ارسال هفتگی خبرنامه ها تا 400% احتمال فعال شدن مجدد مشترکین غیر فعال را ممکن می کند


فرصت های جدید برای پیدا کردن مشترکین بیشتر وابسته به پلت فرم های ایمیل و فن آوری ردیابی مخاطبان می باشد. با تجزیه و تحلیل الگوهای رفتاری، شما می توانید بینش ارزشمندی را نسبت به منافع و نیازهای مصرف کنندگان به دست آورید که منجر به ارتباطات دقیق تر خواهد شد. در این مقاله به طور خلاصه خواهید خواند که چگونه یک خبرنامه هفتگی جنجالی و یک سیستم هشدار ارسال ایمیل را راه اندازی کنید.هدف غایی خود را رساندن مشترکین به 20 میلیون، بالا بردن نرخ کلیک تا 97 درصد و افزایش فعال شدن مشترکین غیر فعال تا 400% قرار دهید.
قدم اول : ساخت الگوریتمی برای افزایش شخصی سازی
این الگوریتم باید بر پایه ذخیره داده های شش سال گذشته ساخته شود.در اصل هدف ما از این الگوریتم، خدمت بهتر به مشترکین می باشد.پس در اینجا ما سه نوع پایگاه داده داریم
  • پایگاه داده های مصرف کننده (اطلاعات شناسایی شخصی) یا همان PII
  • یک پایگاه داده از حوادث و وقایع به علاوه زمان و مکان و اشخاص مرتبط با آنها
  • یک پایگاه داده از اطلاعات اشخاص و هنرمندان

قدم دوم : تکنولوژی تست
بعد از ساخت الگوریتم قدم بعدی، تست کردن است. ازیک جامعه آماری کوچک مثل خانواده و یا دوستان شروع کنید و از آنها بخواهید پاسخ صادقانه بدهند.پس از گذر از مرحله تست افق شما نسبت به ادامه راه گسترش خواهد یافت و مسجم تر خواهد شد.

قدم سوم : ارسال ایمیل های شخصی و سیستم هشدار ایمیل
بررسی تقویم و مناسبت ها و حوادث هفتگی، روش خوبی است تا مناسبت ها و اتفاقات پیش رو را از قبل بدانید.روند رویداد ها و وقایع محلی و ارسال خبرنامه با موضوعاتی مرتبط به آنها این امکان را به شما می دهد تا سلایق و علاقه های مشترکین خود را بشناسید. همچنین در این خبرنامه ها مشترکین باید امکان فشردن دکمه ای با مفهوم نمی پسندم نیز داشته باشند.
 
در کل هدف ما در خبرنامه های مبتنی بر مناسبت های محلی، ارسال تعداد زیاد ایمیل نیست بلکه باید مبتنی برخواسته های مشترکین در دریافت مطالب مرتبط با مناسبت های مورد علاقیشان باشد.
در راستای ارسال ایمیل نکاتی است که اشاره به آنها می تواند، مفید واقع شود :
  • ارسال به مشترکین غیر فعال : ایمیل های مناسبتی خود را بعد از آنکه به مشترکین فعال خود ارسال کردید، برای مشترکین غیر فعال خود نیز بفرستید. طبق نظریه رامیرز استفاده از داده های هنجاری و حادثه ای و ارسال آنها برای کسانی که حداقل 5 ماه از حوادث و ایمیل های مناسبتی به دور بوده اند بسیار کارآمد می باشد.
  • هشدار های سازنده : این هشدار ها  می تواند علایق آینده یک مشترک را به شما نشان دهد. این که چه نوع مطلبی را می پسندد، چه اتفاقاتی در آینده ممکن است برای او جذاب باشد، چه زمانی برای ارسال ایمیل به او مناسب تر است، اطلاعات و مکان های یک مناسبت مورد علاقه او و غیره
  • از هشدار هایی که مرتبا برای شما ارسال می شود آگاهی کامل داشته باشید : این هشدار می تواند در قالب دریافت یک ایمیل انفرادی باشد. ممکن است درخواستی از مشتری برای دریافت ایمیل هایی در زمینه علایقش باشد.در کل باید این موضوع برای شما به عنوان یک اصل شناخته شود که کنترل هشدارهای صندوق ورودی هم آگاهی شما را از مشترکینتان بالا می برد و همچنین با پاسخ دادن به این هشدار ها به حقوق شهروندی مشترکین خود احترام می گذارید واین گونه آنان را برای حفظ ارتباطشان راغب تر می کنید.
  • آپدیت کردن سرویس به طور مرتب می تواند تاثیر گزار باشد: پس از ارسال ایمیل، اولین چیزی که یک مشترک می بیند موضوع ایمیل می باشد، پس از پسندیدن موضوع، طراحی و ظاهر خوب ایمیل ارسالی خواننده را در ادامه مسیر با شما تشویق می کند.پس شما پس از ارسال نیاز به بهینه سازی اطلاعات وطراحی فضایی مناسب برای ارائه خدمتی درخور خواننده می باشد که این عمل باید به طور مرتب و مطابق با سلیقه و نیاز روز مشترکین انجام شود.