میلرلایت چگونه به شما در جمع آوری لیست ایمیل کمک می کند

میلرلایت چگونه به شما در جمع آوری لیست ایمیل کمک می کند؟
بازاریابی یک فرایند ظریف و دقیق است، نشانه گرفتن، در نظر گرفتن شرایط مختلف و پرداخت تیر به هدف، دقیقا به سوی هدف
با همین فلسفه است که پیامک های گروهی بی هدف، ایمیل های اسپم آزار دهنده و تبلیغ بدون شناسایی مخاطب چیز جزء هزینه و بدنام کردن کسب و کار به بار نمی آورد.

 
یکی از شیوه های موثر بازاریابی استفاده صحیح از ایمیل مارکتینگ می باشد.
ایمیل مارکتینگ صحیح یعنی اینکه شما به لیست از مخاطبین که از شرایط ذیل جمع آوری شده است ارسال ایمیل داشته باشید:
  • مشتریانی که در طول 2 سال اخیر از شما خریدی کرده باشند
  • اطلاعات که در نمایشگاه یا از شیوه های تبلیغاتی دیگر جمع آوری نموده اید.
  • در وب سایت شما ثبت نام کرده باشند.
  • خود مخاطب به هر شیوه ای این مجوز را به شما داده باشد که به ایشان ایمیل ارسال نمایید.

قطعا یک لیست جمع آوری شده به شکل بالا با تعداد 1000 نفر بهتر از یک لیست بی هدف با تعداد 100.000 نفر می باشد.

خوب میلرلایت در این حوزه به شما چه کمکی می کند:
قرار دادن فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما: در این بخش با چند کلیک ساده شما می توانید به میلرلایت یک فرم اشتراک ساخته و آن را در وب سایت خود قرار دهد و کاربران سایت خود را برای عضویت در خبرنامه خود ترغیب کنید.

قراردادن فرم اشتراک در صفحه فیس بوک کسب و کار شما: در کمتر از یک دقیقه با میلرلایت یک فرم اشتراک ساخته و در صفحه فیس بوک کسب و کار خود قرار دهید.

وصل شدن از طریق برنامه نویسی: با چند خط کدنویسی می توانید خودتان فرم اشتراک خود را ساخته و از طریق API به میلرلایت وصل شوید و کسانی که عضو وب سایت شما می شوند را در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود نیز عضو کنید.