بیش صد ایده ی برتر برای طراحی ایمیل

اگر به دنبال ایده های جدید برای طراحی ایمیل خود هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم

در این جا بیش از 100 ایده  را برای طراحی بهتر خبرنامه به شما ارائه می دهیم.

ایده هایی که از خبرنامه های میلرلایت و کاربران آن برگرفته شده است. پس هروقت برای طراحی ایملتان ایده ایی نداشتید این پست را به خاطر داشته باشید و از ایده های آن استفاده کنید.

  1. راهنمایی و کمک به مخاطبین و خوانندگان ایمیلتان باید در صدر خبرنامه هایتان باشد پس برای راهنمایی بیشتر آن ها، تعدادی مشاوره ی رایگان در هر مقاله قرار دهید.
  2. لیستی از کارهایی که نباید انجام دهید را تهیه کنید.
  3. خلاصه ایی از با ارزش ترین مقالاتی که در جا های دیگر منتشر شده است را برای خود تهیه کنید.
  4. یک لیست از آخرین آپدیت های گوگل شامل وب سایت ها، اخبار و ... برای خود تهیه کنید و ازآن ها برای طراحی موضوع، محتوا و .... ی خبرنامه ی خود استفاده کنید در این حالت که خبرنامه های شما به روز باشند نرخ باز شدن آن ها هم افزایش می یابد.
  5. با مشتریان خود مصاحبه کنید!

مشتریان دوست دارند که از کسب و کار دیگران هم مطلع باشند و بدانند که محصولات شما چگونه می تواند به آن ها کمک کند مخصوصا زمانی که بازاریابی شما کاملا حرفه ایی باشد.

  1. برای هر خبرنامه ی خود یک نظر سنجی قرار دهید و در ایمیل های بعدی تان آن ها را به اشتراک بگذارید و از نتایج به دست آمده برای بهبود کاری خود استفاده کنید.
  2. رای گیری کنید.
  3. لیستی از اخبار مهم بازاریابی را برای خود تهیه کنید.
  4. گزیده ایی از خبرنامه های خود که بیشترین نرخ باز شدن را داشتن تهیه کنید.

10. لیستی از بدترین و کم بازدید ترین پست ها و خبرنامه های خود را تهیه کنید و دلیل این که آن ها کم بازدید بودند را پیدا کنید.

11. لیستی از پر فروش ترین محصولات خود طراحی کنید.

12. فهرستی از مفید ترین محصولات خود تهیه کنید.

13. خبرنامه های برتر خود را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارید.

14. مشتریان خود را به دنبال کردن شرکتتان در فضاهای مجازی دعوت کنید.

15. آن چه را که برای فروش و معاملات محصولاتتان در شرکت خود مفید می دانید را برای مشتریانتان به اشتراک بگذارید.

16. لیستی از زمینه های قابل چاپ که در ایمیل می شود استفاده کرد تهیه کنید.

17. لیستی ار محصولاتی که دوست دارید در آینده تولید شوند تهیه کنید.

18. به مشتریانتان پیشنهاد دهید که کتاب و یا فایل های پی دی اف در مورد کسب و کار و محصولاتتان را در وب سایتتان دانلود کنند.

19. همیشه یک فایل راهنما در وب ساییتان قرار دهید.

20. یک تقویم از کارهایی که باید انجام دهید بر روی دیوار و روی میز خود قرار دهید تا کارهایی که می خواهید انجام دهید همیشه در دیدتان باشند.

21. یک فایل راهنمای 10 مرحله ایی شامل عکس و ویدئو تهیه کنید.

22. در رویداد هایی که شرکت می کنید آن چه را که به دست آورده ایید را به اشتراک بگذارید

23. برای این که بدانید کسب و کارتان چقدر مفید است با استفاده از روش های علمی تست بگیرید و سعی کنید نتایج به دست آمده نزدیک به هم باشند و آن ها را به اشتراک بگذارید .

