چرا باید ایمیل مارکتینگ اولویت اول شما باشد؟

 
ایمیل مارکتینگ فقط یک مشکل دارد، شروع آن برای آدم های کم حوصله سخت است!
 
 
به نظر من اگر شما به فکر خرید یک دیتا بیس ایمیل، ارسال تبلیغات اسپم با ایمیل، راه های میانبر برای ایمیل مارکتینگ هستید، این مقاله را نخوانید! ممنونم

اگر سنجش روش های تبلیغاتی با اثرگذاری مستقیم آنها بر روی فروش شما باشد، ایمیل با فاصله چشم گیری از دیگر ابزارها بهتر است.
می دانم، ممکن است بعضی از خوانندگان با این ایده موافق نباشند، من در ادامه 7 دلیل طلایی برای اینکه شما رو برای استفاده از این بستر متقاعد کنم، خواهم آورد.
 
 
1-نفوذ: بیش از 90 درصد کاربران آنلاین در ایران ایمیل دارند و اغلب آنها هر روز ایمیل های خود را چک می کنند.
مشخصا در حوزه نفوذ، ایمیل رقیبی ندارد، انکار این ماجرا همانند این است که بگوییم انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست!
 
 
2-رسانش: ایمیل بیشترین درصد رساندن پیغام به کاربران را دارد، به عنوان مثال در یک بنر به ازای 100.000 نمایش صفحه 100 کلیک اتفاق می افتد و یا در رسانه های اجتماعی به ازای 10.000 لایک 100 بیننده پست شما را می بیند اما در ایمیل این مقدار به صورت قابل توجهی بیشتر است.
 
 
3-برگشت سرمایه: بیشتر برگشت سرمایه در ابزارهای تبلیغاتی آنلاین متعلق به ایمیل مارکتیگ است.
 
 
4-سنجش: ایمیل مارکتیگ به طرز چشم گیری قابل سنجش و براساس آن بهبود است، شما می توانید گروه خود را به 3 دسته تقسیم کرده و با سه عنوان ایمیل خود را ارسال کنید و تجربه کنید که کدام هیجان انگیزتر است
 
 
5-ارتباط دو سویه: ایمیل این اجازه را به شما می دهد که مشتریان به شما پاسخ دهند و شما نیز به نیازهای آنها جواب دهید.
 
 
6-طرح های ویژه: 77% آدم ها دوست دارند تخفیف ها و طرح های ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنند، این درصد در رسانه اجتماعی 4% درصد و در کاربران Linkedin نزدیک به 0 است!
مردم دوست دارند طرح های ویژه را در باکس شخصی خود داشته باشند و در زمان مناسب از آن ها استفاده کنند
 
7-شخصی سازی: شما می توانید با یک کلیک به 50.000 نفر ایمیل به صورت شخصی سازی شده ارسال نمایید، این ویژگی بی نظیر است، لازم به توضیح نیست که ایمیل شخصی سازی شده برای خواننده چقدر می تواند جذاب باشد