آیا Galaxy S5 می تواند در کمتر از ده روز ده میلیون بفروشد؟

اخیرا شایعاتی در مورد گوشی هوشمند بعدی شرکت سامسونگ بالا گرفته که در حقیقت نسخه پنجم سری گوشی های گلکسی سامسونگ محسوب می گردد. بیان شده که این گوشی دارای یک پردازنده هشت هسته ای شصت و چهار بیتی خواهد بود و به یک دوربین شانزده مگاپیکسلی مجهز می گردد.

شرکت سامسونگ اخیرا فعالیت های بسیاری در زمینه بهینه سازی گوشی های  هوشمند انجام داده. این شرکت ساعت هوشمند  گلکسی گیر را به بازار عرضه کرد و قرار بر این است که به زودی اولین گوشی همراه هوشمند صفحه خمیده خود را به بازار جهانی عرضه کند.

البته همه موضوع، مسئله عرضه نیست؛ بلکه سامسونگ به فکر این است که با نوآوری میزان و سرعت فروشش را هم افزایش دهد. در گذشته دیدیم که سامسونگ توانست در پنجاه روز، ده میلیون Galaxy S3 و پس از عرضه Galaxy S4، فقط در بیست و هفت روز به همین تعداد از این گوشی کهکشانی اش به فروش برساند.

این دفعه به نظر می آید که سامسونگ به سراغ افزایش قدرت امنیتی رفته و قصد دارد با قابلیت باز شدن قفل موبایل بوسیله چشم و از طرفی با طراحی بدنه این گوشی به کمک چرم، تصمیم دارد یک گوشی به نسبت لوکس به بازار عرضه کند.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی Galaxy S5 مشخص نیست و فقط بیان شده که این گوشی برای سال 2014 آماده عرضه خواهد شد. به نظر شما با این مشخصاتی که عنوان شد، آیا Galaxy S5 می تواند در کمتر از ده روز، تعداد ده میلیون واحد بفروشد؟