تکنیک‌ها و ابزارها

  • چگونه ارتباط با کارمندان منجر به فروش بالا می شود

    زبان خوببرای هر شخصی که کارمند دارد و یا نقشی مشابه، نوع برخورد و کلماتی که در گفتگو با کارمندان به کار می برد، بسیار مهم است. اثرات روحی روانی بیان چیزی است که اکثر متخصصان تا زمانی که به یک مشکل جدی برنخورده اند آن را نادیده می گیرند. استفاده از کلمات درست و لحن مناسب می تواند به شما کمک کند تا انتقادی اثر بخش و سازنده داشته باشید و پیوندی قوی تر با تیم فروش و یا مشتریان خود داشته باشید. تیم شما منسجم تر، شادتر، منجر به کار بیشتر و در نتیجه مشتریان راضی بیشتری خواهید داشت.

     

    آنچه باید و نباید بگوئید.....

    راه های مختلفی برای بیان یک موضوع مشابه وجود دارد اما هرکدام ممکن است معنای متفاوتی را بسته به کلماتی که استفاده می کنید، تن صدای شما و مخاطبان شما داشته باشد به خصوص برای مدیران و دیگران که در موقعیت سرپرستی و رهبری تیم هستند. همه ما اصطلاح رایج "بشینید و بفرمائید هر دو یک معنا را می دهد" را بارها شنیده ایم. بنابراین با درک قوی از روانشناسی زبان می توانید تاثیر ارزشمندی را بر روی فروش شرکت خود و پیشرفت آن بگذارید.

    تصور کنید که شما پروژه ای در دست دارید که مربوط به یک مشتری خوش حساب است و تا آخر هفته باید به اتمام برسد. در اینجا راه های بسیار زیادی برای درخواست صورت وضعیت و گزارش کارهای انجام شده تا الان را دارید :

    1-    پروژه شرکت "مثال" کجاست؟ من همین الان می خواهم گزارش کارهایت را فورا ببینم!!

    2-    پروژه شرکت "مثال" در چه حال است؟ آیا سوالی در این زمینه دارید؟ آیا برای ارائه گزارش کامل در پایان ساعت کاری امروز آماده هستید ؟

    3-    شما چه زمانی می توانید پروژه را به من تحویل بدهید ؟ من و تیم حسابداری قبل از شنبه نیاز داریم که روند کار را بررسی کنیم.

    در مورد نوشتن مقاله محتوا و هر نوع ساختار متنی دیگر :

    1-    به چه چیز فکر می کردید که چنین متنی را نوشتید ؟

    2-    آیا شما حتی یک خط از این متن را خودتان خوانده اید؟ این اصلا با استاندارد ها هماهنگی ندارد.

    3-    مشتری چنین محتوایی را نمی پسندد، امیدوارم دفعه بعد چیز بهتری برای ارائه داشته باشید

    همیشه در نظر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست و قرار نیست تمام کارمندان دیدگاه و خلاقیت شما را دقیقا به ارث برده باشند. شما با همین اشتباه کوچک تاثیر منفی زیادی بر فروش و پیشرفت شرکت خود خواهید گذاشت. در چنین شرایطی دائما کارمندان شما در حال تغییر هستند. زمانیکه به کارمندی عادت می کنید و اعضای تیم، خود را با سبک کار او وقف می دهند، بعد از سه الی چهار ماه با استعفای او مواجه خواهید شد، و وقتی علت را جویا می شوید تنها پاسخ آنها پیدا کردن شغلی با شرایط مناسب تر خواهد بود. 

    تغییر مداوم کارمندان تاثیر منفی بر کیفیت، سرعت فعالیت ها و فروش شرکت خواهد گذاشت. 

    چگونه بگوئید....

    بدیهی است که لحن و تن صدای شما زمانی که پیامی را انتقال می دهید بسیار مهم است.

    حتی اگر شما ناامید و یا عصبانی هستید باید قادر به کنترل صدای خود باشید، به عمد می توانید مسیری را راه بروید تا بتوانید زمان را برای خود بخرید و خود را برای آرام نگه داشتن فضا آماده کنید.