24. روش هایی که می توانند برای خوانندگان خبرنامه شما مفید باشند را بررسی کنید.

25. عواملی که باعث پیشرفت شرکت شما شده است را به اشتراک بگذارید .

26. با افرادی که در زمینه کاری خود موفق شده اند مصاحبه کنید . مردم علاقه مندند بدانند افراد موفق چگونه به جایگاه کنونی خود رسیده اند.

27. از افراد متخصص راهنمایی بگیرید و از آن ها بخواهید قسمتی از تجارب خودشان را در اختیار شما قرار دهند .

28. از وبلاگ نویسان به عنوان مهمان دعوت کنید .

29.  از کارمندان دیگر دعوت کنید تا مقاله هایشان را در خبرنامه قرار دهند

30. اعضای تیم را معرفی کنید .مخاطبین شما علاقمند به شناخت اعضای تیم شما هستند.

31. از مشتریان خود برای خریدشان تشکر کنید اغلب افراد در تجارتشان قدرر دان مشتری خود نیستند

32. فهرستی از منابع مفیدی که مخاطبین شما می توانند به طور رایگان به عکس ، مشاوره ، ترفندها و... دسترسی پیدا کنند به اشتراک بگذارید.

33. به سوالات خوانندگان خود پاسخ دهید .

34. مقاله ای از پیشینه شرکت خود بنویسید

35. اینفوگرافیک خود را به اشتراک بگذارید

36. آماری از شرکت و محصولات و صنعت خود منتشر کنید .

37. مشتریان می توانند محصول را بررسی کنند یا شما می توانید محصول شرکت های دیگر که مکمل محصول شما هستند را بررسی کنید.

38.  فهرستی از مشاغل جدید را تهیه کنید .شما می توانید مشتریان خود را استخدام کنید چرا که آن ها طرفداران بزرگی برای محصول شما هستند .

39. پیش نمایشی از محصولات و خدمات جدید خود داشته باشید . مشترکین شما از این که محصول جدید به آن ها ارائه می کنید احساس رضایت خواهند داشت.

40. به مشترکین خود از رویدادهایی که شرکت در آینده دارد بگویید این گونه مشترکین شما می توانند در امور شما مشارکت کنند و به شما جهت انجام  آن ها  اعتماد کنند .

41. عکس هایی از پشت صحنه کسب و کار خود ، کارکرد محصول ،رویدادهای اخیر و مشتریان راضی خود نمایش دهید .

42. اخباری را با این مضمون که چگونه شرکت شما د ساخت یک جامعه بهتر نقش دارد منتشر کنید .

43. یکی از روش های بسیار موثر برای افزایش فروش  و جذب مشتریان جدید به فروشگاه شما دادن پیشنهادات ویژه و بن های تخفیف برای مشتریان است .

44. واژه نامه ،عبارات و اصطلاحات مخصوص صنف خود را  تهیه کنید .

45. درباره این که چگونه کسب و کار شما می تواند مسایل و مشکلات را حل کند مذاکره کنید.

46. لینک هایی که مشتریان شما می توانند محصولات و خدمات شما را تهیه کنند در خبرنامه خود قرار دهید .

47. از خوانندگان خود دعوت کنید که از محصولات و خدمات شما در وب سایتتان بازدید کنند .

48. شما می توانید یک بخش شخصی به خبرنامه خود اضافه کنید و در آن قسمت از علایق شخصی خود شامل موزیک ، تصویر و داستان هایی که برایتان الهام بخش هستن قرار دهید .

49. به غیر از عوامل اصلی عوامل دیگری که محرک کسب و کار شما می باشد را بنویسید .

50. از خوانندگان خود دعوت کنید که تصاویری از محصولات شما را که استفاده می کنند  به اشتراک بگذارند .

51. اطلاعات مشارکت کسب و کار را در خبرنامه قرار دهید.

