رسانه های که شما از آنها برای افزایش اعضای خبرنامه خود استفاده نمی کنید!

رسانه های بالقوه ای وجود دارد که شما می توانید به خوبی از آنها برای ، افزایش اعضای خبرنامه خود، خود به صورت رایگان استفاده کنید.
من چند مورد از آنها را به شما معرفی می کنم
امضای ایمیل ها: روزانه شما و کارکنان مجموعه شما ده ها و یا صدها ایمیل ارسال می کنند، در انتهای امضای ایمیل ها لینک عضویت در خبرنامه خود را قرار دهید
کارت ویزیت: در پشت کارت ویزیت می توانید شیوه عضویت در خبرنامه خود را معرفی کنید
فاکتورها: پیش فاکتورها و فاکتورها یک رسانه خوب تبلیغاتی هستند، در انتهای آنها مشتریان را ترغیب کنید که در خبرنامه شما عضو شوند
پیامک ها سازمانی: بگویید که در پاسخ پیامک آدرس ایمیل خود را بفرستند تا شما آنها را عضو خبرنامه خود کنید
برشورها و پکیج های تبلیغاتی: آدرس صفحه عضویت در خبرنامه خود را در آنها قرار دهید
...
شما چه ایده ای دارید؟ چه رسانه های بالقوه دیگر برای افزایش اعضای خبرنامه وجود دارد؟