داستان‌های موفقیت

  • شرکت ابراهیم

    شرکت ابراهیم مهم‌ترین ارائه کننده‌ی دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران است. این شرکت، نخست از طریق وب سایت دوست داشتنی لوکوپوک با مجموعه‌ی آرمیتیس در ارتباط قرار گرفت. از آن جایی که شرکت ابراهیم پیشتر و از طریق تجربه‌های مدیر برجسته خود با مزایای تبلیغات اینترنتی و اثر شگرفی که در بازاریابی ایجاد می‌نمایند از طریق آگهی‌هایی که در وب‌سایت‌های آگهی قرار می‌گیرند آشنا شده بود، از ایده‌های تیم کارزار برای استفاده از بستر اینترنت به منظور معرفی محصولات و خدمات خود به سرعت استقبال نمود. سنخ‌شناسی مشتریان نشان می‌داد که مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی مهم‌ترین مخاطبان پیام های تبلیغاتی شرکت ابراهیم هستند و بر همین اساس نیز تیم کارزار به طراحی کمپین تبلیغاتی برای این شرکت پرداخت. این کمپین شامل تبلیغات کلیدواژه‌ای در موتور جستجوگر گوگل در زمینه‌های مرتبط، بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌هایی که مورد رجوع نخبگان هستند و آگهی‌های تبلیغاتی در سایت‌های ویژه‌ی آگهی بود. به همراه این کمپین مجموعه‌ای اقداماتی شامل طراحی مجدد وب‌سایت و تقویت ابزارهای روابط عمومی با راه‌اندازی سرویس پیامک و ... غیره نیز انجام پذیرفت.

    میزان بهره‌وری و پاسخ مناسبی که از تبلیغات اینترنتی برای شرکت ابراهیم به دست آمد به میزانی مثبت و انرژی دهنده بود که این شرکت در زمانی کوتاه بودجه تبلیغاتی خود در اینترنت را به بیش از 20 برابر رسانده و به همراه مشاوره‌های تبلیغاتی کارزار، با قدرت از امکانات تبلیغاتی اینترنت برای گسترش بازار خود استفاده می‌نماید.

  • تخفیفان

    تخفیفان از بنیانگذاران سایت های تخفیفات گروهی در ایران است. اولین بار هنگامی که این شرکت، مشتری سرویس پنل پیامک لوکوپوک گشت با مجموعه ی آرمیتیس در ارتباط قرار گرفت. در آن بازه ی زمانی رقابت شدیدی میان چندین استارتاپ مختلف در زمینه تخفیف‌های گروهی وجود داشت و مسأله اصلی بازاریابی، ارتباط گرفتن با اقشاری از جامعه بود که مشتریان بالقوه‌ی این گونه پیشنهادها هستند. کارزار با سنخ شناسیِ کاربران و هدفگذاری جوانان و زنان راهکاری مبتنی بر بنرهای تبلیغاتی در سایت‌هایی که مخاطبان مرتبط دارند ارائه نمود.

    نتایج این کمپین‌ تبلیغاتی به همراه سیاست‌های مناسب مدیریت تیم تخفیفان در کوتاه مدت به ثمر نشسته و اکنون بسیاری از کاربران اینترنت تخفیف گروهی را با نام تخفیفان می‌شناسند.

  • شرکت آب‌سکون

    شرکت آب‌سکون، مهم‌ترین ارائه کننده‌ی آکواریوم و خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون مبتنی بر آکواریوم در ایران است. مسأله‌ی اصلی که توجه این شرکت را به حوزه تبلیغات جلب نمود گسترش بازار و معرفی خدمات خود در ایران بود. هنگامی که گروه کارزار به عنوان زیرمجموعه‌ی شرکت نرمنگاران آرمیتیس در ارتباط با این موضوع قرار گرفت، از آنجایی که تصمیم اولیه این شرکت مبنی بر حضور در بیلبوردهای فیزیکی و سنتی بود، نشست‌های گوناگونی برای معرفی سرویس‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین برگزار گردید و در نتیجه سیاست‌های تبلیغاتی آب‌سکون برای حضور قدرتمند در فضای اینترنت ایران مشخص شد.

    پیشنهاد ما برای شرکت آب‌سکون ترکیبی از بنرهای تبلیغاتی با فضای صمیمی به همراه کمپین تبلیغات کلیدواژه‌ای در موتور جستجوی گوگل بود. سناریوهای ارائه شده برای بنرهای شرکت آبسکون مبتنی بر این ایده بود که باید ضمن صمیمیت و جذب مخاطبان، به طور ضمنی به مزایای آکواریوم در محیط‌های کاری و خانگی اشاره شود. در ادامه برای مکان‌یابی موقعیت‌های مناسب، با سنخ‌شناسی مخاطبان بالقوه و بررسی سایت‌های گوناگون، فضاهایی انتخاب گردید که اغلب مورد رجوع نخبگان جامعه بود. در زمینه کمپین کلیدواژه‌ای، از آن جایی که کلید واژه‌های مستقیم کفایت نمی‌کرده و به میزان لازم دیده نمی‌شدند، کلید واژه‌هایی مورد استفاده قرار گرفته که توسط اقشار متوسط و بالا و در زمانی که احتمالا با مسأله دکوراسیون درگیر هستند انتخاب می‌شوند. در کنار این کمپین تبلیغاتی، طراحی تازه‌ای هم برای وب‌سایت این شرکت در نظر گرفته شد که با سیاست‌های آب‌سکون در زمینه جذب مشتریان تناسب بیشتری داشته باشد.

    نتایج به دست آمده از کمپین تبلیغات اینترنتی آب‌سکون در یک سال اخیر بسیار درخشان بوده است. این نه تنها شامل افزایش رجوع برای کسب اطلاعات است، بلکه به افزایش میزان فروش واقعی و گسترش بازار همراه با افزایش نرخ تبدیل مشتریان نیز اشاره دارد. همکاری و تعامل مناسب و دوستانه ای که میان کارزار و آب‌سکون در یک سال اخیر به وجود آمد به اندازه‌ای دلنشین بود که در خرداد ماه 1391 شرکت آب‌سکون قرارداد تازه‌ای برای ادامه و گسترش کمپین تبلیغات اینترنتی خود با کارزار امضا نمود.