چطور در تبلیغات اینترنتی 20 بگیریم : (20 راه برای تبلیغات آنلاین و آفلاین یک وب سایت)

تبلیغات آنلاین :

1- همیشه آدرس سایتتان را در سر برگ ها، کارت های ویزیت، امضای ایمیل ها و هرجایی که بازدیدکنندگان بتوانند ببینند قرار دهید.

2- اگر کارمندان شما یونیفرم می پوشند آدرس سایت را روی آن ها قرار دهید. با این کار مشتریان شما تبلیغ کننده های سیار سایت شما را خواهند دید.

3- می توانید URL  سایتتان را روی ماگ قهوه، تی شرت، جا کلیدی و چیزهای دیگر چاپ کنید. چیزی که بتواند سایت شما را به مردم یاد آوری کند راه بسیار خوبی برای بالا رفتن بازدید های شماست.

4- مطمئن باشید وب سایت شما، در همه خبرهایی که برای اعضای رسانه های شما فرستاده شده است موجود است.

5- فراموش نکنید که آدرس وبسایتتان را در کتاب های اول(کتاب های جامع فهرست مشاغل) در قسمتی که مردم بتوانند آن را راحت ببینند ذکر شده باشد.

6- شرکت شما وسیله نقلیه دارد؟ آدرس وبسایتتان را بر روی ماشین های شرکت یا خودروهایی که مخصوص ارسال محصولات هستند قرار دهید.

7- علاوه بر این ها فهرست شماره تلفن رایگان، آدرس وبسایت و ... را در پایین هر صفحه از فروشگاه خود قرار دهید تا مشتریان دسترسی آسان تری به فروشگاه های شما داشته باشند.

 

تبلیغات آنلاین :

8- قدرتمند کردن فرآیند موتورهای جست و جویتان، طوریکه بهترین نمایش را داشته باشید

9- اگر شما هنوز تلاش برای نمایش بهتر و بازدید بیشتر هستید، شما می توانید به دنبال بازاریابی موتورهای جست و جو باشید و در جاهاییکه می توانید برای تبلیغات اینترنتی اقدام کنید تا وقتی بازدیدکنندگان به دنبال کلمه کلیدی معینی هستند، سایت شما را پیدا کنند و به ازای هر بازدید هزینه ای از حساب شما کسر شود.

10- یک قرعه کشی به راه بیاندازید تا هرکسی که در سایت شما ثبت نام کند و یا مشترک خبرنامه شما می شود در زمان معینی شانس برنده شدن یک هدیه رایگان از سوی شما را داشته باشد.

11- خبرنامه های ایمیلی هفتگی تولید کنید و برای اعضا بفرستید تا در سایت شما عضو شوند. در خبرنامه می توانید نکات، ترفندها و اخبار مربوط به شرکت یا صنعتتان را شرح دهید و حتما لینک ارجاع به سایتتان را در آن قرار دهید.

12- به سایت های دیگر پیشنهاد محتوای رایگان بدهید. این عمل یک حرکت برد-برد است : سایت های دیگر مقالاتی رایگان برای تقویت محتوای تولیدیشان دریافت می کنند و شما لینک برگشت به سایتتان را به عنوان یک متخصص محتوایی خواهید داشت.

13- یک ایمیل تبلیغاتی با برنامه ریزی خوب و مشتری محور برای لیست بازدید کنندگان بالقوه مورد نظر خود بفرستید و به آن ها اعتباری برای خرید هر چیزی از سایتتان اختصاص دهید. روی محتوا و ظاهر ایمیلتان وقت بگذارید : شما می خواهید به مشتریانتان یک ارزش واقعی را پیشنهاد بدهید و نباید Spam    به نظر برسید

14- از طریق درخواست تبادل لینک با سایت های مرتبط با خودتان( سایت هایی که رقیب نباشند) و قرار دادن لینک سایتتان در صفحه های آن ها می توانید بازدیدتان را بیشتر کنید. در تبلیغات اینترنتی این روش، روش خیلی ارزشمندی است.

15- در فوروم ها و بحث های آنلاین شرکت کنید و همیشه آدرس سایتتان را در امضایتان ذکر کنید. دقت کنید که تبلیغ چیزی نکنید و چیزی نفروشید. بیشتر گروه ها از این کار عصبی می شوند و شما را به عنوان Spam  خواهند شناخت.

16- هر وقت کسی چیزی از سایت شما سفارش داد، کاتالوگ محصولات دیگر برای آشنایی بیشتر برای آن ها بفرستید.

17- از ویزیتورهای خود بخواهید تا نام شما را از طریق تکنیک های بازاریابی ویروسی توسعه دهند. از مشارکت در گروه ها و فوروم ها تا ارسال خبرنامه از طریق ایمیل مارکتینگ

18- مطمئن نیستید مشتریانتان چه می خواهند؟ یک نظرسنجی آنلاین راه بیاندازید تا نظرات قطعی آن ها را درباره اینکه چگونه سایت شما می تواند به آن ها بهتر بفروشید به دست آورید.

19-وقتی تبلیغات اینترنتی خود را می سازید، مطمئن شوید که جامعه هدف خود، هدف کمپینتان و استفاده خلاقانه از تبلیغات برای گرفتن بازدید و کلیک خوردن تبلیغاتتان را می شناسید.

20- از روش های دیگر فروش مانند تبلیغات اینترنتی گروهی یا سایت های حراج آنلاین برای افزایش بازدید و فروش استفاده کنید