معجزه فروش های مناسبتی + هدیه کارزار

فروش های مناسبتی یکی از شیوه های مناسب در فرایندهای فروش و افزایش مشتریان می باشد، اگر نگاه شما در کسب و کارتان این باشد یک مشتری یعنی بارها خرید با این مدل می توانید سود خود را در فروش اولیه به مشتریان کاهش داده و مشتریان خود را به میزان چشم گیری افزایش دهید.
 
دقت کنید که در اغلب کسب و کارها مشتریان بیش از یک بار خرید می کنند، بیمه گذار هر سال ماشین خود را بیمه می کند، مسافر سالی چند بار سفر می کند و ....
 
پس هدف فروش های مناسبتی ساده است، افزایش تعداد مشتریان با کاهش میزان سود در فروش اولیه و نگهداری مشتری برای فروش های آتی
جشنواره های که شرکت های اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه هر فصل برگزار می کنند جزء همین فروش های مناسبتی می باشد، هدف اصلی این شرکت ها افزایش لیست مشتریان می باشد.

چند گام ساده برای پیاده سازی فروش های مناسبتی در کسب و کار شما
 
تقویم مناسبتی خود را برنامه ریزی کنید
اولین گام برنامه ریزی تقویم مناسبتی در هر سال است، شما در چه مناسبت های می خواهید تخفیف بدهید، جنس کالای شما باید با نوع مناسبت هماهنگی داشته باشد و در ماه حداکثر بیش از یک مناسب در نظر گرفته نشود
ما این کار را برای شما راحت کرده ایم، تمام مناسب های مهم سال 1393 در یک طراحی زیبا برای شما آماده کرده ایم، سایز کوچک این طرح را از اینجا دانلود کنید و سایز بزرگ ترش را از اینجا
 
ایده های خود را رو کاغذ بیاورید
خود بعد از تکمیل تقویم مناسبتی و پر کردن آن، برای تمرکز بیشتر تقویم را روی دیوار اتاق فروش نصب کنید، اکنون زمان این است که برای مناسبت های در نظر گرفته شده، ایده های مناسبی برای فروش های تخفیف دار خود طراحی نمایید. به عنوان مثال ایده ای که ما برای روز مادر جهت فروش نرم افزار میلرلایت اجرا کردیم، 20 درصد از ما تخفیف بگیرید و به مادران خود هدیه بدهید. اینجا می توانید این ایمیل را ببینید

مشخص کردن طرح و تخفیف ها
برای ایده های تصویب شده طرح های گرافیکی خود را آماده کردن و مشخص کنید چقدر در هر مناسبت به مشتریان خود تخفیف می دهید، دقت کنید که مبلغ این تخفیف ها باید چشم گیر باشد تا مشتریان را به سمت شما جذب کند، همچنین تاریخ های شروع و پایان طرح های خود را نیز مشخص کنید مثلا اگر 6 خرداد(ولادت حضرت رسوم اکرم (ص)) می خواهید طرحی را اجرا کنید زمان شروع و پایان طرح را مشخص کند، پیشنهاد ما برای این دوره ها حداق 2 روز و حداکثر یک هفته است

یک هفته مانده به طرح ها اطلاع رسانی کنید
یک هفته مانده به زمان مناسب اطلاع رسانی کنید، بهترین شیوه اطلاع رسانی از طریق ایمیل  و خبرنامه  می باشد، چرا که کسانی که در خبرنامه شما هستند با شما آشنایی دارند و تخفیف ها شما برای این افراد ارزشمند است.
بهترین زمان برای اطلاع رسانی برای مناسب ها یک هفته مانده، روز شروع و یک روز مانده به پایان است.

نظر شما چیست آیا تجربه یا ایده ای در این زمینه دارید؟