خبر مهم : Call to action برای صفحات شما در فیس بوک

اخیرا فیس بوک یکی از ویژگی های جدید صفحات خود را اعلام کرده و گفته که این ویژگی می تواند ترافیک بیشتری را از صفحه فیس بوک شما برای سایتتان ایجاد کند : دکمه call to action  یا همان CTA

این ویژگی هنوز برای عموم قابل دسترسی نیست و در عین حال فقط برای کاربران آمریکا قابل دسترسی می باد. اما به زودی در ابتدای سال میلادی جدید برای تمام کاربران فیس بوک در دنیا قابل استفاده خواهد بود.

CTA فیس بوک چگونه کار می کند ؟

صاحب پیج می تواند برای هر یک از هفت گروه پیش فرض تعریف شده دکمه CTA داشته باشد، گروه ها عبارتند از :

Sign Up, Shop Now, Contact Us, Book Now, Use App, Watch Video, and Play Game

شما می توانید این دکمه را به هر مقصدی که تمایل دارید مشتری به آنجا هدایت شود لینک دهید.

CTA شما در جای مشخصی بالای صفحه و سمت چپ دکمه like فیس بوک دیده خواهد شد. وجود این دکمه می تواند cover photo  های شما مهم جلوه دهد. فقط به این نکته دقت داشته باشید که طراحی و رنگ آمیزی تصاویر شما ارزش CTA شما برای طرفداران فیس بوک که به دیدن این دکمه عادت کرده اند، پائین نیاورد. در انتشار اولیه دکمه CTA در نسخه های تلفن همراه قابل مشاهده نیست پس اگر طرح cover photo خود را با CTA ادغام کنید ممکن است برای خواننده کمی گیج کننده باشد.

اگر می خواهید این ویژگی را در صفحه فیس بوک خود ببینید شما می توانید به این لینک مراجعه کنید و در آنجا عضو شوید آنها دسترسی بتا را برای گروه Sign Up به شما خواهند داد.  این باشگاه اعلام کرده بعد از 3 هفته استفاده از نسخه بتا به طور متوسط 2.5 برابر بیشتر از CTA های دیگر مشتری جذب کسب و کارها شده است.