زمانی که در سال ۷۹ برای پایان نامه کارشناسی خود با موضوع تجارت الکترونیکی تحقیق میکردم جایی یک جمله دیدم که خیلی اثرگذار بود
اینترنت چاهی است که هر چقدر پول در آن بریزی پر نمی شود!
در این سال ها شرکت های زیادی را دیده ام که مبالغ زیادی را به خاطر نداشتن دانش درست در تبلیغات از دست داده اند.
و از طرف دیگر شرکت هایی که با تصمیم های درست اتفاقات بزرگی را برای کسب و کار خود راه انداخته اند.
۳ مرحله مهم در تبلیغات آنلاین وجود دارد:
۱- مرحله تبلیغ ( کجا و چگونه با چه هزینه ای تبلیغ کنیم)
۲- مرحله جذب و پرورش (چگونه مخاطبینی که وارد وب سایت ما می شوند جذب کرده و آنها را به گونه ای پرورش دهیم که به محصول ما نیاز پیدا کنند)
۳- فروش و ارتباط با مشتری (کسانی که از مرحله قبلی به سراغ ما می آیند چگونه به آنها بفروشیم و چگونه با آنهایی که فروختیم ارتباط خوب برای فرو بیشتری از هزینه ای که برای تبلیغات انجام داده اید به دست بیاورید.
مشخصا منظورم از بیشتر ۲۰ تا ۳۰ درصد بهبود نیست٬ عددهای خیلی بیشتر ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد بهبود!
ما تصمیم گرفتیم تجربه کارزار را حوزه تبلیغات آنلاین با شما کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم٬ براین اساس اولین دوره آموزشی از تبلیغات آنلاین تا مشتریان راضی(تام) را در ۱۳ تیرماه برگذار خواهیم کرد.
شما در این دوره ای آموزشی یک روزه یاد خواهید گرفتم که چگونه به شیوه درست بودجه تبلیغاتی خود را صرف کنید و بیشترین نتیجه ممکن را از بودجه خود بگیرید.
به لطف ارتباط چند ساله خودم با شما خوانندگان کارزار یک کد تخفیف ۲۵ درصدی برای شما در نظرگرفته که می توانید در حین ثبت نام از آن استفاده کنید.
کد تخفیف : karzar-users