سه ایده بکر برای تبلیغات اینترنتی

هر کسب و کاری برای پیشرفت و شناخته شدن، نیاز به تبلیغات دارد و همان گونه که می دانید، اخیرا تبلیغات اینترنتی توانسته اند جایی برای خود در میان روش های تبلیغاتی محبوب بگشایند. روش های بسیاری برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد و از لحاظ هزینه ای بازه بسیار گسترده ای در برابر کسب و کار ها قرار دارد. ما تصمیم گرفته ایم که در این مقاله سه روش کم هزینه و مرسوم تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

-          وبلاگ نویسی: یکی از روش ها مرسوم تبلیغات اینترنتی بهره بری از وبلاگ نویسی است. اولین وب نوشت در شهریور سال 1380 توسط سلمان جریری منتشر شد و به سرعت در میان مردم مرسوم گشت. شما بوسیله وبلاک نویسی می توانید کمپانی و خدماتی که ارائه می دهید را معرفی کنید. فقط سعی کنید بلاگ خود را برروز نگه دارید و هنگامی که محصول جدیدی را عرضه می کنید، بلافاصله آن را در وبلاگتان معرفی کنید.

-          ایمیل مارکتینگ: ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی کم هزینه است و هر کسب و کاری با در دست داشتن یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ می تواند به صورت سازماندهی شده ایمیل هایی را برای مخاطبانش ایجاد کرده و سپس آنها را ارسال کند تا آنها را از خدمات و آخرین محصولاتش با خبر سازد. یکی از مهمترین خواص این نرم افزار ها این است که به شما اطلاعاتی ارائه می دهند که به کمک آنها می توانید از وضعیت ایمیل های ارسالیتان با خبر شوید و دریابید که چند تا از ایمیل هایتان باز شده یا جند تای آنها اسپم شده است. البته این نرم افزار ها خود میزان اسپمینگ شما را کاهش می دهند.

-          ارسال اطلاعیه: هنگامی که کسب و کاری محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می کند یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن به صورت اینترنتی تبلیغات انجام داد این است که در خبرگزاری های اینترنتی اطلاعیه هایی را در مورد محصول یا خدمات جدیدشان منتشر کنند که این اطلاعیه ها می توانند در قالب یک مقاله باشند.