    از سوی دیگر گاهی اوقات لازم است کمی شوخ، پر حرف و حتی طعنه آمیز صحبت کنید البته بستگی دارد که شما چگونه با تیم خود ارتباط برقرار می کنید و وابسته به آن است که کارمندان خود را بشناسید. اما همیشه گاهی یک شوخی باعث می شود از تنش ها کاسته شود و کارمندان کمی ریلکس تر شوند.

    بد نیست یک روز در ماه را با کارمندان خود به دور از کار و حرف کار بگذرانید، به آنها حس بهتری خواهید داد. آنها را بهتر خواهید شناخت، انرژی های مثبت آنها را برای شروع روز های کاری آینده جمع خواهید کرد. حتی قرار دادن روز تفریح و یا ساعتی تفریح در یک روز کاری انگیزه ای برای کارمندان به وجود می آورد که تمام هفته و یا ماه را با شوق رسیدن آن روز به نحو احسنت سپری کنند. 

    استفاده از"من" و کلمات با بار مثبت....

    رعایت این نکته نه تنها برای محیط کار بلکه خارج از آن نیز در تمام فیلدهای زندگی برای شما مفید است.

    استفاده از کلمه من و قرار دادن خود در تمرکز به طور مثال گفتن " من چه کمکی می توانم به شما کنم تا کار خود را در زمان تعیین شده به اتمام برسانید" در مقابل "شما همیشه از deadtime ها عقب می مانید" بسیار کارآمدتر است و کارمندان به سادگی در مقابل شما جبهه نخواهند گرفت.

    با استاده از کلمات مثبت مثل "شروع خوب" و یا اینکه"من می بینم شما کجا بودید و در حال حاضر کجا هستید و چه پیشرفتی را طی کرده اید" کارمند را تشویق خواهید کرد که بر اساس پیشرفت و کیفیت کارش تشویق خواهد شد نه براساس کمیت کارش.

    مهارت های زبان خوب = کارمندان راضی ، سرنخ ها و مشتری های زیاد

    با وجود چنین واقعیتی است که فیلسوف برجسته و نویسنده نیکولو ماکیاولی اظهار داشت که جمله "برای یک رهبر بهتر است که ترسناک باشد تا دوست داشتنی" همیشه درست نیست. به خصوص اگر در کسب وکار شما نیاز به خلاقیت و طرح ایده های جدید باشد. نباید به گونه ای رفتار کنید که هر بار ایده ای جدید را مطرح کردید، یه جای تفکر و شوق برای یافتن طرح های جدید، وحشت در دل کارمندان به وجود بیاید و به دلیل ترس شروع به خلق و نوآوری کنند.

    استفاده از روانشناسی زبان اولین قدمی است که به شما کمک می کند تا تیمی هماهنگ و با احساس اعتماد به نفس و علاقه به کار و محیط کار در اطراف خود جمع کنید. این باعث می شود تا کیفیت خلاقیت در کار شما بالاتر رود.

    همیشه به یاد داشته باشید : کلمات قدرت دارند، از آنها عاقلانه استفاده کنید 

  • ده پیش بینی برای اینترنت مارکتینگ 2015

    سال 2014 تغییرات زیادی را در زمینه بازاریابی اینترنتی نشان داد. همچنین رونق عظیمی در زمینه بازاریابی محتوا داشته ایم. سال 2015 یک سال متفاوت است. تغییرات با نرخ های بالا اجتناب ناپذیر است. آیا می توانید حدس بزنید تغییرات در این سال با چه نرخ هایی و تا جه اندازه خواهند بود ؟

    اینترنت مارکتینگ

  • 9 روش ساده برای افزایش نرخ باز شدن

    شما هر هفته محتوای جدید خود را تولید و برای مشتریانتان ارسال می کنید اما نرخ کلیک و نرخ باز شدن ایمیل هایتان همچنان پائین تر از حد انتظارتان می باشد.

    طی مصاحبه ای که با چند کارآفرین نخبه انجام شده نظر آن ها را در مورد این که چه کار کنیم که نرخ بازشدن ایمیل هایمان بالا رود، پرسیده اند. در زیر به برخی از این نظرات اشاره کرده ایم :

    1-   شخصی سازی ایمیل ها

    اکثر کاربران ایمیل زمانی که ایمیلی با نام خود و یا شرکتشان دریافت می کنند، احساس خوشایندی پیدا می کنند و ناخودآگاه ایمیل را باز می کنند

    2-   سازگاری با تلفن همراه

    در این 3 سال گذشته روش بازدید ایمیل ها توسط کاربران به کلی تغییر کرده است. از سال 2013 بیش از 50 درصد ایمیل ها از طریق تلفن همراه باز می شوند. اگر خبرنامه شما به خوبی در تلفن های همراه باز نمی شود این می تواند یک دلیل پنهان برای پائین بودن نرخ باز شدن ایمیل ها باشد.