52. یک مسابقه در خبرنامه بگذارید.

53. یک ویدیو خنده دار توسط کارکنان شرکت تولید کنید .

54. ترفندی برای اینکه خواننده لینک را کلیک کند پیدا کنید

55. سبک پاسخ گویی به ایمیل خوانندگان بهتر است به صورت __ عزیزم باشد .

56. داستانهایی الهام بخش از مشریان که در حال انجام کارهای بزرگ هستند را قرار دهید .مانند جمع آوری پول برای امور خیریه یا تمرین رای مسابقات المپیک و ...

57. گذشته خود را مرور کنید و ببینید که در 5 یا 10 سال گذشته چه تغییراتی کرده اید .نقاط عطف خود را برای نشان دادن انعکاس پیدا کنید .

58. آینده  صنعت خود را پیش بینی کنید .

59. مقاله ای در پاسخ به نوشته ی دیگران در مورد صنعت ارسال کنید .

60. کتاب هایی که در باره صنعت شما صحبت می کنند را مرور کنید .

61. لیستی از بهترین طنزهای مرتبط با صنعت را جمع آوری کنید .

62. درباره ی افراد بزرگ بنویسید و رمزهای موفقیت آن ها را برای خوانندگان خود به اشتراک بگذارید .

63. از خوانندگان خود درباره بازخورد کلی از خبرنامه بپرسید .

64. لیستی از نقل و قول های مرتبط با صنایع خود تهیه کنید .

65. لیستی از پربیینده ترین ویدیو ها در یوتوب تهیه کنید .

66. خوانندگان را از موضوعات رایج مطلع کنید..

67. اگر پست های قدیمی کم کاربرد در گذشته داشته اید  که هم اکنون اطلاعات شما درباره آن ها بیشتر  شده است فرصت مناسبی است که شما می توانید از پست های به روز شده استفاده کنید .

68. ارایه هایی که در جاهای دیگر به شما داده اند انتشار کنید .

69. لیستی از پربازدید ترین پروفایل ها در اینستاگرام / توییتر در صنعت مربوطه تهیه کنید .

70. با یک رقیب گفتگو داشته باشید و با کسب اجازه در مورد کسب و کارش بنویسید .

71. فرهنگ سازمانی خود را توصیف کنید .

72. درباره عنوان های مهم در جامعه محلی بحث کنید.

73. اشخاص جدید را شناسایی کنید چرا که ممکن است مشتری شما شوند در آینده ( این شخص جدید می تواند یک شخص واقعی باشد ، یک پروژه جدید برای  سال جدید باشد و ... )

74. یک روز از زندگی یک کارمند را نمایش دهید .

75. برای هریک از روزهای هفته عنوان مخصوصی بنویسید . به عنوان مثال : لحظات عالی دوشنبه

76. آن چه در آینده برای شرکت شما پیش خواهد آمد را به اشتراک بگذارید .

77. نظر خود را درباره موضوعات ویژه و بحث برانگیز به اشتراک بگذارید .

78. به صورت متنی ، تصویری ، صوتی یا تصویری آموزش دهید .

79. دستورالعمل ها و راهنمایی های سریع برای دسترسی به مقالات را ذکر کنید .

80. وقایعی که شما را به کسب و کارتان یا مکان خوانندگانتان مرتبط می کند هایلایت کنید .

81.  مشتریان می خواهند درباره این که آیا آب و هوا بر روی ساعات عادی کسب کارتان تاثیر می گذارد بدانند

82. در خبرنامه ی خود تعطیلات و مراسم ملی را عنوان کنید.

83. اگر شما گروهی از افراد که در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده اند دارید اما ایمیل های شمارا باز نمی کنند زمانی را برای بررسی این موضوع قرار دهید تا راهی برای  برطرف کردن این موضوع پیدا کنید .

84.  پیام ها را پیگیری کنید و از قدرت پیگیری پیام غافل نشوید .

