شروع کنید، اینستاگرام برای کسب وکار شما

طبق تحلیل های سایت سام آل در سال 2013 اینستاگرام موثرترین ابزار بازاریابی بین رسانه های شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری بوده است.

این ابزار علاوه بر ایجاد یک ارتباط غیر رسمی بین شما و مشتریان (بالفعل و بالقوه) به شما در حوزه مارکتینگ نیز می تواند کمک کند، کار با اینستاگرام خیلی ساده است و شما در کمتر یک دقیقه می توانید اکانت اینستاگرام کسب و کار خود را ایجاد کنید فقط کافی است که این نرم افزار را روی تلفن همراه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

مهمترین چیز در موفق کردن اینستاگرام کسب و کار شما ایده ای است که شما برای انتشار محتوا در صفحه خود طراحی می کنید، اگر این استراتژی محتوا شما درست چیده نشود، این ابزار برای شما کار نخواهد کرد.
این استراتژی بستگی مستقیمی با نوع کسب و کار شما دارد مثلا اگر شما یک آژانس مسافرتی هستید محتواهایی از قبیل تصاویر هتل ها، تصاویر جاهای دیدنی، آموزش های کوتاه در مورد سفر و ... می تواند جذاب باشد

برای مشخص شدن بحث مثالی برایتان می زنم، همانطور که می دانید (شاید هم بعضی از اعضای دوست داشتنی کارزار نمی دانند) سایت بانکی(banki.ir) متعلق به مجموعه ما می باشد، این سایت در حوزه اخبار بانکی، اقتصاد، تکنولوژی و استخدام کار می کند، در ضمن بیش از 300.000 نفر در این سایت رزومه خود را برای کاریابی ثبت نموده اند.
ما 10 روز پیش تصمیم گرفتیم صفحه اینستاگرام این سایت را راه اندازی کنیم، بحث های زیادی مطرح شد که چه الگوی برای محتوای این صفحات در نظر بگیریم که هم برای کاربران جذاب باشد ( به گونه ای که صفحه ما را به دوستان خود توصیه کنند) و هم از طرف دیگر برای کسب و کار ما مفید باشد، یعنی یک رابطه برنده- برنده بین بانکی و مخاطبان، نتیجه خیلی ساده بود، ما آخرین آگهی های استخدام بانکی را در این صفحه به صورت دست نویس ( برای دادن یک حس غیر رسمی) منتشر کنیم. نتیجه این شد:
 
 
صفحه 10 روز پیش راه اندازی شد و با چند تبلیغ کوچک در صفحات پربازید اکنون بیش از 10.000 دنبال کننده دارد.
دلیل موفقیت این صفحه خیلی ساده است، انتخاب استراتژی مناسب برای محتوا!
 
این صفحه را  در این آدرس می توانید ببینید و آن را دنبال کنید (http://instagram.com/jobboard)
 
 
 
شما چه کسب و کاری دارید و فکر می کنید چه محتوایی برای کسب و کار شما مناسب باشد؟