18 آمار از ایمیل مارکتینگ که به کسب و کار شما کمک می کند.

آیا می دانستید که بازاریابان، بالای 946 بیلیون، ایمیل در سال 2016 فرستاده اند؟ این عدد تقریبا سه برابر تعداد ستاره ها در کهکشان راه شیری است. امیدوارم من تنها کسی نباشم که که فکر می کند این آمار دیوانه کننده است. به عنوان یک بازاریاب ایمیلی که همکار شما محسوب می شود،
می دانم که نیاز به چه آمارهایی دارید : میزان باز شدن ایمیل ها، ROI ، بهینه سازی موبایل(اگر جزو یکی از 89 درصد از بازاریابانی هستید که بهینه سازی برای موبایل را انجام نداده اند، احتمالا به بیشتر از 48 درصد از لیستتان دست پیدا نکردید)

این نکته را فراموش نکنید : داده ها قدرت هستند.

در اینجا 18 وضعیت از ایمیل مارکتینگ که هر بازاریابی باید بداند وجود دارد :

1- تا سال 2016 حدود 3.6 بیلیون حساب ایمیل وجود دارد.

2- 54 درصد ایمیل ها توسط کسب و کارهایی که از پیام های بازاریابی استفاده می کنند، فرستاده شده است.

3- 838 بیلیون پیام بازاریابی در سال 2016 فرستاده شده است.

4- 91 درصد مشترکین هر روز ایمیل هایشان را چک می کنند.

5- 74 درصد مشترکین ترجیح می دهند، ارتباطات تجاری خود را از طریق ایمیل بررسی کنند.

6- میانگین نرخ کلیک ها برای بازاریابی B2B (Bussuines 2 Bussines) در 3 ماهه دوم سال 2016 میزان 1.7 درصد بود.

7- 60 درصد بازاریاب ها باور دارند، ایمیل مارکتینگ بازگشت سرمایه مثبتی دارد.

8- 66 درصد از مصرف کنندگان خرید اینترنتی از طریق پیام های ایمیل مارکتینگ داشته اند.

9- ایمیل مارکتینگ 4.300 درصد، بازگشت سرمایه دارد.

10- 59 درصد شرکت ها ایمیل ها و شبکه های اجتماعی خود را با هم ادغام کرده اند.

11- 76 درصد ایمیل ها در دو روز اول بعد از فرستادن ایمیل ها باز می شوند.

12- 48 درصد ایمیل ها توسط موبایل ها باز می شوند.

13- فقط 11 درصد ایمیل ها برای موبایل بهینه سازی شده اند.

14- 69 درصد کاربران موبایل، ایمیل هایی که برای موبایل بهینه سازی نشده اند را پاک می کنند.

15- نرخ باز شدن Gmail ها از ماه May 27 درصد کاهش یافته است.

16- 25 درصد ایمیل ها در iPhone ها باز می شوند.

17- خارج کردن هرکسی که در لیست شما وجود دارد و ایمیل ها شما را بیش از یک سال باز نکرده است، نرخ ارسال ها را 3-5 درصد افزایش خواهد داد.

18- 17 درصد از بازاریابان، ایمیل ها را برای سازمانشان پیگیری یا آنالیز نمی کنند.

این آمارها حرفی برای گفتن دارد : ایمیل هنوز راه ارتباط مطمئن و مورد علاقه بزرگ ترین مصرف کنندگان است. هنوز بزرگ ترین هدایت کننده سرنخ های جدید است که ROI نجومی دارد و باید به طور مشخصی در سال های بعد مورد توجه و در اولیت قرار بگیرد.