آموزش ایمیل مارکتینگ در 21 روز (روز هشتم)

     
 

    به صورت دستی اقدام کنید
 
لطفا توجه کنید این یک اخطار جدی است، خرید ایمیل، جمع آوری ایمیل از طریق ابزارهای نرم افزار را فراموش کنید، این ها نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت جزء هزینه و بدنامی نام کسب و کار شما 
برگه های نمایشگاه های که شرکت کرده اید، فاکتور، اطلاعات تماسی که کارکنان بخش فروش در اختیار دارند، ایمیل های که به شیوه های مختلف از مشتریان خود گرفته اید و ... به صورت دستی این ها را وارد یک فایل اکسل کرده و مرتب سازی نمایید. با یک گشت و گذار ساده بین مستندات و اطلاعات شرکت تان به عدد مناسبی از ایمیل ها خواهید رسید.
 
در مرحله بعد فرم های را آماده کرده و در اختیار نقاط تماس شرکت قرار دهید، منشی، کارمندان فروش، بخش حسابداری و از آنها بخواهید که اطلاعات کسانی را که تماس می گیرند را در این فرم ها یاداشت کنند.
ممکن است این شیوه به نظر سخت بیاید اما قطعا کارآمد خواهد بود. یک گام بهتر از هیچ گام است. پس اولین قدم را اینگونه برای تکمیل لیست ایمیل ها خود بردارد. 
 

 

 

 

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسالی پیام های تجاری گروهی به افراد از طریق ایمیل می باشد. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسال به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد.

تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

                    

    10

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم از طریق ارسال نامه یا فکس شده است با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم  سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر می باشد.

امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل می باشد و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