کسب و کارهای کوچک بیشتر برای تبلیغات اینترنتی هزینه صرف می کنند

بر اساس یک گزارش جدید کسب و کارهای کوچک هزینه های بیشتری برای برنامه های کسب و کار خود خرج می کنند با اینکه آن ها در تلاش هستند تا هزینه ها و ساختار پایگاه مشتریان خود را کم تر کنند، اما بر هنوز خیلی از افراد آن ها را ترک می کنند و آن ها در مواجهه با این تهدیدات آسیب پذیر هستند.

تحلیلگران در بوستون، 700 کسب و کار کوچک و متوسط را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که هزینه کردن در اپلیکیشن ها و خدمات نسبت به سال 2004 بیشتر شده و شرکت های تبلیغاتی اینترنتی وب سایت های خود را بهبود بخشیده اند. بیش از 60 درصد آن ها پول خود را خرج نمی کنند و به جای خرید نرم افزارهای دسکتاپ با استفاده از برنامه های قابل دسترس در اینترنت بهره وری خود را افزایش می دهند. اما بسیاری از سیستم های کامپیوتری کسب و کارهای کوچک نسبت به مواردی مثل هکرها و اتفاقات طبیعی دیگر که می تواند اطلاعات مهم را از بین ببرد، آسیب پذیر باقی می مانند.

در سال جاری تا کنون، کسب و کارهای موجود 4.4 میلیارد دلار به سرویس های میزبانی وب برای گرفتن سایت های تجارت الکترونیک شامل گرفتن سفارشات، فرآیند پرداخت و ارائه سرویس مشتریان پرداخت کرده اند. این عدد 6 درصد از سال گذشته بشتر بوده.

تا کنون، بیشترین هزینه صرف شده در تبلیغات اینترنتی حدود 1.3 میلیارد دلار بوده است. سانجیو آگروآل مدیر ارشد Yankee Group گفته است که، کسب و کارهای کوچک و متوسط در حال استفاده از سرویس های گوگل و یاهو که به مشتریان بالقوه اجازه جست و جو در مورد کسب و کارها از طریق فیلتر منطقه ای را می دهد هستند

آگروال گفت : درک استفاده از اینترنت برای تبلیغات محلی در حال توسعه بیشتری است، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک مثل سالن های زیبایی و رستوران هایی که بازار محلی را در دست دارند. یکی دیگر از فضاهای در حال رشد نرم افزارهایی است که از طریق آن ها شرکت ها هزینه اشتراک برای یک برنامه را به جای خرید یک پکیج نرم افزاری و نصب آن بر روی شبکه خود پرداخت می کنند. او هم چنین بیان کرد که این مورد به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که زیر ساخت های فیزیکی مثل سرورها که باعث کاهش هزینه های حساب داری را ندارند بسیار محبوب است. داشتن یک اشتراک برای حسابداری،منابع انسانی و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان خیلی ضروری است.

این در حالی است که آگروآل می گوید بیشتر سیستم های کامپیوتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند. شرکت کنندگان در نظر سنجی گفته اند که در حال کشمکش برای هزینه ها و زمان مورد نیاز در جهت تامین امنیت شبکه و ذخیره داده ها و نسخه پشتیبان در مکانی امن هستند. پرسنل IT در کسب و کارهای کوچک قابلیت های زیادی ندارند و نمی توانند نرم افزارهای جاسوسی و ویروس های پیچیده امروزی را دفع کنند.

نگه داری مناسب نسخه های پشتیبان و بررسی امنیت شبکه برای پرنسل IT مذکور کار سختی است. امروزه شما ممکن است کم تر از یک ساعت زمان برای پاسخ دادن به یک ویروس یا رفتار تهدید آمیز دیگر داشته باشید.

از همین رو کسب و کار های کوچک نیاز بیشتری به تبلیغات اینترنتی دارند و باید انرژی بیشتری در این مسیر صرف کنند. در واقع می توان گفت نیاز اصلی هر کسب و کار نوپا و کوچکی تبلیغات اینترنتی است

شما برای کسب و کارتان چه برنامه های تبلیغاتی داشته اید یا دارید؟