معرفی نسخه جدید میلرلایت

نسخه ای که هفته آینده ارائه خواهد شد

میلرلایت از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون در زمینه بهبود کیفیت پلن ها هیچ توقفی نداشته است و اکنون بعد از گذشت حدود 5 سال مفتخریم که نسخه جدید خود را در اختیار مشتری قرار خواهیم داد. در این نسخه طرح میلرلایت از ابتدا تغییر کرده است و طرح جدید با بسیاری از ویژگی های نو همراه است. به عنوان مثال منوی اصلی که بالای صفحه است به سمت چپ پلن تغییر مکان داده است و یا اینکه The company and user info همچنان در مکان قبلی می باشد.

نمایش لیست ایمیل ها :

همان طور که در تصویر می بینید صفحه ایمیل ها تغییر کرده و به سه بخش تبدیل شده، emails، drafts و outbox. نکته قابل توجه این است که با این طرح جدید چرخیدن در ایمیل ها بسیار آسان تر شده است. همچنین جایگاه جستجو را در بالای ایمیل ها قرار داده ایم تا شما بتوانید با کلمات کلیدی ایمیل های خود را بیابید.

گام های ایجاد خبرنامه :

برای این قسمت navigation در نظر گرفته شده است که شما به راحتی می توانید گام ها را دنبال کنید.

چیدامان گروه های مشترکین :

در این نسخه ما تصمیم گرفتیم ویژگی خاصی از طبقه بندی آدرس ایمیل ها را ایجاد کنیم. شما می توانید به سادگی گروه های مشترکین خود را drag and drop کرده و آن ها را طبقه بندی دلخواه کنید.

لیست وب فرم ها :

صادقانه باید بگوئیم که جستجو برای اینکه کدام وب فرم با چه عنوان و فرمتی آماده شده است بسیار مشکل بود به همین دلیل در این نسخه ما به تصاویر بزرگ تکیه کردیم و در آن عنوان وب فرم و نوع آن را به بزرگی هرچه تمام تر بیان کرده ایم تا شما هیچ گاه در انتخاب وب فرم خود اشتباه نکیند.

و در آخر یک ویژگی جدید ....

ویژگی responsive. از هم اکنون شما می توانید میلرلایت خود را بر روی تبلت و موبایل خود نیز با همین کیفیت مشاهده کنید. 

هدف ما این است که نسخه جدید را در هفته دیگر راه اندازی کنیم و پس از راه اندازی تمامی کاربران یک ایمیل به منظور استفاده از رابط کاربری جدید دریافت خواهند کرد.

 

 با تقدیم احترامات

تیم میلرلایت