21 نکته طلایی برای افزایش لیست اعضای خبرنامه شما

 
1)ایجاد محتوای خاص
اگر تمایل دارید  عضویت در وب سایت و خبرنامه های خود را افزایش دهید، باید محتوای خود را برای مخاطبان خاص ،جذاب و منحصر به فرد تولید کنید. محتواهای کپی حوصله خوانندگان را سر می برد.
 
2)اشتراک گذاری
کاری کنید که مشتریان شما به راحتی بتوانند ایمیل شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا برای همدیگر ارسال کنند. مانند استفاده از  دکمه اشتراک در شبکه های اجتماعی و یا دکمه "ارسال به دوست".
 
3)لینک عضویت
اکثر  کسانی که از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند، در ایمیل های تبلیغاتیشان خبری از دکمه عضویت نیست، زیرا تصورشان این است که این ها قبلا عضو شده اند و قرار دادن لینک عضویت دوباره کمی بی معنا می باشد. حالا به  این فکر کنید، یکی از همین مشتریانی  که ایمیلهای شما را دریافت می کند، خبرنامه  شما را به دوستی فوروارد کند، دوست او  نیز ایمیل را خوانده و استقبال کند و بخواهد از این به بعد خبرنامه های شما را مستقیما دریافت کند، حالا چه می شود؟؟
درواقع این گیرنده دوم سرنخ شما می باشد  که با نبودن یک لینک عضویت ساده در کنار دستش، به سادگی آن را از دست خواهید داد.
 روش ساده تبدیل سرنخ ها به مشتری از طریق ایمیل مارکتینگ، قرار دادن  لینک عضویت در درون خبرنامه هاست. بهتر است بیشتر از یک لینک یا دکمه  عضویت در  خبرنامه ها قرار دهید، این لینک ها می توانند عناوین مختلف داشته باشند اما همه شان خواننده را به یک آدرس هدایت کنند (landing page)
 
4)لینک در  امضای انتهای خبرنامه
لینک هدایت به صفحه عضویت را می توانید در امضای خبرنامه ها یتان نیز قرار دهید
 
5)پیشنهاد شگفت انگیز
ایجاد رقابت در کاربران با ارائه یک هدیه رایگان روشی است که آمار "ارسال به دوستان" ایمیل های شما را به سرعت بالا می برد. پس سرنخ های زیادی را راهی  وب سایت شما خواهد کرد.
آیا غیر از این است که  همه ما اگر یک تخفیف خوب و یا یک پیشنهاد شگفت انگیز دریافت کنیم، اولین چیزی که به زهنمان میرسد این است که فلان دوستمان را نیز از آن مطلع کنیم؟؟؟
 
6)پیشنهاد شگفت انگیز در شبکه اجتماعی
کافی است یکی از آفرهای خبرنامه ها را در شبکه اجتماعی خود نیز قرار دهید.
 
7)فرم ثبت نام در سایت
فرم و یا دکمه ای برای ثبت نام در سایت قرار دهید. نحوه قرار گیری این فرم باید به گونه ای باشد که مشتری به دنبال آن سایت را جستجو نکند بلکه جلوی چشمش باشد. معمولا می توان در بالای تمام صفحات آن را قرار داد
8)پیغام خوش آمدگوئی
آیا تا به حال  وارد سایتی شده اید که  در ابتدای آن پیغام سایت باشد؟ پیغامی کوتاه و در حد یک الی دو خط اما با تاثیری شگفت
"سلام این بار شما را با سرویسی دیگر از شرکت کارزار  آشنا خواهیم کرد  : پنل ایمیل میلرلایت" خواندن این پیام چه حسی را در شما ایجاد  می کند؟روی این پیغام لینک قرار دهید و یا اینکه در نزدیک ترین فضای ممکن به آن CTA و یا دعوت به  ثبت نام خود را قرار دهید.
9)روش های سنتی

همچنان به روش های سنتی قبل ایمیل ها را جمع آوری کنید و به لیست های خود اضافه کنید. کنفرانس، همایش، نمایشگاه، فاکتور خرید، قرارداد فروش، پیش فاکتور و .....
 
10)کد QR
اضافه کردن کد QR برای ثبت نام راحت مشتریان روشی  جدید است که سرعت و راحتی ثبت نام را بالا می برد ، به خصوص برای دوستداران موبایل و تبلت
 
11)وبلاگ
زمانی که محتوایی به وبلاگ خود اضافه می کنید در انتهای آن یک CTA قرار دهید تا در وبلاگ هم امکان عضو گیری داشته باشید
 
12)مناسبت ها فراموش نشود
تقویم خود را ورق بزنید، در  هر مناسبت شادی یک آفر ویژه ارائه دهید تا میزان رجوع به وب سایت شما افزایش یابد
 
13)تبلیغ در پیج گوگل پلاس همراه با لینک  landing page
 
14)تبلیغ در پیج اینستاگرام همراه با لینک landing page
 
15)دروغ هرگز
در متن ایمیل های خود و یا موضوع ایمیل خود به هیچ وجه از جملات غیر واقعی استفاده نکنید.این باعث از بین رفتن اعتماد کاربران خواهد شد
 
16)A/B testing یک ایده فوق العاده
مقاله را  A/B testing  را حتما بخوانید.امکانی بی نظیر و جذاب از میلرلایت  تا بتوانید بهترین موضوع و یا محتوا را برای خبرنامه های خود انتخاب کنید. تنها با ده الی پانزده  گام ساده می توانید برای خود یک کمپین A/B تست راه اندازی کنید.
 
17)موضوعات خاص
استفاده از بعضی کلمات در خط موضوع، خواننده را درگیر ایمیل شما خواهد کرد. مثل
"فقط تا24 ساعت آینده"، یا "فقط تا پایان امروز مهلت دارید" و ....
 
18)ساعت ارسال ایمیل
ایمیل ها را هوشمندانه ارسال کنید.
ارسال ایمیل با موضوعات شاد و مرتبط با اوقات بیکاری در ساعت 4:45 دقیقه بعداز ظهر زمانی که  همه معمولا در حال ترک محل کار خود هستند، تیری است که درست به هدف خورده.
 
19)‌معجزه اعداد
از اعداد در موضوعات ایمیل ها استفاده کنید. کاربران عاشق اعداد هستند و لیست های عددی را با اشتیاق بیشتری دنبال می کنند. آن را حتما امتحان کنید.
 
20)آیا مشتری شما خاص است
سعی کنید کاری کنید که مشتری شما احساس کند برای شما خاص و مهم است. مثل موضوع "برای مشتری دوست داشنتی و همیشه همراه شرکت ...."
 
21)حروف بزرگ
در متون انگلیسی و یا موضوعات ایمیل که با زبان انگلیسی نوشته می شود ترجیحا از حروف بزرگ استفاده نکنید.