وب سایت خود را بهبود دهید.

تمامی تبلیغات اینترنتی شما در فضای آنلاین به یکجا ختم می شود، وب سایت شما.
جای که نرخ تبدیل اهمیت کلیدی پیدا می کند، نسبت کسانی که از شما خرید می کنند به نسبت افرادی که وارد سایت شما می شوند.
برخی از نکات آنقدر به نظر ساده و پیش پا افتاده است که خیلی از صاحبان کسب و کار در طراحی وب سایت سازمان خود به آنها دقت نمی کنند. به عنوان مثال اطلاعات تماس، شماره تلفن! در خیلی از سایت ها شما برای پیدا کردن اطلاعات تماس باید معما حل کنید، با یک فونت ریز در بخش فوتر سایت
یا سرعت بارگذاری صفحه اول، آیا می دانید خیلی از کاربران در صورتیکه در 15 ثانیه اول چیزی از وب شما نبیند به احتمال خیلی زیاد وب سایت شما را می بندند؟
نکته اینجاست ما باید دقیقا بدانیم کسب و کار ما چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهد و سریعترین روش رساندن مشتری برای دسترسی به این خدمات و محصولات چیست؟
البته سریع ترین و ساده ترین روش
اینکه وب سایت ما زیبا باید باشد در اولویت چندم قرار دارد، اولویت اول سادگی و سرعت رساندن مشتری به خدمات و محصولات ما در یک تصویر روشن است.
یک بار دیگر قلم و کاغذ را بردارید و سریعترین شما ارائه را در وب سایت خود نقاشی کنید، بدون هیچ نگاهی به زیبایی وب سایت مسیرهای که کاربران به شکل ساده از خدمات و محصولات شما آگاه می شوند را ترسیم کنید، قطعا این نقاشی جزء ارزشمندترین نقش ها برای کسب و کار شما خواهد شد.

نظر شما چیست؟ زیبایی یا سادگی؟