نکاتی که قبل از شروع تبلیغات اینترنتی، باید بدانید!

  • انتخاب یک مشاور خوب، اولین گام در بهره مندی شما از این بستر بی نظیر داشتن یک مشاور خوب می باشد، یک مشاور خوب برخلاف تصور عمومی می تواند هزینه های شما را به قدر قابل توجهی کاهش و اثر بخشی تبلیغات شما را به مقدار چشمگیری، موثر نماید.
  • تبلیغات اینترنتی فقط بنر نیست! شیوه های مختلفی برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد، تبلیغات اینترنتی فقط قرار دادن بنر در سایت های پربازید نیست، کمپین های روابط عمومی، برگزاری نظرسنجی، مسابقه، کمپین های SEO و ... ابزارهای دیگری هست که در برخی از کسب و کارها قطعا موثرتر از بنر می تواند نقش بازی کند.
  • به آمارهای سایت های از قبیل الکسا اعتماد نکنید، به سادگی و با چند تکنیک فنی می شود سایت های مثل الکسا را فریب داد! پس پایه تصمیم گیری شما نباید آمارهای سایت های مثل الکسا باشد، رشدهای عجیب و غری، بالا و پایین شدن نمودار در دوره های زمانی کوتاه و .. مواردی است که شما باید دقیق تر در مورد آن بررسی کنید.
  • سناریوی طراحی بنر از یک تا بیست، سناریوی طراحی یک بنر می تواند با ضریبی بین یک تا بیست اثر بخشی تبلیغات شما را بیشتر کند.
  • بگذارید شخص ثالث در مورد شما حرف بزند، یک خبر، یک مصاحبه، یک ریپورتاژ در خیلی از مواقع می تواند برای شما نقش موثرتری از یک بنر چند ماه بازی کند. مخاطبان به شخص ثالث بیش از شما اعتما دارند.
  • هزینه ها و زحمات بر باد می رود، اگر تمام تکه های پازل شما مرتب بوده ولی شما وب سایت خوبی نداشته باشید، تبلیغات شما در اینترنت به سنگ خواهد خورد، نه تنها موثر نخواهد بود ممکن است مخرب نیز باشد!