    3-   علت ثبت نام و ارسال ایمیل

    تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چرا مشتریانی که شما را از قبل کاملا می شناسند ایمیل های شما را هرچند نامنظم، باز می کنند اما افرادی که تازه ثبت نام کرده اند حتی گاهی شما و خبرنامه هایتان را فراموش می کنند؟ مشخص است. زمانی که شخصی در سایت و یا فرم شما ثبت نام می کند و تبدیل به سرنخی برای مشتری شدن می شود، بهتر است که آنها را همراهی کنید به گونه ای که شما را فراموش نکنند. اکثر بازاریابان تصور می کنند همین که مشتری ایمیل خود را وارد کرد کار تمام است در حالی که تازه کار اصلی یعنی حفظ آن مشتری شروع می شود. بهتر است ایمیلی به عنوان خوش آمد گویی برای او ارسال کنید و بگوئید که مثلا پنجشنبه ها صبح منتظر خبرنامه شما باشد. می توانید موضوعاتی که کاربران درباره آنها تمایل به دریافت خبرنامه دارند را در فرم ثبت نام سایت قرار دهید تا با تیک زدن آنها، شما بدانید برای هر مشتری کدام دسته از خبرنامه ها را باید ارسال کنید.  

    4-   انتخاب درست موضوع

    اکثر ایمیلی های تبلیغاتی که هفتگی ارسال می شوند فرمت و شکل خط موضوعشان شبیه به هم هستند. و ایمیل ها یکی پس از دیگری با عناوین مشابه راهی پوشه اسپم می شوند. پس در این بین به کارگیری یک ترفند خیلی ساده و ایجاد موضوعی هوشمندانه تا حد زیادی ایمیل های شما را با دیگر ایمیل ها متمایز می کند.

    5-   با ارزش بودن خبرنامه

    اگر خبرنامه شما همیشه درباره اینکه شما و کسب و کارتان و هدفتان چیست باشد اکثر مواقع مشتریان خود را از دست خواهید داد. نیاز مشتری را پیدا کنید و براساس خواسته آنها خبرنامه های خود را تنظیم کنید این گونه است که خبرنامه شما برای مشتری ارزشمند می شود.

    6-   جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ها

    همان طور که می دانید خیلی از ایمیل های تبلیغاتی اسپم می شوند. این روزها تلاش نرم افزار ها و شرکت های ارائه دهنده سرویس های ایمیل این است که امکانی فراهم کنند تا ایمیل ها وارد inbox مشتری شوند. بهتر است برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی خود از این ابزار ها و پلتفرم ها استفاده کنید.

    7-   خلق خبرنامه های جدید

    اکثر خبرنامه های هفتگی با فرمت های مشابه و موضوعاتی در سبک های مشابه روانه inbox مشتریان می شود. در این مسیر باز هم به کارگیری کمی خلاقیت میزان مشتریان راضی و سرنخ های شما را تا حد چشم گیری افزایش می دهد. نگذارید خبرنامه هایتان رنگ روزمرگی به خود بگیرند و خسته کننده شوند. همیشه مطالب جدید و با کیفیت برای ارائه داشته باشید.

    اگر 2 الی 3 هفته یک بار خبرنامه با کیفیت ارسال شود خیلی بهتر از ارسال هفتگی و یا روزانه خبرنامه های تکراری و بی کیفیت است.

    8-   کیفیت لیست ایمیل :

    هیچ چیزی به اندازه لیست های ایمیل قدیمی و بی کیفیت نرخ باز شدن ایمیل شما را پائین نمی آورد.

    بهتر است مشترکینی که در 6 ماه گذشته فعالیت خاصی نداشته اند را از لیست ایمیل های فعال خود جدا کنید. همچنین از بانک ایمیل یعنی آدرس ایمیل اشخاصی که اجازه ارسال را به شما نداده اند استفاده نکنید.

