اهمیت Landing page ها در چیست؟

 

من مطئنم که لازم نیست به شما بگویم که تبلیغات اینترنتی این روزها چقدر موثر و ارزشمند است. سئو، بلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی، ساخت لینک، موبایل و جست و جو کردن فقط اساس ورود شما به این فرآیند هستند و برای پیروزی در این عرصه لازم است تا بر قوانین بازاریابی محتوا تسلط زیادی داشته باشید. یکی از موارد مهم در تبلیغات اینترنتی صفحات فرود یا Landing page ها هستند.

اهمیت Landing page ها در چیست؟ 

وقتی شما در یک سایت تبلیغ می دهید تعدادی سایت دیگر هم وجود دارند که مانند شما در این تبلیغ میدهند و البته بازدید کننده هایی دارند که آن ها را به صفحه ی اول ارجاع می دهند این یعنی حجم زیادی از بازدید کننده ها .اگر شما بتوانید این روند را در تبلیغات اینترنتی خود هدفمند کنید و مخاطبان را به سمت و سوی درستی هدایت کند به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

استفاده از Landing page ها سه دلیل اساسی دارد  :

۱- دریافت اطلاعات کاربران

۲- معرفی سایت و محصولاتش

3-فروش محصولات

چه فاکتورهایی در تبلیغات اینترنتی باعث میشود Landing Page شما موفق باشد؟ 

محدود کردن بخش ها :  صفحه ی شما باید ساده باشد. اگر میخواهید یک صفحه ی زیبا بسازید و به تبلیغات اینترنتی بپردازید، طوری نباشد که وقتی کاربر به صفحه وارد می شود از هدف شما دور شده و به آن چیزی که میخواهید نرسید. تعداد عناصر و لینک های موجود را کنترل کنید و سعی کنید تنها لینک هایی را قرار دهید که به صورت زنجیره وار دوباره کاربر را به صفحه ی هدف شما برساند.

مبین هدف شما باشد : بیشتر صفحات هدف به این صورت ساخته میشوند که کاربر به شما اطلاعات از خودش میدهد و در مقابل شما سرویس خود را به کاربر ارائه می کنید اگر صفحه ی شما هم از این قانون پیروی می کند سعی کنید تمام نکات مثبت سرویس خود را ذکر کنید قابلیت به اشتراک گذاری : تعداد بسیار زیادی از بازدید کننده ها وبسایت ها اشتراک در این شبکه ها دارند شما با قرار دادن امکان اشتراک گذاری این امکان را برای خود ایجاد می کنید که به جمع بزرگی از کاربران در جهت تبلیغات اینترنتی معرفی شوید.

مختصر و مفید نویسی : سعی کنید نکات مثبت و تعداد از مشتریان خود را معرفی کنید. صفحه ی شما نباید نامه عاشقانه باشد بلکه باید خلاصه اما مفید باشد سعی نکنید. سعی کنید با زبان خود کاربر او را قانع کنید که شما بهترین هستید. متوسط حضور کاربران در صفحه ی های هدف در بهترین حالت بین ۲ تا ۴ دقیقه است شما باید در این مدت کوتاه همه چیز را به کاربر نشان دهید اطلاعات او را بگیرید و در آخر محصول خود را ارائه کنید

آزمون و خطا : واقعا شرایط ایده ال و غیرممکنی به نظر میرسد که شما در اولین قدم خود به هدف برسید. شاید بهترین افراد و متخصص ترین افراد هم چندین Landing Page ساخته اند و آزمایش کرده اند تا به نتیجه دلخواد برسند. صفحه ی شما براساس نیاز شما تغییر می کند پس قوانین هم عوض می شود