تبلیغات در فیس بوک - قسمت اول

همه ما با شبکه اجتماعی فیس بوک آشنا هستیم و حسابی درگیر آن شده ایم و رفتن به فیس بوک به به یکی از عادات زندگی روزمره ما تبدیل شده است. یکی از سوالاتی که در اوایل راه اندازی وب سایت فیس بوک برای من پیش می آمد، این بود که این تشکیلات از چه طریقی کسب درآمد می کنند؟ یکی از راهکار های کسب درآمد برای فیس بوک، تبلیغات است.

سیستم تبلیغاتی در فیس بوکی که 1.2 میلیارد نفر از جمعیت کل جهان در آن عضو هستند، بسیار حرفه ای طراحی شده. در فیس بوک برای شروع ایجاد تبلیغات، کسب و کار ها باید ایجاد صفحه کرده و اطلاعات خود را در آن وارد کنند. یکی  از مسائلی که در حوزه تبلیغات در فیس بوک مهم است،  استفاده از یک عکس پروفایل و کاور منحصر به فرد است که مخاطب را جذب کند.

برای ایجاد تبلیغات باید روی Create an Advertise کلیک کرده و در ادامه شما باید لینک مقصد تبلیغات خود را انتخاب کیند که می تواند وب سایت یا صفحه فیس بوک کسب و کار شما باشد. سپس باید افراد مورد نظرتان را هدف گیری کنید؛ برای مثال این افراد می توانند پسران بین 18 تا 25 سال باشند که در شهر نیویورک زندگی می کنند.

تبلیغات قرار گرفته در فیس بوک، در نوار سمت راست صفحات این وب سایت قرار می گیرند و هزینه تبلیغات به ازای هر روز گرفته می شود.