به مشتریان خود خوش آمد بگویید!

این مثل های قدیمی در اکثر موارد در زندگی واقعی درست کار می کنند!
کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد
 
 
با وجود اینکه سال های بود که ما پنل اس ام اس خود را تولید و وارد بازار کرده بودیم ولی خومان از آن استفاده نمی کردیم. چند وقتی است که استفاده از آن را برای ارتباط با مشتریان خود شروع کرده ایم، تجربه جالب و دوست داشتنی بود.
آن دوستانی که از پنل اس ام اس لوکوپوک استفاده می کنند، می دانند که این پنل بیش از آنکه با دیدگاه تبلیغاتی و پیامک بالک طراحی شود، بیشتر با دیدگاه ارتباط با مشتری تولید شده است.
ما فعلا  استفاده از دو امکان آن را در شرکت شروع کرده ایم
اول ارسال پیامک تشکر به کسانی که با کارزار تماس می گیرند و دوم، ارسال پیامک در آینده به کسانی که با آنها جلسه داریم و یادآوری جلسه به آنها
مقداری می خواهم در مورد موضوع اول بیشتر صحبت کنم.
شما وقتی  افزودن سریع به دفترچه تلفن را انتخاب می کنید، می توانید مشخص کنید که این شخص در چه گروهی ثبت شده و چه پیامک خوش آمد گویی برایش ارسال شود.



خوب با ثبت یک شخص بعد از تماس تلفنی با مجموعه شما چند اتفاق ساده ولی مهم می افتد
  • شما در یک پایگاه داده ها اطلاعات کامل مشتریان بالفعل و بالقوه خود  را خواهید داشت
  • مشتری از این نگاه شما که پس از تماس یک پیامک قدردانی به ایشان ارسال نموده اید خوشحال می شود
  • پیامک قدردانی شما شامل اسم شرکت، زمینه فعالیت و شماره تلفن شما می باشد، پس مشتری همیشه اطلاعات شما را  در دسترس خود خواهد داشت



این یک ایده ساده است، شاید با خلاقیت بیشتر به ایده های بهتری برای استفاده درست از پیامک رسید، نظر شما چیست؟