تبلیغات در اینستاگرام

حدود سه سالی است که شبکه اجتماعی ای به نام اینستاگرام پدید آمده که بر پایه اشتراک گذاری تصاویر بنا شده است و فقط هم روی گوشی های همراه هوشمند قابل استفاده است ولی می توان محتوای آن را روی کامپیوتر های شخصی هم مشاهده کرد. در اینساگرام کاربران بوسیله دکمه آبی رنگ موجود در پایین صفحه، وارد اپلیکیشن مربوط به گوشی همراهشان شده و عکس تهیه می کنند و در قدمی بعدی می توانند با فیلتر های موجود در اینستاگرام به قولی یک تحول اساسی در عکسشان ایجاد کنند.

تا به امروز اینستاگرام توانسته حدود 150 میلیون کاربر به خود جذب کند که خیلی از این حساب های کاربری مربوط به کسب و کار ها و شرکت های معروف سراسر دنیا هستند. در کشور ما هم کسب و کار ها در حال استفاده از اینستاگرام هستند و برای تبلیغات از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. البته چندین نکته باید رعایت شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

-          نیازی نیست که حتما عکسی که در اینستاگرام قرار می دهید از طریق موبایل گرفته شده باشد و آن عکس می تواند یک عکس بارگذاری شده باشد.

-          در حین تهیه پست حتما توضیحاتی در مورد عکستان وارد کرده و وارد کردن هشتگ ها را فراموش نکنید.

-          از واترمارک شرکت خود روی عکس هایتان استفاده کنید تا با سرعت بیشتری شناخته شوید و همچنین منحصر به فرد به نظر بیایید.

-          فراموش نکنید که افراد مهم را در حساب کاربری خود Follow کرده و عکس های آنها را Like کنید.

-          شما می توانید پروفایل های توئیتر و فیس بوک کسب و کار خود را با حساب کاربری اینستاگرام خود لینک کنید تا هر عکسی که در اینستاگرام وارد ثبت می گردد، در آن دو هم نشان داده شود. البته باید نام کاربری هر همه حساب های کاربریتان یکی باشد.