    9-   طراحی خبرنامه

    و در آخر مانند تمام خبرنامه ها طراحی و قابلیت اسکن مناسب مطالب و سادگی حرف اول را در محبوبیت خبرنامه شما می زند. پیچیدگی در طرح و چیدمان نامنظم و شلوغی مطالب باعث خستگی و سردرگمی خواننده می شود.

     

     

     

     

     

  • به نظر شما چرا ایمیل مارکتینگ بهترین ابزار بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است ؟

    با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش شبکه های اجتماعی و گرایش کسب و کار ها به سمت social media، ایمیل مارکتینگ این ابزار به ظاهر قدیمی بازاریابی هنوز هم دوست اصلی کسب و کارهای کوچک به شمار می آید.

    اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به دنبال ایجاد کمپین های ایمیل مارکتینگ و تبلیغات ایمیلی هستید نکات زیر را در نظر بگیرید :

    طبق مطالعات اخیری که در حوزه آنلاین مارکتینگ انجام داده شده، این نتیجه به دست آمده که ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار های نوپا و تازه راه اندای شده در حدود 7% جذب مشتری جدید می کند در حال که شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای تازه تاسیس حدود 1% باعث جذب مشتری می شوند.

    این آمار به این معنا نیست که شما باید اکانت فیس بوک خود را غیرفعال کنید و یا دیگر عکسی در اینستاگرام قرار ندهید، بلکه ما می خواهیم عنوان کنیم که فقط این ها ابزار مارکتینگ آنلاین شما نمی باشند و تمام جوانب مارکتینگ را پوشش نمی دهند.

    البته که مانند هر بازاریابی آنلاینی برای ایمیل مارکتینگ نیز نیاز به یک استراتژی دارید. صرفا ادغام چند عکس و متن با هم و ارسال آنها به تعدادی آدرس ایمیل به معنای برنامه ریزی و افزایش 7 درصدی لیست ایمیل شما نمی باشد.

    اگر در ابتدای راه هستید و کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، برخی از تاکتیک های زیر را برای افزایش لیست ایمیل خود به کار ببرید تا ایمیل های با کیفیت و خواندنی ارسال کنید:

    1-    Call to actions

    CTA های خود را در ازای عضویت در انتهای صفحات سایت و یا حتی شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. محتواهای بسیار مفید و با کیفیت خود را که نمی خواهید در همه جا ارائه دهید با یک CTA مناسب به ازای عضویت به کاربر ارائه دهید.

    2-   محتوای مورد نیاز مشتری :

    محتوایی به مشتری ارسال کنید که او لازم دارد. وقتی مشترکی عضو می شود در واقع این اجازه را به شما می دهدکه محتواهایی که او نیازش را با کلیک کردن هایش اعلام کرده برای او بفرستید. این تضمینی است که مشتری شما همیشه مشتری باقی بماند و همچنین شما همیشه می دانید برای کمپین های خود چه محتوایی لازم دارید.

    3-   تقویم داشته باشید :

    در تقویم خود تعیین کنید در تاریخ های منظم چه محتوایی را باید تهیه و ارسال کنید. پس از بررسی نیاز های مشتری حالا دیگر می دانید که حداقل برای پنج کمپین آینده خود چه محتوایی باید ارسال کنید. آنها در تقویم خود یادداشت کنید تا دیگر برای تهیه محتوا سردرگم نباشید.

    4-   کوتاه و مختصر :

    محتوای خود را به گونه ای ایجاد کنید که مطمئن شوید خواننده می تواند به سرعت آن را اسکن کند و اطلاعات مهم را برداشت کند. در حالت ایده آل همه برای خواندن مطالب جذاب به اندازه کافی حوصله دارند اما کسی اصولا حوصله خواندن متن های بزرگ و طولانی را ندارد، مخصوصا اگر موضوعش نیز بی ارتباط با او و نیازش باشد.