85. یکی از ساده ترین روش های هدیه دادن به مشتریان و طرفداران وفادار ارایه حمل و نقل رایگان است.

86. اگر شما درباره محصولاتی که به صورت محدود عرضه می شود برای مخاطبین خو د ایمیل کنید نه تنها تاثیر مثبت آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد بلکه مخاطبین تشویق می شوند که ایمیل هایی که شما در آینده ارسال می کنید  را باز کنند .

87. محصولات و یا پست وبلاگ هایی که با تم و رنگ یکسان در ارتباط هستند انتخاب کنید

88. اگر هنرمند مشهوری از محصول شما استفاده می کند آن را ذکر کنید نه تنها این محصولات را بیشتر قابل مشاهده می کند بلکه آن را مطلوب تر هم می کند .

89. درباره محتوای ایمیل ارسالی به طور گسترده تری صحبت کنید و فقط ایمیل را محدود به محصول مورد نظر نکنید .

90. درباره ویژگی ها / محصولات / پست های ئبلاگ که مفید هستند اما ممکن است خواننده آن هارا از دست بدهد صحبت کنید

91. هرگز تشکر از افرادی که به لیست ایمیل شما پیوسته اند را فراموش نکنید .معرفی کوتاهی از خودتان را نیز بنویسید .

92. شما می توانید یک سری از ایمیل ها را برای معرفی کسب و کار و محصول خود تهیه کنید .این روشی ساده برای ایجاد ارتباط با خوانندگان می باشد .

93. مخاطبان خود را به سمینارها دعوت کنید .

94. پیام تبریک تولد ارسال کنید .

95. سالگرد پیوستن به لیست ایمیلتان را به خوانندگان تبریک بگویید .

96. شما می توانید یک مسابقه رای گیری قرار دهید .به طور مثال بهترین وبلاگ ها و با نفوذترین افراد را لیست کنید و آن ها را به عنوان کاندید انتخاب کنید و معرفی کنید و به عنوان" 100 تا از بهترین وبلاگها / افراد در صنعت " پست کنید .

97. مردم علاقه ی زیادی به هدایای رایگان دارند . شما می توانید لیستی طولانی از کتابهای مفید و رایگان در اختیار آنها قرار دهید .

98. فهرستی از بهترین اپلیکیشن ها تهیه کنید .

99. یک مسابقه طراحی کنید و لینک آن را در ایمیل خود قرار دهید .این کار منجر به افزایش نرخ کلیک خواهد شد .

100. تاثیر محصولات و خدمات  را برای مشتریان خود، قبل و بعد از استفاده از این محصول را با یک تصویر نشان دهید .

101. لیستی از 10 تا هدفی که دوست دارید در آینده شروع کنید تهیه کنید .

102. خلاقانه ترین چیزی که شما از یکی از محصولات دیده اید چه بوده است ؟

103. توضیح دهید که چگونه یک کار می توان  را سریعتر انجام داد .

104. خلاصه ای از وضعیت سالانه خود را قرار دهید .

105. در مورد بزرگترین اسرار صنعت خود بحث کنید .

106. مکالمه ای که با تیم خود داشته اید را ضبط کنید .

107. بهترین راه کار ها و مواردی که باید هنگام خرید در نظر داشته باشند را برای مشتریان خود بازگو کنید .(مثلا هنگام خرید X   این موضوع را به یاد داشته باشید .)

108. چه چیزی شما را از رقیبان خود متمایز می کند ؟

109. بزرگترین چالش شرکت شما در سال گذشته چه بود ؟

110. کدام دو محصول را شما می توانید با یکدیگر مقایسه کنید ؟

111. 10 تا از دستورات یا 7 تا از خطاهای رایج یا 5 تا از رکن های اساسی در نوشتن خبرنامه را بنویسید .

112. یک لیست بزرگ مانند لیست این مقاله تهیه کنید .