چهار روش طلایی برای ایمیل مارکتینگ

1.احساساتی باشید:
اگر هیچ چیزی هم از شبکه های اجتماعی مخصوصا facebook یاد نگرفته باشید اما این موضوع را دیده اید که مردم مطالب و عکس هایی که به احساساتشان ربط دارد دنبال می کنند می خوانند کپی می کنند
 
2. به آنها حس مهم بودن بدهید
جیمز استوآرت می گوید "هرگز با مخاطبان خود به چشم مشتری رفتار نکنید بلکه با آنها همیشه مانند شریک خود رفتار کنید"
در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است: به آنها فرصت برنده شدن بدهید، فرصت نمایش دادن، فرصت تصمیم گیری بزرگ ، فرصت کمک به یک تغییر بزرگ را بدهید. اگر به مشتریانتان راهی برای کمک کردن نشان دهید آنها را دچار وفاداری می کنید که به سختی از بین می رود. به آنها چیزی جداگانه از حق خرید محصول خود را بدهید آنوقت است که می بینید آنها این فرصت را با بقیه به اشتراک می گذراند و محصول شما را نیز می خرند.
 
3.از آنها بخواهید که ایمیل شما را به اشتراک بگزارند:
اغلب اوقات ما فراموش می کنیم که به مخاطب خود تکلیفی بدهیم. اگر ما یک بازیگر بر روی صحنه بودیم برای ایجاد هیجان از مخاطبین می خواستیم که دست بزنند یا فریاد خوشحالی بکشند. در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است باید ازمشتریان خود بخواهید که ایمیل شما را به  عزیزان خود ، به دوستان و کسانی که برایشان مهم است ارسال نمایند، شما حتی می توانید از یک فایل gif که نشان می دهد ایمیل توسط شخصی دیگر ارسال می شود نیز استفاده کنید. و این دیدگاه ترغیب برای ارسال ایمیل شما به دیگران را در ذهن او ایجاد کنید
 
4.راستگو باشید:
صادق باشید و با لینکی به وب سایتتان که شعار شما در کمیپین تبلیغاتیان را با صداقت به مخاطب ارسال می کند این چرخه را تکمیل کنید. با ایجاد حس وفاداری در مشتریتان در او حس مسئولیت برای ارسال ایمیلتان به افراد دیگری را تضمین کنید.
 
اگر این 4 روش طلایی را در ایمیل مارکتینگ خود رعایت کنید مطمئنا ایمیل تبلیغاتی شما بدون زحمت به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین توسط مشتریانتان ارسال می گردد.

راستی ، آیا شما هم روشی را می شناسید؟ تجربه ای دارید؟ موفقیت های خود را با ما در میان بگذارید