بازاریابی ایمیلی


یک فرصت استثنایی برای خرید....
حذف!
تازه ترین عناوین در مورد .....
حذف!
مجموعه باز ارزشی از به یادماندنی ترین انیمیشن ها...    
حذف!
مجلل ترین هتل کشور با بهترین ...
حذف! حذف! حذف!

بنا به مطالعات تازه ای که بر رفتار کاربران اینترنت صورت پذیرفته است، کاربران در زمانی کمتر از 2.7 ثانیه تصمیم می گیرند که یک ایمیل را خوانده و یا حذف نمایند. بازاریابی ایمیلی ابزاری بسیار موثر در انتقال پیام‌های تبلیغاتی است به شرط آن که پیام را به فرد مناسب و به شکل مناسبی ارسال نمایید.
نتایج تحقیقات تازه در مورد بازآوری سرمایه‌ی روش های گوناگون تبلیغات نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی از جایگاه بسیار خوبی در میان دیگر روش‌ها بهره مند است. در سال 2011 به ازای هر دلار پولی که صرف ایمیل های تبلیغاتی شده نزدیک به 40 دلار بازگشت سرمایه به وجود آمده است. برای مقایسه به جدول زیر توجه کنید:
جدول بازدهی تبلیغات
 منبع
 

نرخ باز نمودن ایمیلهای انبوه تبلیغاتی کسب و کارهای گوناگون بنا به گزارش کمپین مانیتور به شرح زیر است:
 نرخ بازگشای ایمیل های تبلیغاتی



 
و تمام آمارهایی از این دست نشان می دهند که در وضعیت کنونی ایران، با توجه به رشد خیره کننده ی استفاده از ایمیل، یک کمپین تبلیغات ایمیلی می تواند ابزار مناسبی برای گسترش کسب و کار شما باشد. شما در این مورد چه نظری دارید؟ تجربیات خود را در استفاده از ایمیل برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ با ما به اشتراک بگذارید.