تبلیغات در فیس بوک – قسمت دوم

کسب و کار ها نباید به تبلیغات بنری درون فیس بوک بسنده کنند. بیشتر اوقات هنگامی که شخصی با یک بنر تبلیغاتی در فیس بوک مواجه می شود، برای آگاهی بیشتر به صفحه فیس بوک مربوط به برند و یا محصول تبلیغ شده مراجعه می کند تا از آن اطلاعات بیشتری دستگیرش شود. کاربران فیس بوک، وقتی که وارد صفحه کسب و کار تبلیغ شده می شوند، انتظار دارند که بتوانند در آنجا اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار بدست بیاورند. پس فراموش نکنید که در مورد محصولات و خدماتتان در صفحه فیس بوک کسب و کارتان، پست قرار دهید.

در کنار توضیحات مربوط به محصولات و خدمات، کسب و کار ها باید از پست های جذاب متفرقه که به کسب و کارشان هم کمی مرتبط است، استفاده کنند تا کاربران به صفحه آنها جذب شده و سریع تر با آنها ارتباط برقرار کنند. هر از گاهی باید از پست هایی استفاده گردد که باعث ایجاد تعامل میان کاربر و برند می شود و این پست ها معمولا با طعم مقایسه عنوان می گردند.

در فیس بوک شما می توانید از صفحه Admin Panel، وضعیت پست های خود را ملاحظه کرده و ببینید که در چه زمانی پست شما دارای بیشترین بازدید کننده بوده اند. یا بهتر است بگوییم، می توان زمان مناسب برای پست گذاشتن را از طریق تعداد بازدیدکنندگان متوجه شد. استفاده از تصویر کاور و تصویر پروفایل مناسب یکی از مسائلی محسوب می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.