7 نکته برای بازاریابی اینترنتی با بودجه کم

استراتژی بازاریابی شما هرگز موفق نمی شود اگر شما تعریف مشخصی از مخاطبان خود نداشته باشید. قبل از اینکه هزینه ای برای بازاریابی خرج کنید، اهداف بازاریابی خود را ترسیم کنید.

در این راستا می توانید از شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید. اگر شما محصول خود را به درستی بشناسید، باید بتوانید اهداف مارکتینگ آن را به درستی رسم کنید.
از خودتان سوال بپرسید؛ برای مثال بپرسید چه کسانی بیشتر به محصول شما علاقه مند خواهند شد؟ مردان یا زنان؟ محصول شما برای چه گروه سنی طراحی شده است؟ علاقه مندی مشتریان شما به چیست؟ وضعیت مالی مخاطبان شما چگونه است؟

زمانی که شما یک پروفایل از میان مشتریان خود را بررسی می کنید، متوجه خواهید شد چگونه و کجا دسترسی به آن ها آسان تر است.

این مرحله ممکن است مدتی طول بکشد، و ایرادی ندارد. نگران نباشید. اگر شما بازاریابی را قبل از اینکه شناخت روشنی  از ویژگی ها و تفکرات مشتریان خود نداشته باشید، احتمالا پولتان را در جایی که هرگز به ثمر نخواهد نرسید هدر داده اید. افزایش سریع مخاطبین در شبکه های اجتماعی بدین معنا نیست که مخاطبین شما در حال افزایش هستند.

مشخص کنید که از بازاریابی اینترنتی چه چیزی به دست می آورید. افزایش آگاهی؟ افزایش درآمد؟ در مشاوره تبلیغات اینترنتی گفته می شود که ممکن است شما اهداف چندگانه ای داشته باشید، اما حواستان باشد که آن ها چگونه می توانند موفقیت شما را اندازه گیری کنند. زمانی که شما به اهداف اولیه خود دست پیدا کردید، اهداف جدیدی را که شرکت شما برای پیشرفت کردن نیاز دارد تنظیم کنید.

 

این عنوان به چه معناست؟ یعنی حالا که شما اهداف بازار خود را شناختید و هدف هایتان را مشخص کردید، برنامه ریزی بودجه خود را بر اساس آن انجام دهید. بهترین چیز برای بازاریابی اینترنتی وقتی است که شما بتوانید حتی وقتی بودجه کمی دارید موفق باشید. خیلی از پلت فرم ها بدون پرداخت هزینه در دسترس هستند. به گفته شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی چسبیدن به تبلیغات اینترنتی، ممکن است بهترین استراتژی برای شرکت ها نباشد. همیشه دقت کنید کدام بازار فروش برای محصول شما واجب تر است و هزینه کردن در آن نتیجه بهتری دارد.

خودتان را قسمتی از یک رقابت در نظر بگیرید. شرکت های زیادی وجود دارند که تلاش می کنند محصول خود را در اینترنت بفروشند. بنابر این شما نیاز به یک نام تجاری فراموش نشدنی دارید و این کار با وبسایت شما آغاز می شود. نام دامنه شما تا جاییکه ممکن است باید نام شرکت شما باشد. اگر شرکت های اینترنتی دیگری با اسامی شبیه شما وجود داشتند، در این صورت حتی ممکن است بخواهید نام دامنه خود را عوض کنید که تا با دیگر شرکت ها اشتباه گرفته نشود. از شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید و از تجربه آن ها استفاده کنید. یادتان باشد داشتن یک نام دامنه خوب هزینه هزینه بر است، اما استفاده از هاست (میزبانی وب) حتی برای بودجه های خیلی کم مقرون به صرفه است. روشی که شما می خواهید برای دیده شدن برندتان استفاده کنید، به شما بستگی دارد، اما زمانی که آن را پیدا کردید سازگار باشید و به آن بچسبید. داشتن یک وبسایت حرفه ای و حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. شما باید وقت برای مشتریان خود بگذارید و با آنها رابطه برقرار کنید. این کار بسیار ارزشمند است و در افزایش اعتبار نام تجاری شما بسیار موثر است.

 

 

وقتی کسی درباره چیزی سوالی دارد، به سراغ موتورهای جست و جو می رود و ممکن است درباره چیزی که به شرکت شما ارتباط دارد تحقیق کند. بدیهی است که شما دوست دارید اولین نتیجه شما باشید. اما چگونه این اتفاق می افتد؟ اساسا شما نیاز دارید، وبسایت خود را برای موتور های جست و جو جذاب کنید. این کار را با استفاده از کلمات کلیدی که در جست و جو رایج تر هستند،لینک برگشت وبسایت شما، سفارشی سازی سرتیتر و توضیحات  انجام دهید. می توانید خودتان این کار را بکنید و هم چنین می توانید از شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده کنید و این کار را به عهده آن ها بگذارید. سئو مطمئنا می تواند هم یک تمام کننده باشد و هم در زمان صرفه جویی کند. اگرچه باید زمان گذاشته شود تا مطمئن شویم نتیجه مطلوب حاصل شده است. بهترین سرمایه گذاری شما می تواند صرف هزینه برای  همین کار و استخدام افراد متخصص برای انجام دادن تحقیقات در این زمینه باشد. این چیزی است که شما را به بهترین تبدیل می کند.

محتوای بیشتر روی سایت شما، فرصت های بیشتری برای موتورهای جست و جو به منظور انتخاب وبسایت شما ایجاد می کند. بلاگ نویسی می تواند بهترین باشد و البته رایگان...

راهی برای یافتن و تولید سرنخ و ارتباط با سایت شماست. اما فقط به فرآیند تولید محتوا برای تولید محتوا نپردازید... حتما میپرسید یعنی چه؟ یعنی فقط ننویسید... با کیفیت بنویسید تا مخاطبان ارتباط برقرار کنند. همچنین از بلاگ مهمان برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید. در این زمینه حتما از تجارب ارزشمند شرکت های مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده کتید.

 

فقط در شبکه های اجتماعی ثبت نام نکنید و بعد فراموششان کنید. فعالیتتان را در شبکه های اجتماعی شروع کنید. این سایت ها و اپلیکیشن ها باید برای پروموت بلاگ های شما و ارتباط با مشتریان شما استفاده شود. فراموش نکنید بیشتر مردم شرکت ها را در شبکه های اجتماعی فالوو نمی کنند مگر اینکه شرکت دلیل مناسبی به آن ها  بدهد...

بسیار عالی... پس دلیل مناسبی به آن ها بدهید.