تبلیغات اینترنتی ابزار اصلی خریداران برای تحقیقات پیش از خرید

امروز مصرف کنندگان از اینترنت به عنوان یک ابزار جدی برای بررسی ها و تحقیقات پیش از خرید خود استفاده می کنند، در سال 2010، هشت نفر از ده کاربر اینترنت قبل از خرید به وب سایت فروشندگان برای بررسی خرید خود مراجعه نموده اند، این مقدار 3 درصد بیشتر از سال 2009 بوده است.
کاربرانی که از  اینترنت استفاده می کنند، اعتقاد دارند که تبلیغات آنلاین نقش اساسی در خرید آنها ایفا می کنند.
نمودار زیر اعتماد کاربران اینترنت به رسانه های مختلف تبلیغاتی را در سال 2009 نشان می دهد.
 

سرعت این تغییرات به گونه ای است که حتی خود ما که در خریدهای خود اغلب از رسانه اینترنت استفاده می کنیم، به آن معتقد نیستیم.
مقداری فکر کنید؟ 10 خرید آخری که شما انجام داده اید نشاءت گرفته از کدام رسانه یا ابزار تبلیغاتی بوده است؟ به نظر من چیز خارج از تبلیغاتی دهان به دهان و اینترنت در 10 خرید آخر خود پیدا نخواهید کرد.
نظر شما چیست؟