ایست! به چراغ های قرمز قبل از شروع تبلیغات اینترنتی توجه کنید

ایست! اینجا چراغ قرمز است، تا زمانی که سبز نشده توصیه اکید می کنیم که حرکت نکنید
بسیار از ما با همان نگاه سنتی و نگرش چاپی تبلیغات اینترنتی را شروع می کنیم و پس از چند ماه هزینه کردن و نتیجه مناسب نگرفتن، داستان این سنگ فرش های طلا را برای خود بسته و به جای اول برمی گردیم.
اگر یادتان باشد بیشترین هنرمندی در تبلیغات چاپی شیوه طراحی آگهی تبلیغاتی بود، که با چند بار آزمون و خطا بهترین نتیجه حاصل می شود و داستان تبلیغات سنتی در همین جا ختم شده و کل ماجرا به شیوه پاسخگویی کارمندان فروش به خطوطی که زنگ می خورند، بستگی داشت، شرکت ها به دنبال فروشندگان بلبل زبان بودند که بتوانند سرنخ های حاصل شده را به مشتریان تبدیل کنند، همین و بس

ایست! اکنون دیگر ماجرا متفاوت است، دیگر قهرمان اصلی داستان، سناریوی آگهی یا فروشنده بلبل زبان نیست، در عصر تکنولوژی هوشمندی مدیران است که سرنوشت کسب و کارها را رقم می زند و بادبان های برافراشته را در بهترین مسیر باد قرار می دهد

یک تفاوت اصلی تبلیغات سنتی با تبلیغات اینترنتی در این نکته است که شما در تبلیغات سنتی وقتی آگهی خود را مثلا در روزنامه ای چاپ می کردید دیگر ماجرا تمام بود، اما در تبلیغات اینترنتی وقتی شما یک بنر تبلیغاتی را در یک سایت قرار می دهید تازه ماجرا آغاز می شود، هوشمندی شما در این بخش می تواند اثر بخشی تبلیغات اینترنتی را از -10 تا +10 تغییر دهد.
توصیه می کنم قبل از شروع تبلیغات اینترنتی به این نکات قرمز رنگ توجه کنید و تا زمانی که سبز نشده اند تبلیغات خود را شروع نکنید:
  • آیا پارامترهای سنجش خود را برای تبلیغات اینترنتی مشخص کرده اید؟
  • آیا سناریوی برای گرفتین ایمیل بازدید کنندگان خود دیده اید؟
  • آیا در حوزه رابط کاربر کاربران را به مقصدی که می خواهید برسند، هدایت کرده اید؟
  • آیا تلفن های تماس شما در دسترس است ؟
  • Call To action شما چیست؟
  • آیا بازدید کنندگان را به صفحه اصلی وب سایت خود منتقل می کنید یا صفحات جدایی برای این هدف در وب سایت خود طراحی کرده اید؟