6 راه تبلیغات در لینکدین :

در کتاب جدیدترین راهنمایی ها برای کسب و کار در لینکدین، بهینه سازی موتورهای جست و جو و مشاوره تبلیغات اینترنتی توضیح می دهد که چگونه با استفاده از لینکدین به سرعت با مشتریان ایده آل، شرکا و رقبا، کارمندان و فرصت های جدید ارتباط برقرار کنیم. در این مقاله 6 مورد از راه هایی که شما می توانید در لینکدین تبلیغات کنید را بیان کرده است.

لینکدین فضای بسیار خوبی برای آشنایی و ارتباط با مخاطبان هدفمند از طریق ویژگی های بسیار ساده است. اگرچه شما در حال تولید سرنخ، رشد شبکه کسب و کار، استخدام کارمند جدید یا رشد اعضا در صفحات و اکانت خود هستید، اما ویژگی های تبلیغاتی لینکدین به شما فرصت می دهد تا با انعطاف پذیری و قابلیت زیاد به مشتریان هدفمند دست پیدا کنند.

اجازه بدهید به 6 نکته تبلیغاتی در لینکدین بپردازیم :

1-  تبلیغات کلیکی :

این مدل تبلیغات به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در صفحات برجسته و موقعیت های مختلف در وبسایت linkdin.com ساخته و قرار دهید. شما می توانید مشخص کنید کدام یک از  مشترکین لینکدین تبلیغات شما را ببینند. این کار از طریق انتخاب جامعه هدف صورت می گیرد. مثلا : به وسیله عنوان، موقعیت شغلی، شاخه صنعتی، جغرافیا، سن، جنسیت، نام شرکت، اندازه شرکت و ... تبلیغات از این مدل، به طور واضح نماش داده می شود در بالای صفحات لینکدین به صورت متن تبلیغاتی و تبلیغ کامل شما با یک تصویر در Sidebar ظاهر خواهد شد.

2- تبلیغات محتوایی :

تبلیغات محتوایی اساسا، مینی وبسایت هایی هستند که به شما اجازه نمایش چند پیام تبلیغاتی را ویجت Sidebar می دهند. آن ها شبیه بیلبوردهای گردانی هستند که شما در آزاد راه ها می بینید. سه تبلیغ مختلف در سه جهت...ش ما می توانید تعداد آن ها را فرمت ها رسانه ای مختلف تا چهار عدد افزایش دهید. بنا برایت شانس بیشتری برای دیده شدن تبلیغاتتان وجود دارد. برای مثال، شما می توانید Feed های جدید توییترتان را در یک Tab، ویدیوهای یوتیوب را در Tab دیگر و محتوای سفارشی را در آخری قرار دهید. شما می توانید محتواها را با هم میکس کنید تا تعامل تبلیغاتی بهتری از طریق صفحات مختلف، پادکست های صوتی، فایل های فلش یا بنر ایمیلی یا ویدیو انتخابی داشته باشید. تبلیغات محتوایی راه بسیار عالی برای دست یابی به مخاطبین مختلف با تنها یک تبلیغ است.


3- تبلیغات محتوایی SlideShare :

presentations  راه بیظیری برای درگیر کردن اعضای لینکدین هستند. SlideShare لینکدین، یک وبسایت شبکه اجتماعی است که شما می توانید ارائه های PowerPoint، اینفوگرافی ها، اسناد و مقالات را روی آن قرار دهید.

 

4- Sponserd InMail :

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا شما از لینکدین برای  ارسال پیام های زیاد به بخش مورد نظر مخاطبین هدف استفاده کنید. پیام های Sponserd InMail با پیام های معمولی تفاوت دارند. هدف اصلی در ارسال پیام های InMail برقرار کردن ارتباط با یک شخص است، بنابر این شما نباید آن ها را با پیام های تبلیغات اینترنتی دیگر ادغام کنید. این پیام ها InMail  کاملا شخصی سازی می شوند.

5- تبلیغات اجتماعی :

تبلیغات اجتماعی لینکدین یک راه خیلی موثر برای تشویق اعضای لینکدین به اشتراک گذاری و پیشنهاد دادن محصولات شماست. تبلیغات اجتماعی در جهت دیگر تبلیغات اینترنتی هدفمند لینکدین قرار دارد. تایید اعتماد مخاطبین موثرترین راه برای افزایش اعتبار پیام های شرکت شماست. محدوده وسیع تبلیغات اجتماعی لینکدین به عنوان راهی برای نفوذ در اعضای شبکه در جهت اشتراک گذاری ایده ها و اطلاعات است. تبلیغات اجتماعی تایید شدن توسط کاربران را توسط اشتراک گذاری و آپدیت ها راحت تر کرده است.

 6- تبلیغات گروهی :

تبلیغات گروهی لینکدین هدفمند، شخصی سازی شده، و ساخته شده برای تبلیغات در گروه های ویژه است. هم چنین این نوع از تبلیغات اینترنتی به ارتقا و تسلط به گروه اعضای ارتباطی شما کمک می کنند.

 

به طور کلی لینکدین یکی از موثر ترین ابزارها در جهت تبلیغات اینترنتی هدفمند است که اگر از ویژگی های آن استفاده کنید در زمینه تبلیغات پیشرفت ویژه ای خواهید داشت. پس حتما این بستر بزرگ را در راستای آگاهای بخشی و آشنایی انجام دهید.