    5-   حتما حتما مقررات اسپم را مطالعه کنید :

    اسپم چیست؟ معنای آن چیست؟ به چه کاری می گویند اسپم؟ اسپم بالا با سرور ارسال کننده چه می کند؟ چرا اعتبار سرورهای ارسال کننده با اسپم پائین می آید؟ آیا برای این سوالات جوابی دارید؟ قبل از ارسال حتما اطمینان حاصل کنید که از قوانین اسپم تبعیت می کنید و ایمیل شما به اندازه کافی به inbox مشتری نزدیک است و اصولا به گونه ای عمل کرده اید که ایمیلتان کمتر توسط مشتریان اسپم می شود. بهترین راه برای پائین آمدن احتمال اسپم قرار دادن لینک لغو اشتراک می باشد. ما باید حتما در بالای خبرنامه خود اشاره ای به محل قرار داشتن لینک لغو اشترام خود داشته باشید تا مشتری که قصد اسپم دارد در همان ابتدای ورود به خبرنامه، جمله شما را مشاهده کند.

     

  • چگونه ایمیل های خود را خواستنی تر کنیم

    آیا تا به حال برای خرید ملک به آژانس های املاک مراجعه کرده اید ؟ از لحظه ای که پایتان را از خودرو بیرون می گذارید تلاش عاملان آژانس برای علاقه مند کردن شما به ملک مورد نظر و تشویق شما به خرید آغاز می شود. آیا تا به حال به جزئیات رفتار آنها و ترفند هایی که به کار می برند دقت کرده اید ؟

    email marketing

    شما به عنوان یک بازاریاب دقیقا باید مانند آژانس های املاک فکر کنید. مهم نیست کسب و کار شما چیست، ایمیل مارکتینگ شما نیز دقیقا به همین شیوه انجام می شود. رعایت نکاتی مانند محلی که تصاویر خود را در ایمیل قرار می دهید، فونتی که برای متن ایمیل در نظر می گیرید، تصوری که خواندن یک جمله یا کلمه ایجاد می شود و ... همگی مهم و تاثیرگذارند بنابراین باید متنی که تولید می شود از لحاظ تاثیر گذاری بسیار با کیفیت باشد.

    اگر تا کنون طرح حرفه ای برای خبرنامه خود نداشته اید و همچنین در زمینه تهیه محتوا با کیفیت عمل نکرده اید، نکات زیر می تواند برای جذب مشتری و خواستنی تر شدن ایمیل هایتان حیاتی باشند، کسب و کار شما می تواند به کسب و کاری حرفه ای و کاملا مفید برای مشتری تبدیل شود.

    1-   در پس زمینه ایمیل خود تصویر قرار ندهید : 

    در نظر گرفتن تصاویر جذاب برای پس زمینه درست است که باعث زیبا تر دیده شدن ایمیلتان می شود اما به خاطر داشته باشید ممکن است تصاویر شما در برخی از ابزارها مثل outlook باز نشود و یا ایمیل شما به کندی باز شود. اگر نیاز به تصاویر بود بهتر در اندازه و گرافیک استاندارد تهیه شوند.

    2-   اطمینان حاصل کنید که جملات مهم شما در جای مناسب و در معرض دید قرار می گیرند : 

    ناحیه preview pane ناحیه ای است در بالای خبرنامه و اصولا در سمت چپ. مطالبی که در preview pane نوشته می شوند اغلب در خلاصه ایمیل شما و قبل از باز شدن به کاربر نمایش داده می شود. پس بهتر است جملات مهم مثل جمله مربوط به لغو اشتراک و یا call to action های خود را آن جا قرار دهید. Call to action ها باعث می شوند که کاربر تشویق شود ایمیل شما را باز کند. فقط در نظر داشته باشید در این ناحیه از گرافیک خاصی استفاده نکنید. همچنین قرار دادن تصاویر بزرگ و یا لوگو در بالا سمت چپ جایز نیست.

    3-   لینک های navigation در بالای خبرنامه را ساده انتخاب کنید : 

    روش رایج این است که لینک به وب سایت را در بالای ایمیل قرار می دهند و همراه با طرح گرافیکی می باشد، اما واقعیت این است که اکثر اشخاصی که ایمیل ها را با تلفن همراه خود باز می کنند ممکن است قادر به مشاهده طرح و یا تصویر گرافیکی ایمیل شما نباشند و این منجر به ترک ایمیل شما توسط آن کاربر می شود.

    4-   هیچ گاه متن سفید را در پس زمینه تیره قرار ندهید : 

    خواندن متن های روشن در پس زمینه های تیره باعث آزار چشم و خستگی آن می شود، از بکارگیری رنگ های تیره برای پس زمینه و رنگ های روشن برای متن ایمیل خودداری کنید.

