چند نکته کوتاه اما مهم در تبلیغات اینترنتی

احتمالا شب گذشته که مشغول تماشای تلویزیون و یا خواندن یک مجله بودید به احتمال زیاد شاهد یک آگهی تجاری بوده اید. احتمالا با خودتان فکر کردید که این تبلیغات هیچ تاثیری بر روی مننخواهد...عمیق تر فکر کنید.خیلی ها اعتقاد دارند کار تبلیغات شست و شوی مغزی است.گاهی جواب می دهد و گاهی نمی دهد.

امروزه تبلیغات به یک علم تبدیل شده است.

علمی که پس از آزمایشات متعدد و آزمون و خطاها در طول قرن ها توسط برندهای مختلف و آژانس های بازاریابی به علمی کامل تبدیل شده است.
در واقع علم تبلیغات می داند شما چه می خواهید و می داند آن را چگونه در ذهن شما قرار دهد. تبلیغات اینترنتی قسمت اعظمی از نبض تبلیغات این روزها را در دست دارد. باید هوشمند باشید و مسیر را به خوبی بشناسید. المان هایی که ممکن است بتواند در روند تبلیغات شما تاثیر گذار باشند کدامند؟

قبل از هر چیزی باید بدانیم کاربر چه می خواهد؟

مردم در حال تبدیل شدن به کاربرانی دیجیتالی، زرنگ و دانا هستند. تبلیغات بسیاری در سطح اینترنت وجود دارد و ما باید به دنبال راهی باشیم که برای همه کار کند. در حوزه تبلیغات اینترنتی برای پایدار ماندن باید سریعا روش هایی که آگهی های شما مسدود می شود را پیدا کنید. اگر مردم چیزی را دوست نداشته باشند راهی برای خلاص شدن از دست آن پیدا می کنند. بنابر این تبلیغات نیاز به درک چیزهایی که مردم دوست دارند دارد. تبلیغات باید خالی از توهین و عدم درک باشد.گروه های بزرگ تبلیغاتی مثل اپل و فیسبوک و گوگل به دنبال راه هایی برای کشف نقاط مهم در درک مخاطب هستند.

اما تبلیغات چگونه جواب می هد؟

مهم ترین اصل صداقت است

صداقت پایه مستحکم هر ارتباطی است. در تبلیغات اینترنتی نیز همین اصل صادق است. مساوی حرف هایتان عمل کنید و بگذارید برای مشتریانتان فضای امنی از جانب شما ایجاد شود. مشتریان وفادار بزرگ ترین پتانسیل فروش در کسب و کار شما هستند. همیشه به دنبال یک ارتباط برنده-برنده با مخاطبین باشید. تعاملی زنده و ارزشمند....یادتان باشد به نوعی شما وارد یک مذاکره وسیع شده اید. پس باید از تمام استعدادهای خلاقتان و بسترهای موجود در رسانه های اجتماعی، سایت ها و سیستم عامل های تلفن همراه استفاده کنید.

بهبود کیفیت، بالا بردن استانداردها

کیفیت محتوا در هر نوعی مهم است. یک عکس خوب، یک ویدیو قدرتمند، یک متن تاثیر گذار و ... استاندارها نیز بسیار مهم هستند. یادتان باشد مبانی اقناع را حتما بشناسید و قبل از هرگونه تبلیغات اینترنتی مفاهیم مربوط به آن حوزه را مرور کنید.

اگر می خواهید در عرصه تبلیغات تاثیر گذار باشید، تعامل تان را با مردم بیشتر کنید.
و مطمئن باشید این کار به نفع شما خواهد بود