از اشتراک و لغو اشتراک اعضای لیست ایمیلتان با notifications مطلع شوید

طبق درخواست های متعدد از سمت کاربران گرامی در ماه گذشته، این ویژگی را در پلن های موجود در میلرلایت راه اندازی کرده ایم و خوشحالیم از این که این بار هم شما را در استفاده ی بهتر از میلرلایت یاری خواهیم کرد.

با استفاده از این ویژگی شما می توانید از تعداد کسانی که عضو پلن شما شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند مطلع شوید.

به این ترتیب می توانید هر روز یک گزارش کلی از تعداد کسانی که عضو پلن شما شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند برای روز بعد خود تهیه کنید.

چگونه می توان notifications را فعال کرد؟

برای استفاده از این گزینه به ترتیب زیر عمل کنید

مطابق شکل در سمت راست کنار جای عکس، بر روی دراپ دان کلیک کنید و از میان گزینه های موجود بر روی notifications کلیک کنید.

Notifications سه نوع دارد

 

  • Subscribe one by one

نوع اول به این صورت است که شما آدرس ایمیلتان را وارد می کنید و زمانی که یک نفر به لیست شما اضافه شود بلافاصله یک ایمیل برای شما ارسال می گردد. در نظر داشته باشید این فقط در حالتی است که مشترکین شما وقتی از طریق وب فرم ثبت نام کنند به شما اطلاع داده می شود و برای زمانی که خود شما لیست ایمیل ها را وارد می کنید کارایی ندارد هم چنین برای مشترکینی که از طریق API هم به لیست شما اضافه می شوند کارایی دارد و برای شما Notifications می آید.

  • Unsubscribe one by one

با وارد کردن ایمیل خود در کادر مورد نظر، هرکدام از مشترکین شما که لغو اشتراک کنند و دیگر تمایلی به دریافت خبرنامه از طرف شما را نداشته باشند بلافاصله از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. این گزینه برای کسانی که از API هم استفاده می کنند کارایی دارد.

  • Daily summary

با وارد کردن ایمیل خود در این قسمت، هر روز راس ساعت 7 صبح برای شما یک ایمیل ارسال می گردد و به شما اطلاع داده می شود که در روز قبل چند نفر به لیست شما اضافه شده اند و چند نفر لغو اشتراک کرده اند.

برای استفاده از این ویژگی کافی است که ایمیل خود را در کادر های موجود وارد کنید و دکمه ی SAVE را کلیک کنید شما در این کادر ها می توانیدد تا 10 آدرس ایمیل برای دریافت Notifications وارد کنید فقط کافی است که این ایمیل هارا با کاما از یک دیگر جدا کنید.

اگر هم از این ویژگی استفاده نمی کنید کافی است ایمیل هایی را که برای دریافت Notifications وارد کرده ایید را پاک کنید.

امیدواریم که استفاده از این ویژگی برای شما کارآمد باشد. با نظرات خود، ما را از بازخورد این ویژگی مطلع کنید.