بعد از ارسال خبرنامه یک نوتیفیکیشن دریافت کنید

 

ما همیشه در فکر بهبود ویژگی های میلرلایت هستیم و این بار هم مفتخریم که با ایجاد یک ویژگی دیگر، شما عزیزان را در استفاده ی بهتر از میلرلایت یاری می کنیم. بسیاری از کاربران درخواست داده بودند، زمانی که کمپین ارسال می شود به آن ها یک نوتیفیکشن برای اطلاع از ارسال آن داده شود و ما این ویژگی را ایجاد کرده ایم.

چگونه می توانیم نوتیفیکیشنی برای تایید ارسال کمپین دریافت کنیم ؟

با توجه به موارد زیر مشاهده می کنید که برای انواع کمپین، نوتیفیکشن های متفاوتی وجود دارد

 

  • زمانی که یک کمپین از نوع عادی به مشترکین خود می فرستید یک نوتیفیکیشن جهت تایید از ارسال آن  برای شما فرستاده می شود.
  • زمانی که یک کمپین از نوع A/B می فرستید برای تایید ارسال آن یک نوتیفیکشن دریافت خواهید کرد.

در این حالت در هنگام شروع، پایان ارسال و هم چنین کمپینی که به عنوان برنده مشخص می شود به شما یک نوتیفیکیشن ارسال می گردد.

  • زمانی که یک کمپین از نوع ارسال خودکار یا Auto Resend می فرستید  برای تایید ارسال آن یک نوتی فیکیشن دریافت خواهید کرد.

در این حالت برای کمپینی که از این نوع ارسال شده است دو نوتیفیکشن جداگانه جهت تاییدیه  ارسال کمپین، برای شما فرستاده می شود.

در کل برای تمام کمپین ها از هر نوعی که باشند و با هر زمان ارسالی که برای آن ها در نظر گرفته اید می توانید برای اطلاع از تایید ارسال آن ها یک نوتیفیکیشن دریافت کنید.

چگونه ارسال نوتیفیکشن را در پلن میلرلایت فعال کنیم؟

برای فعال سازی این ویژگی کافی است که بر روی نام پلن خود که در بالا سمت راست صفحه است کلیک کنید در منویی که باز می شود روی گزینه ی Notifications کلیک کنید.

در این قسمت برای دریافت نوتیفیکیشن های مربوط به ارسال خبرنامه باید روی تب Activity notifications کلیک کنید و در کادر Sent campaigns notifications ایمیل خود را جهت دریافت نوتیفیکشن وارد کنید و در آخر روی گزینه ی Save  کلیک کنید.

انواع دیگر Notifications 

  • Monthly account activity reports (گزارش ماهانه ی فعالیت های اکانت)

با فعال کردن این نوع مورد از نوتیفیکیشن ها اول هر ماه یک گزارش ماهانه بر اساس آمار اکانتتان ارسال می گردد که شامل آمار ماه گذشته هم می باشد.

  • Subscribe one by one  

در این نوع از نوتیفیکشن زمانی که یک مشترک از طریق وب فرم و یا از طریق فرم هایی که از طریق API به میلرلایت متصل شده است عضو یکی از گروه های شما شود به شما یک نوتی فیکیشن ارسال می گردد در نظر داشته باشد اگر مشترکین از طریق ایمپورت و یا از طریق روش های دستی به گروه های شما اضافه شوند به شما نوتی فییکیشنی جهت اضافه شدن سابسکرایب به لیست ارسال نمی شود

  •    Unsubscribe one by one

اگر یکی از مشترکین شما لغو اشتراک کند برای شما یک نوتی فیکیشن ارسال می گردد

  •     Daily summary

در این حالت برای شما یک گزارش روزانه از کسانی که عضو شده اند و یا لغو اشتراک کرده اند ارسال می شود یعنی برای هر روز شما می توانید گزارش روز قبل را دریافت کنید در این حالت مشترکینی که از طریق ایمپورت هم عضو شده اند در گزارش روزانه وجود دارند.