بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود

قدیم ها اگر یادتان باشد قدرت کسب و کارهای کوچک در دفترچه های صاحبان آن کسب و کار بود که شماره تلفن مشتریان خود را یاداشت می کرد، هر چقدر این دفترچه ها قطورتر و پر محتوا تر بود نشان می داد که آن کسب و کار رونق بالاتری دارد، امروز اما داستان متفاوت است، قدرت هر کسب و کار به میزان آدرس ایمیل هایی است که آن کسب وکار از مشتریان خود دارد، هر چقدر این میزان بیش تر آن کسب و کار پررونق تر

چرا بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود؟
اگر شما استراتژی درستی برای دریافت ایمیل بازدید کنندگان سایت خود نداشته باشید و برنامه جدی برای یک فرایند ایمیل مارکتینگ طرح ریزی نکنید، تحقیقات نشان می دهد که 80 درصد پتانسیل های تبلیغاتی خود را در فضای مجازی در بهترین حالت هدر می دهید، دلیل ساده است، کاربران تبلیغ شما را می بینند و وارد وب سایت شما می شوند، اکثر آنها بدون هیچ گونه خرید و تماسی با شما وب سایت شما را بسته و شما را فراموش می کنند و شما هیچ سرنخی برای ارتباط دوباره با آنها در دست ندارید!
با استراتژی درست در جذب ایمیل ها (این مقاله من را در این موضوع بخوانید) شما می توانید از مشتریان خود سرنخی داشته باشید و با طرح درست برای ایمیل مارکتینگ می توانید یک ارتباط پایدار را با مشتریان آینده خود ایجاد نمایید، آنها هر زمان که به محصولات و خدمات شما نیاز داشتند قطعا شما نزدیک ترین امکان برای ایشان خواهید بود

نظر شما چیست؟ آیا شما برنامه برای جذب مخاطبان خود دارید؟