چرا باید از ویدیوها در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید؟

3 تا 5 ثانیه...میانگین تمرکز بینندگان است. در واقع این اتفاق نشان می دهد که چرا ویدیو ها در جلب توجه مردم بسیار تاثیر گذار هستند. یوتیوب، میلیاردها کاربر دارد. 3/1 افراد حاضر در اینترنت... بالای 8 میلیارد ویدیو در روز تا پایان سال 2015 در فیسبوک دیده شده است.

استفاده از ویدیو در ایمیل ها باعث رشد سریع محبویت شما خواهد شد...هیچ چیز به اندازه ویدیو افراد را به سرعت با محتوا درگیر نمی کند. ویدیو ها خیلی مهیج تر از متن ها و عکس ها ثابت هستند.

- 90 درصد کاربران می گویند دیدن ویدیوها در تصمیم گیری به آن ها بسیار کمک می کند

- وجود ویدیو در ایمیل می تواند نرخ باز شدن ایمیل ها تا 20 درصد افزایش بدهد و کلیک خوردن آن ها را 2 برابر کند.

- استفاده از کلمه ویدیو در عنوان ایمیل ها نرخ باز شدن ایمیل ها را زیاد می کند و باعث کاهش لغو عضویت ها می شود.

- 71 درصد بازاریابان می گویند که ویدیو ها به طور یقین از دیگر محتواهای بازاریابی موثر تر هستند.

سوال مهم اینجاست که چگونه باید از ویدیو ها استفاده کنیم؟


ویدیوهای ما می تواند در ادیتور Drag & Drop در نمونه های ویدیویی از پیش طراحی شده جست و جو شود.

به تب های Content  و Setting  توجه داشته باشید.

در تب Content شما باید آدرس URL ویدیو را Copy/Past کنید. شما می توانید از پلت فرم های رایج اشتراک ویدیو برای این کار استفاده کنید.

فراموش نکنید که بعد از Past کردن آدرس URL روی دکمه فلش سبز رنگ کنید.

در تب Setting  نیز می توانید سفارشی سازی ویدیوها را انجام دهید.

سوال رایج : چرا من نمی توانم ویدیو ها را به طور مستقیم در خبرنامه ها قرار دهم؟؟

شما ممکن است فکر کنید که این کار، یهنی پخش مستقیم ویدیوها در ایمیل ها بهتر است. اگرچه، این کارمشکلات فنی خاص خودش مانند سایز ویدیوها، رندر کردن ویدیوها و ... را دارد

 

آیا احتیاج به نمونه برای الهام گرفتن دارید؟

در اینجا چند نمونه برای شما آورده ایم تا بتواند الهام بخش شما برای تهیه خبرنامه های موفق باشد.


Hiroshima

هیروشیما یک فضای مستقل و اختصاصی برای نمایش های پرفورمنس آرت، موسیقی زنده و کارهایی از این دست است. آن ها از محتواهای ویدیویی برای نمایش هنرمندان استفاده می کنند. آن ها از این محتواها برای جلب توجه مردم استفاده می کنند. از فایل های گیف گرفته تا ویدیوهای با کیفیت بالا...

 

MODEKUGEN

MODEKUGEN در سال 2008 تاسیس شد. این شرکت پیشنهاداتی درباره مرغوب ترین لباس ها و لوازم در دسترس آنلاین می دهد. آن ها از ویدیوها برای نشان دادن پشت صحنه شرکتشان و گالری عکس هایشان استفاده می کنند. این کار باعث می شود تا مشتریان احساس ارتباط بیشتری با برند شما داشته باشند.

 

Inspirációk Csorba Anitától

این شرکت یک بلاگ خیلی معروف و موفق در زمینه سبک زندگی است که در مجارستان بسیار مورد توجه است. آن ها از ویدیوها برای تبلیغات کانال یوتیوب خود استفاده می کنند. آن ها همیشه یک چیز جالب برای گفتن دارند و همیشه نکته ای برای کشف کردن...حتی اگر شما مجارستانی نباشید باز هم مشتری آن ها خواهید شد.

 

آیا میدانید در سال 2019، 80 درصد محتواهای آنلاین ویدیویی هستند؟ بله، این بهترین زمان برای شروع استفاده از ویدیوهای بیشتر در ایمیل مارکتینگ شماست.

قبلا از ویدیوها برای ایمیل مارکتینگ استفاده کردید؟ تجربه های خود را در کامنت ها بنویسید. مشتریان شما چه عکس العملی نشان داده اند؟ آیا بیشتر با شما ارتباط گرفته اند؟