سمت کاربران برای نمایش لیست مشترکین داشتیم تصمیم گرفتیم که کاربردی ترین گزینه ها را برای نمایش لیست مشترکین ارائه دهیم.

 

به این ترتیب می توانید ستون های بیشتری را علاوه بر ستون های موجود در حالت قبلی برای نمایش لیست مشترکین خود اضافه کنید. علاوه بر این امکان انتخاب دسته ایی مشترکین با ایجاد صفحه بندی لیست آنان به وجود آمده است.

فقط کافی است که وارد پلن خود شوید و تمام این تغییرات را مشاهده کنید.

 

 Click Map در گزارشات خبرنامه 

با استفاده از این ویژگی می توانید در قسمت گزارشات خبرنامه های ارسالی مشاهده کنید که مشترکین شما دقیقا بر روی چه لینک هایی از خبرنامه تان کلیک کرده اند. برای این کار می توانید در قسمت مشاهده گزارشات یا view report بروید و بر روی “View Email” کلیک کنید در این صورت می توانید مشاهده کنید که مشترکین شما بر روی چه لینک هایی از خبرنامه تان کلیک کرده اند.

توجه داشته باشید که این ویژگی برای کمپین هایی قابل استفاده است که بعد از ایجاد این ویژگی یعنی  Click Map طراحی شده اند. برای این که بتوانید از Click Map استفاده کنید بهتر است یک کمپین جدید ایجاد کنید.