با ایمیل مارکتینگ به صورت جدی کسب و کار خود را رونق دهید!

اگر مدیر یک شرکت هستید یا یک کارآفرین هستید، مطمئنا به فکر افزایش فروش خود خواهید بود به طوری که بتوانید فروش خود را چهار تا پنج برابر افزایش دهید.

با توجه به گسترش استفاده از فضاهای مجازی، ایمیل مارکتینگ بهینه ترین روش برای افزایش درآمد کسب و کار شما خواهد بود

تحقیقات نشان می دهد اگه هزارتومان در زمینه ایمیل مارکتینگ هزینه کنید چهل هزارتومان برای شما سودآوری ایجاد می شود (برگشت سرمایه ایمیل مارکتینگ 40 می باشد)

در این مقاله روش هایی برای پول سازی بیشتر با ایمیل مارکتینگ را به شما ارائه خواهیم داد

  1. لیست بزرگی از ایمیل های مشتریان خود تهیه کنید

هرچه تعداد ایمیل های شما بیشتر باشد فروش شما هم افزایش خواهد یافت این به این معنا نیست که از بانک های ایمیل نا معتبر استفاده کنید، برای این که لیست ایمیل خود را گسترش دهید سعی کنید در ایمیل خود از صفحات فرود استفاده کنید و در وب سایتتان از وب فرم یا همان فرم اشتراک استفاده کنید و ایمیل بازدید کنندگان وب سایتتان را ثبت کنید و لیست ایمیل خود را گسترش دهید.

بزرگترین راز موفقیت در ایمیل مارکتینگ اندازه لیست ایمیل شما می باشد و هر چه این لیست بزرگتر باشد، فروش شما نیز بیشتر خواهد بود

  1. در تبلیغات خود، کاربران را به صفحات فرود هدایت کنید

اهمیت صفحه فرود یا همان لندینگ پیج در تبلیغات به حدی زیاد است که می تواند در فروش و جذب مشتریان شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که هیچ عکس و لینک غیر مرتبطی را در صفحات فرود قرار ندهید زیرا باعث می شود که شما از هدف اصلی خود در تبلیغات دور شوید. پیشنهاد ما برای این که بتوانید از طریق ایمیل مارکتینگ در کسب و کارتان موفق باشید این است که در صفحه ی فرود خود یک هدیه و یا دانلود رایگان ازپی دی اف های آموزشی و... قرار دهید و بازدید کنندگان خود را تشویق به ثبت نام در وب سایتتان کنید.

  1. محصولات خود را ایجاد کنید

زمانی که لیست ایمیل خود را تهیه کرده ایید بهتر است به مشتریان خود محصولات خود را ارائه دهید

و به آن ها این اطمینان را بدهید که برای محصولات خریداری شده پشتیبانی هم خواهید داشت.

با این روش به آن ها این اطمینان را می دهید که در ازای خریدشان در صورت وجود مشکلی می توانند با پشتیبانی و خدمات شما آن را حل کنند.

  1. به موضوع ایمیلی که ارسال می کنید اهمیت دهید

موضوع در ایمیل همان نقشی را بازی می کند که یک تیتر خبری برای یک مقاله روزنامه بازی می کند. تیتر روزنامه در خواننده ایجاد کنجکاوی می کند تا وی را متقاعد به خواندن مقاله کند. همین موضوع برای ایمیل نیز صادق است. شما می توانید این موضوع را در رابطه با ایمیل ها امتحان کنید تا ببینید که کدام یک شانس باز شدن بیشتری را دارند.

با ارسال ایمیل با موضوع جذاب باعث می شوید که نرخ باز شدن ایمیل های شما افزایش یابد و در نهایت میزان فروش شما افزایش یابد.

با استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان بالقوه ی خود را شناسایی کرده و با تیم فروش خود آن ها را پیگیری کنید. این تماس ها به عنوان فرصتی برای شما جهت جمع آوری ایمیل بیشتر می باشد. چگونگی ارتباط برقرار کردن آنها با محتوایی که برای آنها ارسال کرده اید بسیار بهتر از درخواست از آنها برای صرف وقتی جهت آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات شما می باشد.