معرفی ویژگی موثر RSS

مژده به وبلاگ نویسان

میلرلایت با ایجاد ویژگی جدید RSS، این بار هم، شما را در ایجاد خبرنامه های بهتر یاری می کند.

این ویژگی در ویرایشگر Drog & drop اضافه شده است و در ادامه ی block  های موجود در این ویرایشگر قابل استفاده است.

با استفاده از بلاک RSS، می توانید پست های وبلاگ خود را به خبرنامه هایتان اضافه، ویرایش و ایمیل کنید. این بلوک یک قالب منحصر به فرد است که خبرنامه های شما را جذاب تر از پیش می کند.

بلوک RSS در Drag & Drop editor

 ما با افزودن این ویژگی به شما این امکان را می دهیم که پست های اخیر خود را به مشتریانتان در خبرنامه ارسال کنید. با توجه به شکل بالا می توانید این بلاک را بکشید و در خبرنامه ی خود اضافه کنید.

باید در نظر داشته باشد که   URLوبلاگ شما با این ویژگی هم خوانی داشته باشد. وبلاگ هایی که بر پایه ی

وردپرس طراحی شده اند URL آن ها به صورت کلی دارای yourblog.com/feed می باشد. این ویژگی فقط وبلاگ هایی را که لینک آن ها به این صورت است را پوشش می دهد. اگر لینک وبلاگ شما این گونه نیست ساده ترین راه این است که کد اصلی آن را بررسی کرده و در آن RSS را جستجو کنید.

URL خود را وارد کنید و بر دکمه ی سبز رنگ کلیک کنید به طور پیش فرض حداقل 3 تا از آخرین پست ها را می توانید بار گذاری کنید ولی امکان انتخاب پست های بیشتر نیز وجود دارد.

 

در تنظیمات، شما می توانید محتوایی را که می خواهید در بلوکتان نمایش داده شود را انتخاب کنید (تعدادی از محتوا را را گلچین کنید یا همه ی آن ها را انتخاب کنید ) هم چنین می توانید مشخص کنید چه میزان از اطلاعات شما نمایش داده شود. مانند نویسنده، تاریخ انتشار و ... . همان طور که سایر بلوک ها نیز قابل تنظیم هستند بلوک RSS هم قابل تنظیم است.

Template جدید با ویژگی RSS

برای افرادی که می خواهند یک RSS منحصر به فرد را در خبرنامه های خود ارسال کنند،  ما یک Template جدیدی را طراحی کرده ایم و آن را Blog Updates نام گذاری کرده ایم که شما می توانید آن را در میان دیگر Template ها جستجو کنید.

در این قالب شما می توانید بلاک های اصلی RSS  همراه با محتوا و اطلاعات آماده ی انتخاب را ببینید .

علاوه بر این شما می توانید بلوک های پیش فرض مانند عنوان ، متن و عکس اضافه کنید .در نهایت شما می توانید بلوک های خاص که برای طراحی خبرنامه عالی هستند را انتخاب کنید .

 

 ویژگی RSS  در  automation 

اگر شما یک وبلاگی را راه اندازی کرده اید قادر خواهید بود که از ویژگی RSS  در  automation هم استفاده کنید و به این ترتیب با ارسال خودکار در زمان خود صرفه جویی کنید.

در ماه آینده، ویژگی های جدید دیگر هم در این زمینه ارائه خواهیم کرد.