    5-   از رنگهای به کار رفته در لوگو سایت و یا آرم شرکت استفاده کنید : 

    این کار منجر به تبلیغ بیشتر وب سایت شما و به خاطر سپردن آن برای کابران خواهد شد.

    6-   اندازه تصاویر را کوچک انتخاب کنید : 

    رزولوشن استاندارد تصاویر برای ایمیل های تبلیغاتی 70dpi  می باشد که البته این اندازه بر اساس نیاز شما تنظیم می شود. کوچک نگاه داشتن تصاویر منجر به کم حجم ماندن آنها و بالا رفتن سرعت لود ایمیل شما خواهد شد.

    7-   متن خود را جدا از تصاویر قرار دهید : 

    اگر متن خود را نزدیک به تصاویر قرار دهید، ساختار ایمیل شما خیلی حرفه ای نخواهد بود و همه چیز درهم به نظر می آید. فضای سفیدی را بین متن و تصاویر در نظر بگیرید تا همه چیز نظم خود را داشته باشند.

    8-   از فونت های استاندارد استفاده کنید :  

    ممکن است فونت هایی که شما با یک پکیج گرافیکی از اینترنت دانلود می کنید در کامپیوتر شما خیلی زیبا به نظر بیایند اما آیا تمام کاربران این فونت را دارند؟ اگر کامپیوتری فونت به کار رفته را نداشته باشد برای آن یک جایگزین در نظر می گیرد و این تغییر باعث بهم ریختگی ظاهر ایمیل شما خواهد شد. از فونت های رایجی مثل Arial, Times New Roman, Georgia, Verdana و Tahoma استفاده کنید.

    9-   Call to action ها را در معرض دید قرار دهید : 

    CTA های خود را با فونت بولد و با رنگ پس زمینه روشن قرار دهید. بهتر است رنگ دکمه ای که برای کلیک آن در نظر می گیرید با رنگ دکمه عضویت در تضاد باشد. CTA های خود را با فرمت TXT نیز تکرار کنید تا مطمئن شوید کسانی که ایمیل را با تلفن همراه و یا دیگر ابزارهایی که ممکن است تصاویر را به خوبی نمایش ندهند، مشاهده می کنند آن ها نیز CTA های شما را می بینند.

    10-  متن خود را به صورت right-justified بنویسید :

    بسته به نوع زبان راست و یا چپ چین بودن متن خود را تعیین کنید. راست چین بودن متن، ایمیل را خیلی تمیز تر از متن های وسط چین نشان می دهد. شما می توانید تیتر ها و زیر تیتر های خود را وسط چین کنید.

     

     

  • معرفی نسخه جدید میلرلایت

    نسخه ای که هفته آینده ارائه خواهد شد

    میلرلایت از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون در زمینه بهبود کیفیت پلن ها هیچ توقفی نداشته است و اکنون بعد از گذشت حدود 5 سال مفتخریم که نسخه جدید خود را در اختیار مشتری قرار خواهیم داد. در این نسخه طرح میلرلایت از ابتدا تغییر کرده است و طرح جدید با بسیاری از ویژگی های نو همراه است. به عنوان مثال منوی اصلی که بالای صفحه است به سمت چپ پلن تغییر مکان داده است و یا اینکه The company and user info همچنان در مکان قبلی می باشد.

    نمایش لیست ایمیل ها :

    همان طور که در تصویر می بینید صفحه ایمیل ها تغییر کرده و به سه بخش تبدیل شده، emails، drafts و outbox. نکته قابل توجه این است که با این طرح جدید چرخیدن در ایمیل ها بسیار آسان تر شده است. همچنین جایگاه جستجو را در بالای ایمیل ها قرار داده ایم تا شما بتوانید با کلمات کلیدی ایمیل های خود را بیابید.

    گام های ایجاد خبرنامه :

    برای این قسمت navigation در نظر گرفته شده است که شما به راحتی می توانید گام ها را دنبال کنید.

    چیدامان گروه های مشترکین :

    در این نسخه ما تصمیم گرفتیم ویژگی خاصی از طبقه بندی آدرس ایمیل ها را ایجاد کنیم. شما می توانید به سادگی گروه های مشترکین خود را drag and drop کرده و آن ها را طبقه بندی دلخواه کنید.

    لیست وب فرم ها :